AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Del Skrevet 19. november 2024 Det har nok gått mange hus forbi, men i dag er det mannsdagen (FN feirer riktig nok toalettdagen i dag, men la gå). Menn liker å bli satt pris på de også. Så.. har du gratulert din mann i dag? Anonymkode: e0a6b...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Del Skrevet 19. november 2024 Har ikke mann. Gratulerer med mannsdagen! Anonymkode: 151ea...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #3 Del Skrevet 19. november 2024 Passende at mannsdagen er én dag etter at kvinner jobber gratis ut året. Anonymkode: 1b1fe...352 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #4 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Passende at mannsdagen er én dag etter at kvinner jobber gratis ut året. Anonymkode: 1b1fe...352 Perfekt markering av mannen det Anonymkode: 0cac4...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #5 Del Skrevet 19. november 2024 Er ikke mannedagen hver dag, utenom 8 mars? Anonymkode: 561eb...4a5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #6 Del Skrevet 19. november 2024 Vi praktiserer ikke morsdag, farsdag, valentines, mannedag eller hva det måtte være av kommersielle dager for næringslivet! Vi er oss selv, deler på det meste og trives med det! Å lage styr med definerte dager synes jeg er mer enn tragisk! Vi deler hverdagen og gir oppmerksomhet til hverandre uten å måtte bruke masse penger på det 🥰❤️ Og ja, vi feler på oppgaver/er ikke opphengt i oppgaver 😊 Anonymkode: 9a8b2...ea6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #7 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Passende at mannsdagen er én dag etter at kvinner jobber gratis ut året. Anonymkode: 1b1fe...352 Når jobber kvinner gratis? Anonymkode: 9a8b2...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 19. november 2024 #8 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg har skammet meg litt smått i hele kveld etter at jeg var på jobb. Glemte jo helt å gratulere mennene der med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #9 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er ikke mannedagen hver dag, utenom 8 mars? Anonymkode: 561eb...4a5 Nei. Nå er det kvinnedag hver dag utenom 19. November som er mannsdagen! Anonymkode: 151ea...3c9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #10 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi praktiserer ikke morsdag, farsdag, valentines, mannedag eller hva det måtte være av kommersielle dager for næringslivet! Vi er oss selv, deler på det meste og trives med det! Å lage styr med definerte dager synes jeg er mer enn tragisk! Vi deler hverdagen og gir oppmerksomhet til hverandre uten å måtte bruke masse penger på det 🥰❤️ Og ja, vi feler på oppgaver/er ikke opphengt i oppgaver 😊 Anonymkode: 9a8b2...ea6 Hverken mannedagen eller kvinnedagen er kommersielle dager man feirer med oppmerksomhet eller pengerbruk. Det er kampdager som handler om kjønnsspesifikke utfordringer, problemer, saker og tema. Dette burde voksne ha litt kjennskap til, om så bare fordi det er viktig samfunns og historiekunnskap. Anonymkode: 860ba...407 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #11 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når jobber kvinner gratis? Anonymkode: 9a8b2...ea6 Lønnsgapet mellom menn og kvinner, gjør at de i teorien jobber gratis på slutten av året. Anonymkode: b7b20...d98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19. november 2024 #12 Del Skrevet 19. november 2024 Nei, jeg har ikke det, men setter pris på han hver dag, så han er nok fornøyd uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #13 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lønnsgapet mellom menn og kvinner, gjør at de i teorien jobber gratis på slutten av året. Anonymkode: b7b20...d98 Kvinner tjener da mye mer om du deler hva de får delt på antall timer jobbet? Grunnen til at menn tjener mer i året er at de jobber ganske mange flere timer per år. Anonymkode: 4bb12...bb8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #14 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har nok gått mange hus forbi, men i dag er det mannsdagen (FN feirer riktig nok toalettdagen i dag, men la gå). Menn liker å bli satt pris på de også. Så.. har du gratulert din mann i dag? Anonymkode: e0a6b...d4b Toalettdagen?! Er det også en dag? Anonymkode: 7654b...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #15 Del Skrevet 19. november 2024 Nei, men har satt fokus på psykisk helse hos menn i dag. Anonymkode: f4b47...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah1 Skrevet 19. november 2024 #16 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er ikke mannedagen hver dag, utenom 8 mars? Anonymkode: 561eb...4a5 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #17 Del Skrevet 19. november 2024 Har gratulert alle mennene som har gått i tog, som har slått et slag for menns mentale helse (du vet, den de snakka om på 8. mars som var så viktig) og de som har snakket om menns utfordringer i Norge og i utlandet i dag. Anonymkode: c17a0...be9 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #18 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinner tjener da mye mer om du deler hva de får delt på antall timer jobbet? Grunnen til at menn tjener mer i året er at de jobber ganske mange flere timer per år. Anonymkode: 4bb12...bb8 Hovedgrunnen er at de jobber i privat sektor. Og hadde jeg jobbet i offentlig helsesektor som mange damer gjør, hadde jeg også jobbet mindre. Ikke faen om jeg orker 100 prosent turnus. Det er utmattende. Jobber oppriktig ti timer dagen heller enn å måtte jobbe 100 prosent turnus og bli tussete i hodet av dagbakt kveldsvakt kveldsvakt dagvakt. Men skjønner at du ønsker å få frem menns pågangsmot her som eneste faktor. Anonymkode: 151ea...3c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #19 Del Skrevet 19. november 2024 Fighter83 skrev (20 minutter siden): Jeg har skammet meg litt smått i hele kveld etter at jeg var på jobb. Glemte jo helt å gratulere mennene der med dagen! Tror du de var klar over at det var mannsdagen? Anonymkode: c17a0...be9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #20 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har gratulert alle mennene som har gått i tog, som har slått et slag for menns mentale helse (du vet, den de snakka om på 8. mars som var så viktig) og de som har snakket om menns utfordringer i Norge og i utlandet i dag. Anonymkode: c17a0...be9 En del menn gruser alltid 8. Mars. Og de samme mannfolka skal om 1-2 år klage på at kvinner gjør det samme. Of course. Ignorance is bliss. Anonymkode: 151ea...3c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå