AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg og min samboer har nå prøvd å bli gravid i ett halvt år siden min siste graviditet endte i MA. Jeg skal ha mensen om 3 dager, har som regel 34 dagers syklus men aner ikke når jeg hadde eggløsning. Jeg testet meg med tidligtest fra clearblue idag morres å den var negativ. Og den skal jo kunne fange opp hcg opp til 6 dager før mensen.. men kan det hende at jeg enda ikke har nok hcg til at tidligtesten fanger det opp? Andre som har fått negativ tidligtest rett før mensen men fremdeles vert gravid? Anonymkode: 35883...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Så lenge du ikke aner når du har eggløsning, kan du i teorien alltids være gravid. Anonymkode: 2e5e6...7d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge du ikke aner når du har eggløsning, kan du i teorien alltids være gravid. Anonymkode: 2e5e6...7d6 Helt sant, i følge syklus appen jeg bruker så skulle jeg hatt eggløsning den 8, og den hadde rett eggløsningsdato forgje måned også. Men ikke vet jeg, jeg får alltid mensen på dag 34 så jeg får se om den dukker opp på fredag☺️ Anonymkode: 35883...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå