tauglede Skrevet 20. november 2024 #1 Del Skrevet 20. november 2024 Heisann, jeg har lenge vurdert å kjøpe en svakom Sam Neo sugemaskin, men den er ganske dyr.. er dette valuta for pengene? eller finnes det andre maskiner som folk her har og har gode erfaringer med? Dette har fristet lenge, men har liksom ikke tatt steget enda pga. prisen. hjelp mottas med takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #2 Del Skrevet 20. november 2024 Med litt glid så er den god. Bråker litt, så det kan være greit å vite på forhånd om du skal ha noe som er helt stille burde du heller velge fleshlight og gjøre jobben manuelt. Anonymkode: 7f055...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #3 Del Skrevet 20. november 2024 De har en Oris Pro nå til under tusenlappen, har ikke prøvd den, men virker å være samme prinsipp. Er godt fornøyd med Svakomen min. Anonymkode: fd389...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #4 Del Skrevet 20. november 2024 Min erfaring er at har du godt over snitt omkrets, ja da blir den litt trang. Den er og begrenset dyp. Lyd nevnes over. Så kan det sies at den har ulike program, og noen av dem er intense nok til å dra deg over kanten en nøden stund. Men, med tykk og lang, bruk mye glidemiddel. Det føles som en jomfrues andre hull. Hesten. Anonymkode: 70819...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå