AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, jeg sørget ikke i det heletatt. Kun lettelse. Tror jeg har min sorg først nå, nesten ett år etterpå. Jeg er fortsatt forelsket i min nye kjæreste, ganske ferskt forhold det også. Jeg vet jo at min nye kjæreste matcher meg mye bedre enn han. Barn er ikke mulig for hans del, da han har vært til lege og klippet. Og på grunn av alder. Han er noen år eldre enn meg, og jeg nærmer meg 40 Anonymkode: d4190...d77 Hvis du er lykkelig i ditt nye forhold, så tenker jeg det vil gå over. Jeg priorierte mye kjærestetid etter skilsmissen, og har ikke angret på det. Så anbefaler jeg (hvis jeg skal tenke på hva min eks burde gjort annerledes), at det er viktig å omgi seg med rette mennesker. Ikke så mange andre skilte kvinner, og ikke de som oppmuntrer til å snakke dritt om eksen. Du kan si ifra at du faktisk ikke ønsker å snakke om ham i det hele tatt. Anonymkode: 6305b...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #22 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du er lykkelig i ditt nye forhold, så tenker jeg det vil gå over. Jeg priorierte mye kjærestetid etter skilsmissen, og har ikke angret på det. Så anbefaler jeg (hvis jeg skal tenke på hva min eks burde gjort annerledes), at det er viktig å omgi seg med rette mennesker. Ikke så mange andre skilte kvinner, og ikke de som oppmuntrer til å snakke dritt om eksen. Du kan si ifra at du faktisk ikke ønsker å snakke om ham i det hele tatt. Anonymkode: 6305b...a8a Om jeg er lykkelig er for tidlig å si. Mye usikkerhet i et så ferskt forhold. Har nok behov for å prate om det til venninner. Og kjenner på en ekstra trygghet å prate med venninner som har stått i lignende situasjoner. Tror det bare er sånn damer er. Anonymkode: d4190...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stemmer nok at selvfølelsen er lav, hvertfall i slike situasjoner. Jeg er jo ikke akkurat ungdom heller, snart i føringene. Trodde dette avtok med årene, men tydeligvis ikke Anonymkode: d4190...d77 usikkerhet tiltar gjerne med årene for noen da det er mer å være usikker på ifht yngre, korppspress osv om man lar seg påvirke av slikt. Det viktigste du kan gjøre for deg selv er å være tilfreds med den du er, som jo er den din kjæreste i dag har falt for ❤️ jobb med egen selvfølelse, det vil nytte deg mye bedre fremover Anonymkode: cb7dc...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå