AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Har en kollega på jobben, fagsjef. Han er ca ti år eldre enn meg, bra i kroppen, velkledd og kjempeflink i jobben. Veileder, har avdelingskurs og svarer på alt fra oss andre, vi andre er bare damer. Jeg har en crush og kunne tenkt meg å bli bedre kjent, men har gir ingen signaler om interesse. Bare jobbfokus, proff og seriøs - men rart at han ikke har noe interesse. Helt teflon. Han er ikke homo, for han er gift med barn. Anonymkode: b726d...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Han er gift med barn, og viser ikke interesse for deg? HOLD DEG UNNA! Anonymkode: 34ef8...4ea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden ... Anonymkode: d99e4...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden To alternativ her. Enten er han veldig lojal og monogam. Ellers er han absolutt ikke tiltrukket av deg eller interessert i deg verken som person eller sexpartner. Uansett tilfelle, så faller det jo ikke i din favør. Har du tendens til å ville ha de du føler du ikke kan få? Har du isåfall gått i dybden for å forstå hvorfor det har seg? Anonymkode: 48c24...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden 0 av 10. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Reign skrev (6 minutter siden): 0 av 10. Ja, virkelig. Anonymkode: 19787...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå