Babysmurf Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei alle! Jeg er ny her og første gang jeg skriver en post🤗 Jeg er mellom 7,8,9 DPO, usikker når EL faktisk skjedde. Da hadde jeg noen sterke smerte i venstre side et par dager, og scoret «høy» på EL-testen etter et par dager med disse smertene, regner med toppen var påtur ned da. Har LAAANGE sykluser, snakk om 40 og 50 dager. Er nå på dag 47🥵 Jeg har har siden hatt av og på med stikkende smerter i siden, murringer og litt småkvalm.. Oppdaget igår kveld at jeg hadde plutselig fått en synlig blodåre på begge puppene, føles også litt ømme på en måte, men ikke vonde. Vi har prøvd en stund og jeg stresser ikke med dette og jakter ikke akkurat på symptomer, men når jeg plutselig såg disse blodårene så stusset jeg litt og fikk kanskje litt håp på at det klaffet denne gangen 🫨🙊 Det jeg lurer på er: Er det flere her som fikk synlige blodårer på puppene som første tegn? Og som plutselig har fått det uten at det var noen graviditet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Dette får du ofte ikke før du er mye lenger på vei. Og da ville du fått positive test. Har du pcos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babysmurf Skrevet 2 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg tok også en gtest fra normal idag tidlig, men den var negativ - men har lest mye rart om de testene.. Dersom det skulle være graviditet er det uansett for tidlig da hahah Endret 2 timer siden av Babysmurf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babysmurf Skrevet 2 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 2 timer siden mommyaka skrev (18 minutter siden): Dette får du ofte ikke før du er mye lenger på vei. Og da ville du fått positive test. Har du pcos? Ok, skjønner.. Jeg er til utredning for det nå 😤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå