AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei. Vår mor giftet seg tidligere i år etter vi arvinger gikk med på en avtale der arv kunne bli gjort opp litt over tid mot hun fikk skiftet bo og giftet seg. Det er snakk mye penger, derfor gikk vi med på det for og lette for hun. Dette ble signert av alle parter etter samtale med advokat. Det har vert mye frem og tilbake, og en stor belastning for oss arvinger, da hun innerst inne ikke vil betale oss. Hun vil leve livet med den nye mannen og kose seg med mine fars midler. Den nye mannen er gjeldsfri og flyttet inn hos mor og har god inntekt. Nå rett før fristen før utbetaling av arv går ut, kommer hun og sier hun ikke har råd, og må ta opp alt for mye gjeld for og betale oss ut... hun sitter med verdier opp til 10mil, men nekter og kvitte seg med noe for og betale oss ut. Hun sier vi må gå med på og redusere utbetalingen eller ta det over mange mange år... Jeg er glad i mor og vil ikke ha noe konflikt. Men dette går da ikke ann og gå med på???? Hjeeeeeelp. Føler meg så alene i dette vaset. For meg er en avtale en avtale.. selv om jeg ikke vil sette mor i økonomiske vansker. Men vi har jo krav på farsarven! Anonymkode: d308c...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Sett advokat på det. Anonymkode: 595f2...5e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå