Gå til innhold

Sålen løsnet fra vinterskoene etter å ha brukt de 2 ganger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vel, du framstår jo som ganske negativ og problemfokusert. 

Anonymkode: 57978...95b

Det er din oppfatning, jeg er litt oppgitt. Forventer at sko skal holde mer enn 2 dager, men er overhode ikke negativ om verden går fremover å begynner å reparere isteden for å kaste. Derimot er det et problem når vinteren bestemte seg for å komme akkurat da.
Jeg er ikke en person som sprudler av glede når jeg kjøper et produkt som ikke holder mål. Ts

Anonymkode: b0ad3...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte du hadde et barn siden det var krise med manglende vintersko. Her får jeg ikke tenåringen til å gå med vintersko hvis de har vanlig skoledag, kun på turdager det er aktuelt.

Bruker selv joggesko hele året, så skjønner forsåvidt tenåringen som helst bruker det.

Anonymkode: 89862...b95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenkte du hadde et barn siden det var krise med manglende vintersko. Her får jeg ikke tenåringen til å gå med vintersko hvis de har vanlig skoledag, kun på turdager det er aktuelt.

Bruker selv joggesko hele året, så skjønner forsåvidt tenåringen som helst bruker det.

Anonymkode: 89862...b95

Tenåringen min bruker helst ikke joggesko, det er helt ut her vi bor. Han har også lært at det ikke er lurt :) 

Jeg har like stort behov for varme og sko som ikke er skøyter som min 10 åring har. Jeg vet at voksene går rundt i joggesko og ankelsokker, men ingen i min husholdning gjør det. Vi vil være varme og ikke minst holde oss på beina i snø og is. 
Så en person som gikk i shorts i dag også, jeg hadde på boblejakke. Vinteren kler vi oss når det er snø og minusgrader :) 

Anonymkode: b0ad3...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...