AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Superfine og populære dame som Pernille. Hvis jeg var litt lubben, ikke muskuløs, men fysisk aktiv med fjellturer, skjegg og jobbet i IKT sektoren med en moderat lønn. Har gode verdier som å være trofast og behandle kvinner likestilt som menn, hadde jeg fått muligheten å bli kjent med henne? Anonymkode: 0e32d...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hei Pernille. Anonymkode: d884b...11f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Det må du spørre henne om. Men siden du spør her, så tipper jeg nei. Ikke på grunn av beskrivelsen av deg selv, men du virker veldig usikker siden du er på kg og jeg ser ikke for meg at du tørr snakke med henne. Anonymkode: cf583...046 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Mange norske kvinner som ser tilsvarende ut som henne tidlig i 20 årene. 99% blir sammen med vanlige norske menn ja. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombibit Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Superfine og populære dame som Pernille. Hvis jeg var litt lubben, ikke muskuløs, men fysisk aktiv med fjellturer, skjegg og jobbet i IKT sektoren med en moderat lønn. Har gode verdier som å være trofast og behandle kvinner likestilt som menn, hadde jeg fått muligheten å bli kjent med henne? Anonymkode: 0e32d...f92 Klart det. Hun er ganske alminnelig selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Selvsagt, det er ikke noe sammenheng mellom hvorvidt man er pen eller ikke og om man havner i et fast forhold. Både pene og mindre pene mennesker finner seg partere. Anonymkode: 32649...63f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Å trekke frem disse gode verdiene du prater om er jo noget spesielt, for det er jo det absolutt minste man forventer. Anonymkode: 33913...214 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor spør du ikke Pernille selv? Ingen på Kvinneguiden vet vel svaret på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Gikk på skole med henne Anonymkode: 82a8d...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Det er ikke tilfeldig at de fleste forhold består av personer med relativt lik attraktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Gregarious skrev (Akkurat nå): Det er ikke tilfeldig at de fleste forhold består av personer med relativt lik attraktivitet. Hva vil du da si til de som mener utseende er subjektivt? Anonymkode: 923f6...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva vil du da si til de som mener utseende er subjektivt? Anonymkode: 923f6...b88 Majoriteten av folk vil skille relativt likt på attraktivitet, subjektiviteten kommer fram i detaljene, men ikke i det store bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å trekke frem disse gode verdiene du prater om er jo noget spesielt, for det er jo det absolutt minste man forventer. Anonymkode: 33913...214 Flott at du mener alle menn har gode verdier! Anonymkode: ce870...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Synes ikke hun var så fin jeg😅veldig spiss nese, men jeg er en kvinne selv da. Synes alle menn her inne at hun er fin? Anonymkode: 34fbf...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Superfine og populære dame som Pernille. Hvis jeg var litt lubben, ikke muskuløs, men fysisk aktiv med fjellturer, skjegg og jobbet i IKT sektoren med en moderat lønn. Har gode verdier som å være trofast og behandle kvinner likestilt som menn, hadde jeg fått muligheten å bli kjent med henne? Anonymkode: 0e32d...f92 Hmmm. Sikker på du hadde greid å takle ei slik dame da? Virker som er grepa dame. Kan sikkert suge en golfball gjennom en hageslange. Anonymkode: 29a5a...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes ikke hun var så fin jeg😅veldig spiss nese, men jeg er en kvinne selv da. Synes alle menn her inne at hun er fin? Anonymkode: 34fbf...f7b Ja hun er penere enn 90% av damer. Anonymkode: 0a9b8...3e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja hun er penere enn 90% av damer. Anonymkode: 0a9b8...3e6 Synes du? Jeg synes det er så mange pene damer i 20-årene Anonymkode: 34fbf...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Gregarious skrev (14 minutter siden): Majoriteten av folk vil skille relativt likt på attraktivitet, subjektiviteten kommer fram i detaljene, men ikke i det store bilde. Hva mener du når du sier det store bildet? Anonymkode: 923f6...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Det spørs jo om du har en personlighet som tiltaler henne, da Mesteparten av det du ramser opp sier svært lite om deg som person og potensiell partner - ingen åpenbare dealbreakere, men heller ingenting som vekker interesse eller nysgjerrighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Pernille. Anonymkode: d884b...11f Hei Kembo. Anonymkode: 23a2b...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå