AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Gifta meg med en byfyr og tok han med hjem på bygda. Det er smått og stort her som han aldri har lært. Én ting som plager meg skikkelig er at han stadig vekk tafser på frontruta for å få vekk dugg. Da blir det bare verre og ser til slutt slik ut: Sånn ser bilen hans ut på førersiden, bare masse dugg. Jeg sier det til ham, men han skjønner ikke at det kanskje er lurt å kjøre med åpne vinduer, ha viften på fullt, ACen på for å tørke...sånne ting. Nå har jeg sagt det masse i tre år uten å nå frem. Er en hel remse med andre greier også som han bare nekter å lære. Så hvordan i alle dager når man inn til en mann med praktiske råd? Anonymkode: f32d4...cb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Å herregud..😂🙈...byggutter er jo som en hest i en stige når det kommer til praktiske ting...du kunne jo sent ham hjem og fått tak på en skikkelig mann da.. ? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Kjøre med åpne vinduer? 🤔😆 Anonymkode: 3393f...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Har ikke så lett for å skifte ut min utkårede, @Tått, men kan jo prøve å fikse han litt først da. Anonymkode: f32d4...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er byjente på bygda, men vet tydeligvis mer om bil enn han typen din. Og jeg hadde ikke engang bil før jeg flyttet hit. Men jeg hører etter når folk snakker, og plukker opp tips og triks. Anonymkode: eebd2...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Sånn ser bilen hans ut på førersiden, bare masse dugg. Jeg sier det til ham, men han skjønner ikke at det kanskje er lurt å kjøre med åpne vinduer, ha viften på fullt, ACen på for å tørke...sånne ting. Bilen min er 15 år gammel og jeg har aldri hatt problemer med dugg selv om jeg ikke kjører noe på fullt med vinduene åpne Anonymkode: 42616...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Gifta meg med en byfyr og tok han med hjem på bygda. Det er smått og stort her som han aldri har lært. Én ting som plager meg skikkelig er at han stadig vekk tafser på frontruta for å få vekk dugg. Da blir det bare verre og ser til slutt slik ut: Sånn ser bilen hans ut på førersiden, bare masse dugg. Jeg sier det til ham, men han skjønner ikke at det kanskje er lurt å kjøre med åpne vinduer, ha viften på fullt, ACen på for å tørke...sånne ting. Nå har jeg sagt det masse i tre år uten å nå frem. Er en hel remse med andre greier også som han bare nekter å lære. Så hvordan i alle dager når man inn til en mann med praktiske råd? Anonymkode: f32d4...cb5 Se først etter om all luft blåses mot frontruta, og at vifta går på høyeste hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke så lett for å skifte ut min utkårede, @Tått, men kan jo prøve å fikse han litt først da. Anonymkode: f32d4...cb5 🤭..Jo lykke til med å forme mannen .. Et lite tips på veien bare..Etter at du har sagt den samme tingen en to tre ganger er det eneste som vil endres med mer mas fra deg din verdi for han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå