Gå til innhold

Bli med på hemmelig nissevenn eller ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du med på hemmelig nissevenn på jobb? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Jeg bar med i fjor. Sitter med litt blandede følelser. Ble litt stress å skulle huske på det og finne på noe. La litt sjela i å skulle finne på noe skikkelig. Men likevel i tråd med hva jeg så andre gjorde/ga eller fikk. Altså ikke noe voldsomme greier. Gøy å kunne glede noen. Vi hadde ikke avsløring og vedkommende gjetta ikke at det var meg heller. 
Hadde ikke store forventningene til min venn. Men ble litt skuffa. Fikk vel 3 oppmerksomheter hele adventa og da type snop jeg ikke spiser. Ble enda mer skuffa da vedkommende avslørte seg selv og det viste seg å være ei jeg jobber såpass tett på at hun burde kjenne med bedre.

Nå er jeg i tvil om jeg orker være med i år. Har egentlig moret meg mest de årene jeg ikke har vært med og andre har brukt meg som «budbringer» med pakker etc.

Anonymkode: cc751...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke hemmelig nisse på jobb, men om vi hadde ville jeg blitt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg synes det bare er mas. 

På min jobb setter vi frem noe «ekstra godt» i fellesområdet ved spesielle anledninger. Så kan den som vil og er i humør forsyne seg, de øvrige kan la det være. Men etter felles ønske på avdelingen har vi sluttet med godteri og begynt med frukt. Så hva skulle vi pakket inn til hverandre, liksom? Epler og bananer?

Anonymkode: 273a9...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig nisse virker jo kjempegøy 🤩. Artig påfunn 😂. Bare man ikke er for kravstor så, for da føler jeg hele poenget faller litt bort, og da kan jeg forstå det blir mas og stress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal overøses med snacks hele desember hadde jeg ikke giddet. Men en hemmelig gave hadde vært kos.

Anonymkode: e5771...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig nissevenn på jobb hørtes ganske kinky ut 🤣🙈 hva er det? 

Anonymkode: 02246...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (47 minutter siden):

Hemmelig nisse virker jo kjempegøy 🤩. Artig påfunn 😂. Bare man ikke er for kravstor så, for da føler jeg hele poenget faller litt bort, og da kan jeg forstå det blir mas og stress. 

Føler ikke jeg er kravstor når jeg av noen som kjenner meg får en lakristwist (liker ikke lakris) i stedet for en caramelltwist (favoritten). 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvis man skal overøses med snacks hele desember hadde jeg ikke giddet. Men en hemmelig gave hadde vært kos.

Anonymkode: e5771...57a

Trenger ikke være snacks. Jeg ga ikke bare snacks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like pyton som gavekassa.  Spytt inn flere hundre, gjerne noen tusen gjennom flere år, så  får du en rar figur eller vase fra en eller annen designer som har  innpass på TilBords og et svindyrt, men fancy kjøkkenhåndkle  som du ikke har bruk for, når du blir 40 eller 50. Så sånt gavekassa er jo hakket verre. Men sånt sett er hemmelig nisse light versjonen.

Anonymkode: a6584...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hemmelig nissevenn på jobb hørtes ganske kinky ut 🤣🙈 hva er det? 

Anonymkode: 02246...340

Jeg tror du er oppskriften på kinky jeg 🤣.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde takket nei fordi jeg ikke trenger julete eller "artig" julepynt fra TGR

Anonymkode: f88d1...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler ikke jeg er kravstor når jeg av noen som kjenner meg får en lakristwist (liker ikke lakris) i stedet for en caramelltwist (favoritten). 

Kanskje du kan glede noen som liker lakris da? 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare mas. Som om ikke det er nok å både gjøre og tenke på før jul 

Anonymkode: 96b48...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er bare mas. Som om ikke det er nok å både gjøre og tenke på før jul 

Anonymkode: 96b48...5a2

Ja, egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...