AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:31 #21 Del Skrevet tirsdag kl 20:31 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vel, du framstår jo som ganske negativ og problemfokusert. Anonymkode: 57978...95b Det er din oppfatning, jeg er litt oppgitt. Forventer at sko skal holde mer enn 2 dager, men er overhode ikke negativ om verden går fremover å begynner å reparere isteden for å kaste. Derimot er det et problem når vinteren bestemte seg for å komme akkurat da. Jeg er ikke en person som sprudler av glede når jeg kjøper et produkt som ikke holder mål. Ts Anonymkode: b0ad3...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:33 #22 Del Skrevet tirsdag kl 20:33 Tenkte du hadde et barn siden det var krise med manglende vintersko. Her får jeg ikke tenåringen til å gå med vintersko hvis de har vanlig skoledag, kun på turdager det er aktuelt. Bruker selv joggesko hele året, så skjønner forsåvidt tenåringen som helst bruker det. Anonymkode: 89862...b95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:36 #23 Del Skrevet tirsdag kl 20:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenkte du hadde et barn siden det var krise med manglende vintersko. Her får jeg ikke tenåringen til å gå med vintersko hvis de har vanlig skoledag, kun på turdager det er aktuelt. Bruker selv joggesko hele året, så skjønner forsåvidt tenåringen som helst bruker det. Anonymkode: 89862...b95 Tenåringen min bruker helst ikke joggesko, det er helt ut her vi bor. Han har også lært at det ikke er lurt Jeg har like stort behov for varme og sko som ikke er skøyter som min 10 åring har. Jeg vet at voksene går rundt i joggesko og ankelsokker, men ingen i min husholdning gjør det. Vi vil være varme og ikke minst holde oss på beina i snø og is. Så en person som gikk i shorts i dag også, jeg hadde på boblejakke. Vinteren kler vi oss når det er snø og minusgrader Anonymkode: b0ad3...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå