AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Er vanligvis ganske nøye på helt rene klær hver dag til barna, men litt usikker på ullsokker (direkte på huden). Man blir jo ikke så svett på denne tiden av året, og ull lukter ikke så fort. Hva tenker dere? Anonymkode: 3ec0d...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ullsokker kan fint brukes i mange dager. Luftes lett mellom bruk hos oss. Anonymkode: 505f6...90f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Bytter hver dag. Man svetter alltid på føttene selv om man ikke føler seg fuktig. Anonymkode: 69fbc...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Det blir gjerne mange timer i samme svette sokker på skolen, pluss at i barnahage og på skole er det jo ymse på gulvet.. Så hittil har vi byttet hver dag. Men til meg selv, som arbeider hjemmefra, bruker jeg de gjerne 2-3 dager, med mindre jeg er ute og tråkker i flere timer. Ts Anonymkode: 3ec0d...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden *samme svette sko Anonymkode: 3ec0d...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Ullsokker bruker jeg flere ganger, helt til jeg synes de ikke er rene lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Ja, det er det som er så fint med ull. Anonymkode: 6a579...140 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden exictence skrev (5 minutter siden): Ullsokker bruker jeg flere ganger, helt til jeg synes de ikke er rene lenger Men synes det er litt forskjell på oss voksne, og barna som gjerne mopper hele gulvet i skole/barnehage med sokkene 🤔? Pluss de er gjerne mer aktive Anonymkode: 3ec0d...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Jeg rister og tørker de forran peisen og så klart til nytt bruk. 😆😆 har en tredagers regel, kan fint brukes i 3 dager om de ikke er synlig møkkete, kan brukes lenger dersom de er brukt lite eller ikke lukter. Men tørkes mellom hver gang. Anonymkode: 9232f...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men synes det er litt forskjell på oss voksne, og barna som gjerne mopper hele gulvet i skole/barnehage med sokkene 🤔? Pluss de er gjerne mer aktive Anonymkode: 3ec0d...05b Nettopp. Derfor hadde jeg trolig byttet oftere på dem. Når jeg så de ikke var rene lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Ull er selvrensende. Anonymkode: 1762e...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iðunn Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Barna bytter ullsokker hver dag, gulvene på skolen (og i bhg) vaskes ikke med vann, de tørrmoppes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Iðunn skrev (11 minutter siden): Barna bytter ullsokker hver dag, gulvene på skolen (og i bhg) vaskes ikke med vann, de tørrmoppes. Gulvene vaskes med fuktmopp og er det flekker så tar man ekstra vann der. Dessuten er gulv behandlet med polish eller voks så ikke skitt trekker ned. Da skal og trenger man ikke pøse på med vann, for da ødelegges overflaten. Hvor lenge tror du et gulv er rent der det går flere titalls folk hele dagen? Der de sikler og gulper, søler mat, går på do og tråkker med seg urin som er rundt doen osv? Og der det ofte og er folk som går inn med sko, som tror at om de går på tærne så blir det ikke sand inne. Nei du, det er ikke renholder sin skyld at sokkene blir skitne! MÅTTE bare for å kjempe for renholderes sak. Anonymkode: d99a4...5f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Ull trenger ikke vaskes så ofte men man kan bytte etter en dag, riste de og henge de opp til lufting. Ull som vaskes ofte får ødelagt de fine egenskapene de har. Og som andre sier ; ekte ull er selvrensende. Anonymkode: d99a4...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Sokkene til barna byttes minst en gang hver dag - ull eller ei. Ha på de hvite ullsokker og du ser hvorfor de må byttes hver dag. Anonymkode: 20e7a...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Byttet hver dag. Aller mest pga dritten de tråkker oppi. Anonymkode: 5e805...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #17 Del Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ullsokker kan fint brukes i mange dager. Luftes lett mellom bruk hos oss. Anonymkode: 505f6...90f Luftes lett? Hva betyr det i praksis? Anonymkode: 12407...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #18 Del Skrevet 25 minutter siden Ull lukter mye mindre enn vanlig sokker. Så hvorfor vaske etter en dag når de ikke lukter vondt? Det er jo bare tullete og ødelegger sokkene Anonymkode: 0e36c...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 25 minutter siden #19 Del Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Luftes lett? Hva betyr det i praksis? Anonymkode: 12407...2c6 Man henger de forsiktig opp på en snor av lin og blåser lett på dem med en vifte laget av ekte silke så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #20 Del Skrevet 18 minutter siden Iðunn skrev (3 timer siden): Barna bytter ullsokker hver dag, gulvene på skolen (og i bhg) vaskes ikke med vann, de tørrmoppes. Gi dem tøfler som de kan ha med seg på skolen da. Anonymkode: aa47e...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå