AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Mjauet høyt, nesten som jamring. Løp frem og tilbake fra kjøkkenvinduet til soveromsvinduet, mulig han så noe. Da jeg nesten hadde sovnet og jeg hadde armen utenfor senga så kom han plutselig å bet meg i fingern, ikke hardt, men kjente det. Han roet seg ved ned 5:30 tida etter litt mat. Hva kan denne oppførselen bety? Han har fått ligge i senga med meg siden han var liten og jeg pleier å ha soveromsdøra oppe. Så vanskelig å bare stenge han ute. Han er også inne om natta. Anonymkode: d5872...9e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Kåt? Syk? Sulten? Kjeder seg? Vil ut? Han er en katt og det er det katter gjør? Anonymkode: c57c8...901 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Han er nok frisk kan han ha sett noe utenfor ? Flyr han mellom 2 vinduer så må det være noe ute 😻 og om han bet deg i fingeren så ville han nok at du skulle våkne og bli med 😻 mulig det snødde hos deg også idag ? ❄️❄️ Endret 8 timer siden av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Nesten garantert at han så noe gjennom vinduet som han ville slå kloa i. En annen katt, mest sannsynlig, på hans territorium. Det kan gjøre katter spinnville når de ser gjennom vinduene. At han bet deg i hånden var vel et rop om oppmerksomhet og beskjed om å "slipp meg ut NÅ!". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (13 minutter siden): Han er nok frisk kan han ha sett noe utenfor ? Flyr han mellom 2 vinduer så må det være noe ute 😻 og om han bet deg i fingeren så ville han nok at du skulle våkne og bli med 😻 mulig det snødde hos deg også idag ? ❄️❄️ Ja, virker frisk og rask 😊 Ja, det var nok noe ute 😻 Ja snødde her 😊 Anonymkode: d5872...9e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja, virker frisk og rask 😊 Ja, det var nok noe ute 😻 Ja snødde her 😊 Anonymkode: d5872...9e2 Tipper det var snøen ❄️❄️😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mjauet høyt, nesten som jamring. Løp frem og tilbake fra kjøkkenvinduet til soveromsvinduet, mulig han så noe. Da jeg nesten hadde sovnet og jeg hadde armen utenfor senga så kom han plutselig å bet meg i fingern, ikke hardt, men kjente det. Han roet seg ved ned 5:30 tida etter litt mat. Hva kan denne oppførselen bety? Han har fått ligge i senga med meg siden han var liten og jeg pleier å ha soveromsdøra oppe. Så vanskelig å bare stenge han ute. Han er også inne om natta. Anonymkode: d5872...9e2 Den ville noe, og mest sannsynlig ut. Hva den der var ute etter vet bare Pus selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Katter er ikke spesielt vare for menneskers søvnbehov. Selv har de ikke noen jobb å passe, avtaler å overholde eller døgnrytme å opprettholde, så de skjønner ikke at det passer dårlig å vekke mennesket sitt på natta fordi de så noe spennende. Av denne grunnen har våre katter ikke fått være på soverommet om natten. Anonymkode: e2ca3...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå