AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Selv om man tror at kjemiem var fantastisk Derfor har jeg logget ut av datingsmarkedet som ung kvinne og innser mer og mer at jeg føler avsky mot sex, romantikk og menn generelt Anonymkode: cd4bd...970 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Trist. Tror det er best å prøve å bli kjennt med folk på silt og virkelig kjenne dem godt. Anonymkode: 83d18...b49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trist. Tror det er best å prøve å bli kjennt med folk på silt og virkelig kjenne dem godt. Anonymkode: 83d18...b49 Endret 8 timer siden av AlexandraX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trist. Tror det er best å prøve å bli kjennt med folk på silt og virkelig kjenne dem godt. Anonymkode: 83d18...b49 Da blir jeg avvist før sex fordi ingen gidder å bruke tid på å bli kjent med meg Anonymkode: cd4bd...970 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da blir jeg avvist før sex fordi ingen gidder å bruke tid på å bli kjent med meg Anonymkode: cd4bd...970 Det er det som er så dumt med kjærligheten, den kan være svært vanskelig å finne. Men de du har sex med vil ikke de heller, så hva annet kan vi gjøre om vi vil finne noe varig? For å finne kjærligheten er det ikke stor annet enn å være super tålmodig. De som vil finnes, men det krever flaks, initiativ og tid. Forstår den er verre nå siden det har blitt en mer sexifisert kultur, men vi kan fortsatt bli forelsket. Du er så ung, ikke mist motet enda 😊 Anonymkode: 83d18...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Hvis du blir ghostet er stor sannsynlighet for å fitte er det eneste du har å tilby. Så spørsmål om å reflektere litt innover? Anonymkode: 985e1...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Selv om man tror at kjemiem var fantastisk Derfor har jeg logget ut av datingsmarkedet som ung kvinne og innser mer og mer at jeg føler avsky mot sex, romantikk og menn generelt Anonymkode: cd4bd...970 Derfor har man noe som kalles åpen kommuniskasjon. Ta opp tema ‘ghosting’ ved neste date. Si hva du mener om denne adferden og be ham fortelle hva han synes om slik adferd. Si at det verste du vet er de som ghoster etter sex/dating. Se hvordan ham reagerer. Da har du ihvertfall gjort litt research og forbyggende tiltak. Anonymkode: 36715...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Selv om man tror at kjemiem var fantastisk Derfor har jeg logget ut av datingsmarkedet som ung kvinne og innser mer og mer at jeg føler avsky mot sex, romantikk og menn generelt Anonymkode: cd4bd...970 Definer "gosting" for meg, Ts. Anonymkode: d5638...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå