AnonymBruker Skrevet 8. desember #21 Del Skrevet 8. desember Det her har da ingenting med borderline å gjøre... Slutt å gi andre mennesker diagnoser med mindre du er psykiater eller psykolog. Anonymkode: 76a3b...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_80 Skrevet torsdag kl 16:56 #22 Del Skrevet torsdag kl 16:56 Det er en psykiater på Volvat som har stilt diagnosen hans, ikke jeg. Som kjent er det stor fare for selvskading og impulsiv atferd, noe som jeg har vært redd for lenge - dersom det faktisk er denne diagnosen han har. Derfor startet jeg tråden med overskriften Borderline? For å høre hvilke erfaringer andre har både for sin egen del og for de som eventuelt har Borderline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_80 Skrevet torsdag kl 16:57 #23 Del Skrevet torsdag kl 16:57 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 22.33): Det her har da ingenting med borderline å gjøre... Slutt å gi andre mennesker diagnoser med mindre du er psykiater eller psykolog. Anonymkode: 76a3b...378 Det er en psykiater på Volvat som har stilt diagnosen hans, ikke jeg. Som kjent er det stor fare for selvskading og impulsiv atferd, noe som jeg har vært redd for lenge - dersom det faktisk er denne diagnosen han har. Derfor startet jeg tråden med overskriften Borderline? For å høre hvilke erfaringer andre har både for sin egen del og for de som eventuelt har Borderline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #24 Del Skrevet 21 timer siden Folk med slike symptomer er faktisk ikke egnet til å være i en relasjon. Hverken som forelder, partner, nabo, venn eller kollega. Her ville jeg forlatt mannen og konsentrert meg om å ha et samarbeide om barna i stedet. Anonymkode: b9ee4...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå