AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har en kjæreste som jeg ikke får nok tid med. Blir som regel 3 dater hver 14. dag, uten overnatting og aldri helg. Dette skyldes at vi ikke har sammenfallende barnefri og logistikk i forhold til bosted/avstand. Jeg har virkelig falt for henne, og vil så gjerne få dette til, men kjenner på at jeg blir lei meg av å ikke få det jeg ønsker av tid sammen. Forholdet er ganske ferskt så det er uaktuelt å endre på samvær/involvere barn. Vi visste jo om at logistikken ikke er optimal, men hun føles så rett for meg. Samtidig så kjenner jeg at jeg ikke får det jeg ønsker meg, nemlig tid sammen. Nå er jeg litt rådvill. Jeg tror på oss, men hva kan jeg gjøre for å få det bedre i denne situasjonen? Anonymkode: 47c6d...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ta deg sammen. Det er kjipt når man ikke kan ses så ofte, men tre ganger på 14 dager eller hver 14. dag er ikke så lite når det er barn, jobb og annet. Det må starte et sted. Gi det tid. Skal du gå fra en dame du åpenbart liker fordi du må savne henne innimellom? Anonymkode: e7ece...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Bytte uker for en periode? Anonymkode: f772d...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg skal da ikke gå fra henne, bare vanskelig å ikke få nok tid sammen. Anonymkode: 47c6d...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå