AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #21 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vil ha en som trener 1-2 ganger i uken, sånn Zack Efron I baywatch, jeg vil ikke ha en som trener 3+ ganger som The Rock. Anonymkode: 19874...2d5 Disse trener helt likt. The Rock har bare trykket i seg mer sterioder og holdt formen lenger. Ellers er oppskriften den samme. Anonymkode: fd233...f41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 11 timer siden #22 Del Skrevet 11 timer siden Rent personlig foretrekker jeg en mann uten for store muskler, og som kun er opptatt av kropp og trening. Men, det er fint å holde seg i form for egen del. Elsker mannens kropp, som driver styrketrening og som ofte sykler til jobb. Han er ikke overdrevent trent, men holder seg i god form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og noen av oss vil ha en mann som løfter vekter og setter kosthold høyt. Som ikke drikker øl og spiser potetgull på en lørdag. Jeg vil ha en sterk og sunn mann uten løpekropp. Vi kvinner liker forskjellig Anonymkode: fd233...f41 Ser dere på treningssenteret. Dere finnes. Men det du skriver syns jeg er ekstremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #24 Del Skrevet 11 timer siden Jeg liker at han er sterk i kroppen og at man kan se det på ham, men han kan gjerne ha litt polstring utenpå. Og ha en grei balanse mellom helse/trening og god mat/sofakos. Anonymkode: 9abd9...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #25 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er team tjukk og sterk. Fordi... jeg liker å løfte og spise vafler, og vil ha en mann med samme livsstil. Det mest interessant med disse trådene er hvor lite folk uten muskler er klar ober hvor mye jobb muskler tar, med eller uten polstring😅 Som dame skjønner jeg at det er en luksus at menn aldri har forventa at jeg skal være sterk eller se muskuløs, men kun i et normalområde vektmessig. for å få en mann med muskler, og som bare ikke ser senesterk ut med antydning til snekkerarmer så krever det for de aller fleste i hvertfall fire treninger i uka og et bevisst forhold til kostholdet - MINST! Hadde ikke jeg selv vært glad i gymmen(og barnløs) hadde jeg ikke orka en fyr med det fokuset som var så mye borte. Anonymkode: 5b554...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå