AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #21 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Flott at du mener alle menn har gode verdier! Anonymkode: ce870...acb Så var det dette med leseforståelse... Anonymkode: 33913...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #22 Del Skrevet 2 timer siden Det du sier om deg selv er jo nesten alle menn. Man kan faktisk forvente mer enn det Anonymkode: 769f6...489 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #23 Del Skrevet 1 time siden Når man er ute etter den type dame føler jeg at man har satt seg på tynn is, hun er jo prima insta dame, det finnes nesten ikke noe mer populært enn dem akkurat nå og mest av alt forventer de jo noen like polerte som dem. Du må passe inn i et svært kurert liv, utifra min oppfatning. Er du insta vennlig? Jeg tror du må ha en muskuløs kropp, kjærestene til damer som der har bestandig det. Anonymkode: e1847...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #24 Del Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når man er ute etter den type dame føler jeg at man har satt seg på tynn is, hun er jo prima insta dame, det finnes nesten ikke noe mer populært enn dem akkurat nå og mest av alt forventer de jo noen like polerte som dem. Du må passe inn i et svært kurert liv, utifra min oppfatning. Er du insta vennlig? Jeg tror du må ha en muskuløs kropp, kjærestene til damer som der har bestandig det. Anonymkode: e1847...7e9 Mener ikke super sprengte muskler, mener paradise muskler. Motemagasin muskler. Anonymkode: e1847...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 48 minutter siden #25 Del Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Superfine og populære dame som Pernille. Hvis jeg var litt lubben, ikke muskuløs, men fysisk aktiv med fjellturer, skjegg og jobbet i IKT sektoren med en moderat lønn. Har gode verdier som å være trofast og behandle kvinner likestilt som menn, hadde jeg fått muligheten å bli kjent med henne? Anonymkode: 0e32d...f92 Det er det jo bare Pernille som kan svare på, men jeg tenker at generelt sett kommer man langt med de egenskapene du beskriver. Er man ålreit og behandler folk bra pleier det å ordne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #26 Del Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Superfine og populære dame som Pernille. Hvis jeg var litt lubben, ikke muskuløs, men fysisk aktiv med fjellturer, skjegg og jobbet i IKT sektoren med en moderat lønn. Har gode verdier som å være trofast og behandle kvinner likestilt som menn, hadde jeg fått muligheten å bli kjent med henne? Anonymkode: 0e32d...f92 Er dette representativt for hvordan mange tenker i dating? Jeg tror isåfall at det er hva man ser etter og måten enkelte tenker på som er det største hinderet. Anonymkode: d7db0...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 43 minutter siden #27 Del Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Superfine og populære dame som Pernille. Hvis jeg var litt lubben, ikke muskuløs, men fysisk aktiv med fjellturer, skjegg og jobbet i IKT sektoren med en moderat lønn. Har gode verdier som å være trofast og behandle kvinner likestilt som menn, hadde jeg fått muligheten å bli kjent med henne? Anonymkode: 0e32d...f92 Hvis hun likte å være rundt deg så selvfølgelig! Mange vakre kvinner er sammen med average menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #28 Del Skrevet 42 minutter siden Doolittle skrev (6 minutter siden): Det er det jo bare Pernille som kan svare på, men jeg tenker at generelt sett kommer man langt med de egenskapene du beskriver. Er man ålreit og behandler folk bra pleier det å ordne seg. Om man forventer utsendet, bør man ha det selv. Anonymkode: e1847...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #29 Del Skrevet 40 minutter siden Dersom du er like "morsom" som IT folk jeg kjenner,så absolutt ikke. De ville også beskrevet seg nøyaktig slik som deg. (Inkl skjegget) Sier gjerne mer om meg som person,men har enda til gode med å le av noe en som lever av IT har sagt. Anonymkode: 8b4e2...676 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #30 Del Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om man forventer utsendet, bør man ha det selv. Anonymkode: e1847...7e9 Vi har allerede mange avrage menn som i likhet med damer, forventer noen langt utenfor dem som vil naturlig like dem. Mener ikke at folk ikke kan finne sammen. Men jeg tror ikke en overfladisk person vil stå først i den køen nettop fordi han krever mye av henne og gir lite i retur. Jeg liker deg fordi du er så pen og populær, hva for noe kjærlighet er det? Hun er seg, hun vil sikkert ha noen som er på hennes nivå og behandler henne som normalt. Anonymkode: e1847...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #31 Del Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dersom du er like "morsom" som IT folk jeg kjenner,så absolutt ikke. De ville også beskrevet seg nøyaktig slik som deg. (Inkl skjegget) Sier gjerne mer om meg som person,men har enda til gode med å le av noe en som lever av IT har sagt. Anonymkode: 8b4e2...676 Kjæresten min er IT fyr. Han er uhøytidelig, morsom, masse humor og vi kan prate om alt mellom himmel og jord ♥️ Når det er sagt så er Pernille og alle andre damer normale, dødelige mennesker. Hun har dårlige dager, hun blør, driter, blir syk, er emosjonelt ustabile innimellom og hun har sine ting å slite med. Man blir ikke automatisk perfekt og strøken uten feil fordi en får en kjendisstatus. Anonymkode: 16f8f...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #32 Del Skrevet 36 minutter siden Men er du sikker på at du vil like Pernille når du blir kjent med henne, da? Det kan jo hende du synes at hun ikke er noe særlig å omgås, selv om hun er pen og fremstår som et ok menneske i media. Det vet du jo ikke. Og skulle hun nå være av typen som ikke bryr seg med vanlige mennesker fordi de ikke er pene nok, så kan det hende du skal være glad for at du slapp unna, faktisk. Anonymkode: c814c...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 26 minutter siden #33 Del Skrevet 26 minutter siden Det kommer helt an på personligheten hennes. Jeg har et par veldig vakre, vellykkede venninner og de har helt vanlige menn. Snille, greie, rause og morsomme menn. Helt normale kropper, ingen supermann. Fra mine venninner generelt, noen veldig vakre og andre mer gjennomsnittlige, er det å være snill, ærlig, ha humor og litt ambisjoner for livet eller i det minste ikke stå i veien for dama sine ambisjoner, det som topper lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #34 Del Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gikk på skole med henne Anonymkode: 82a8d...cb1 Er hun like vakker på ordentlig? eller bare veldig fotogen? Fin kropp har hun jo.... Anonymkode: 9dbf7...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #35 Del Skrevet 15 minutter siden Jeg går for å være pen og populær som henne. Er veltrent. Siste jeg datet var litt lubben (men høy og kraftig) og var sånn at han hadde litt dobbelthake og strekkmerker på hoftene og magen. Alminnelig jobb. Han var morsom og snill, helt min humor Jeg syns han var skamdeilig, skamkjekk og la inn full innsats for at det skulle gå mot forhold, og ble og er fremdeles knust da han dumpet meg uten forklaring. Har ikke vist bilder av han før i senere tid og alle som ser reagerer med å spør hva i helvete jeg gjorde med han, og tror ikke på at det var han som dumpet. Så jeg hadde kanskje datet deg om du er som du sier, spesielt hvis du har mørkt hår og pene øyne! Er menn selv som tror pene damer bare vil ha perfekte menn. Anonymkode: 5615b...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå