AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden For 3 uker siden begynte jeg å bli syk. De første 5 dagene var jeg uggen i kroppen, feberfølelse uten feber og litt tørr i halsen,så etter 6 dager ble je skikkelig snørrete og tett i nesen som varte i underkant av en uke.den siste uken fin i formen,kun litt tett nese innimellom på kveldene.nå 3 uker sidfn jeg først begynte, føler jeg meg litt tørr i halsen,nesa er ikke tett men renner,og en veldig mild sykdomsfølelse i kroppen..er dette normalt? Er det en hard forkjølelse i år? Anonymkode: 4908b...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er som regel alltid syk opp mot tre uker når jeg blir syk. Anonymkode: 7cbe6...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har inntrykk av at årets forkjølelse er langvarig. Selv har jeg hatt symptomer siden starten av august. Det som henger igjen er slim.. Anonymkode: 7cf98...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har inntrykk av at årets forkjølelse er langvarig. Selv har jeg hatt symptomer siden starten av august. Det som henger igjen er slim.. Anonymkode: 7cf98...2a2 Er du også uggen I kroppen innimellom? Anonymkode: 4908b...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden ? Anonymkode: 4908b...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå