AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Aldri i verden! Kjenner noen som har forsøkt, det har endt med en mye tøffere skilsmisse enn det burde ha vært siden de ble bitre fiender Anonymkode: d1d3f...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja, altså, man er forelder på fulltid. Uten rett til "fri". Har man den tankegangen burde man avstå fullstendig fra sex inntil man har sterilisert seg. Man får ikke barn for å ha fri. Anonymkode: 49f8c...e46 Ja, den ene blir forelder på fulltid da, den andre kan slippe. Anonymkode: 2fccf...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, den ene blir forelder på fulltid da, den andre kan slippe. Anonymkode: 2fccf...3a9 Og hva er poenget ditt...? Ingen har fri. Anonymkode: 49f8c...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden Mina123 skrev (4 timer siden): Dere med felles barn og som ikke er kjærester lengre. Noen som har erfaring med å bo i samme hus/dele på å bo på hybel/liten leilighet. At de som har barna bor i huset og den andre bor på hybel frem til de skal ha barna? Slik at barna alltid kan bo i samme hus, med sitt eget kjente soverom etc. Å da når bruddet mest sannsynlig blir at den som blir forlatt blir å føle et hat til sin x. Jeg er skeptisk. Men fint å høre fra andre med erfaring. Hadde jeg ikke giddi! Rydde opp alt rotet mm han ikke gidder å prioritere å bruke tid og energi på.... Høres ut som selvskading av verste sort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden Når jeg ble separert (ufrivillig…) ønsket jeg helst at vi kunne leie en liten leilighet i nærheten av huset, og flytte inn og ut av denne det første året (unntakstilstand og kaos, men tar ikke nødvendigvis gode rasjonelle beslutninger som har store konsekvenser i en slik tilstand)…. Så hadde jeg håpet at en av oss kunne overtatt huset, barna kunne hatt fast bosted i sitt barndomshjem og hatt samvær med den andre etter eget behov. Slik ble det ikke, for mannen nektet å gå med på noen annen løsning en annenhver uke - bytte mandager, punktum. Både barna og jeg hater det…. Men samfunnets normer står over barnas behov dessverre. Skulle ønske det var med offentlig debatt om dette temaet, som er realiteten for så mange uskyldige barn som livene sine endevendt på grunn av voksnes ofte umodne beslutninger… Anonymkode: 42345...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #26 Del Skrevet 2 timer siden Noen måneder før salg. Jeg endte opp med å være vaskedame både i huset og i "ungkarsleiligheten". Han er en stor gris, og i tillegg var det tomt for dopapir og andre basisvarer uten at han hadde fylt på. Etter en måneds tid fikk han "plutselig" kjæreste som da en måned etter der igjen bodde sammen med han i huset. Anbefales ikke! Anonymkode: 388c0...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #27 Del Skrevet 2 timer siden Tror ikke det fungerer så bra, de voksne må føle et eierskap til huset for å skape et hjem. Det er jo tross alt de som gjør husarbeidet og har ansvar for husstemningen. Barn er også mer fleksible enn voksne. Ting som høres rettferdig og flott ut i teorien er ikke alltid det i praksis. Har ikke prøvd dette selv da, min eks er altfor rotete og en stor grunn til bruddet var nettopp dette. Vi bor i nærheten av hverandre og barna er 70 % hos meg, dette synes jeg faktisk er ideelt for barna, men gjelder ikke alle familier, selvsagt. Anonymkode: 0752c...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå