AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg dater en fyr.. eller.. vi har «holdt på» lenge. På grunn av ulike omstendigheter har vi ikke blitt et par men vi har kontakt hver dag. Ringes i timevis og treffes når vi kan (5-6 ganger per måned). Problemet er at han ikke vet hva han vil. Å bli sammen med meg innebærer en stor endring i livet så jeg forstår at det er vanskelig å ta steget men nå har det gått veldig lang tid (to år) og han sier fortsatt at han fremdeles ikke vet hva han vil. Jeg vet det høres helt tragisk ut og at jeg burde avsluttet for lenge siden men jeg klarer ikke. De gangene jeg tar opp med han hva jeg føler og konfronterer han med hva han føler ender det alltid opp med at han blir fornærmet eller irritert og samtalen avsluttes. Innimellom har jeg ikke fått sagt det jeg vil og sender derfor en del meldinger for å forklare hva jeg mener. Enten så svarer han ikke på dette eller så svarer han veldig kort. Som f.eks «du vet hva jeg føler» «slutt nå da» «hmm».. og der stopper det. Dagen etter ringer han meg og later som ingenting. Når jeg tar det opp så sier han «skal du begynne igjen nå» «jeg orker ikke sånt styr» «alt jeg gjør er feil». Er det flere som har vært gjennom dette? Nå har jeg fått nok og skal kutte kontakt. Er dette normal oppførsel? Innimellom tror jeg det er jeg som overdriver men jeg får hentet inn fornuften igjen ganske fort. Jeg har et håp om at han skal innse hva han mister nå som jeg forsvinner og endre seg, men helt innerst inne tror jeg jeg håper han bare skal la meg være så jeg får gå gjennom sorgprosessen og bli ferdig med dette helvettet Anonymkode: d9d69...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Du overdriver ikke, han har hatt mer enn lang nok tid til å bestemme seg og hadde gjort det for lenge siden dersom han faktisk ville blitt sammen med deg. Kom deg bort, han kommer aldri til å ta steget når det er gått så lang tid. Han trives med situasjonen og drar det bare ut. Anonymkode: f152e...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Gjør det slutt. Jeg mener det, her kaster du bort tiden Anonymkode: dda03...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Etter to år tenker jeg at det må bli en avklaring? Hadde ikke orket å ha det sånn så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg antar du er elskerinna, og han ikke er klar for å gå fra partner for å bli sammen med deg. Uansett: Her blir du brukt. Han gir ikke mer enn han ønsker å gi, og du kan ikke presse ham til å gi mer. Han kommer ikke til å ønske å gi deg noe mer. Du har to reelle valg (gjelder uavhengig av om han er singel eller i annet forhold): 1) Fortsette som nå uten noen endringer. Det blir ingen endringer i fremtiden heller. 2) Gå fra ham. Slutte å kaste bort tid og følelser på noe som aldri vil bli noe mer. Anonymkode: d133f...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Å bli sammen med meg innebærer en stor endring i livet så jeg forstår at det er vanskelig å ta steget men nå har det gått veldig lang tid (to år) og han sier fortsatt at han fremdeles ikke vet hva han vil. Nei. Forståelse er det slutt på etter så lang tid. Etter to år burde dette vært avklart for lenge siden. Du er elskerinnen og tidsfordrivet hans.. du er den han er med mens han venter på noe bedre... Du bør, for din egen selvrespekt, droppe denne guttevalpen og gå din egen vei. Han her gjør ikke annet enn å holde deg tilbake! Anonymkode: 03b1a...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Dette er svært unormalt. Dvs det er nok normalt for drittsekker, men ikke for vanlige, oppegående menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå