AlexandraX Skrevet 5 timer siden #41 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Klarer du å formulere et innlegg uten å parodiere en tanketom fjortis i trassalderen? Anonymkode: d1114...734 Voks opp livet er ikke dans på roses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #42 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg fikk før termin med alle mine tre barn. Så det er litt risky å satse på at hun går på overtid fordi hun er førstegangsfødende. I mitt tilfelle ville det vært uaktuelt at mannen dro hjem for å lufte hunden siden vi bor 2,5 timers kjøretur fra sykehuset 😅 TS, kan du ikke sjekke om det finnes en Facebook-side for hundeeiere i ditt nærområde og fri til dem? Det ser jeg flere gjør når de trenger hundepass. Skriv et innlegg hvor du enten hører om det finnes en kennel i nærheten, eller om noen er villig til å passe hunden mens dere er på sykehuset (og da selvsagt ta seg tid til å bli kjent med hunden i forkant). Ser det er mange som er villige til å hjelpe hverandre med slikt her ☺️ Anonymkode: 5d504...fc7 Takk for hjelpen. Ja, jeg har heldigvis en måned på meg nå om ikke fødselen skjer før termin så får bruke tiden nyttig fremover:) Anonymkode: 2a0f4...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 5 timer siden #43 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så du er en person som bare dropper avtaler fordi noe annet passer deg bedre selv om det vil gå ut over andre du da? Har noen fjerta deg i nesa i dag? Anonymkode: 0333f...ff6 Sorry men alle tenker på seg selv først og fremst, om du tror noe annet da er du naiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #44 Del Skrevet 5 timer siden AlexandraX skrev (Akkurat nå): Sorry men alle tenker på seg selv først og fremst, om du tror noe annet da er du naiv Kanskje du ikke skal legge ditt eget begredelige liv til grunn for en hver vurdering du gjør. Anonymkode: d1114...734 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #45 Del Skrevet 5 timer siden Moren min levde ikke da sønnen vår ble født. Men jeg hadde en far og en mann som kunne stillt opp isåfall. En hund klarer seg fint noen timer alene, - er vel mange som jobber og har hund... Anonymkode: 6e3b2...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 5 timer siden #46 Del Skrevet 5 timer siden AlexandraX skrev (Akkurat nå): Voks opp livet er ikke dans på roses Jeg leste noen av dine tidligere innlegg og jeg kom frem til at du må ha det ganske vondt med deg selv 😔Det beste du kan gjøre for deg selv nå AlexandraX, er å skaffe deg hjelp IRL i stede for å forpeste Internett med negativitet, for det kommer det ikke noe kontruktivt ut av verken for seg eller andre. Og vent med å få barn til du har jobbet med indre konflikter! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 5 timer siden #47 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du ikke skal legge ditt eget begredelige liv til grunn for en hver vurdering du gjør. Anonymkode: d1114...734 Du ja, og det kommer frem i dine innlegg. med ikke projiser over på andre for alle er ikke sånn. Bare håper du ikke har barn selvom du følger denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #48 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I dag fikk jeg vite at hun skal reise bort over jul og ikke kommer hjem før to dager før termin. er du overasket over det? Er det utypisk henne? Eller er det en oppførsel som passer til hennes type? Hva sier hun når du spør hvoror hun legger reisen slik? Anonymkode: 44b10...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #49 Del Skrevet 5 timer siden Min mor reiste på en måneds ferie på termindatoen min. Ferien ble bestilt etter at hun hadde fått vite om det. Måtte jo reise på hesteferie med stedatter må vite.. første barnebarn. Anonymkode: 3abfd...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5 timer siden #50 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var vel snakk om at hun kommer tilbake 2 dager før termin, ikke reiser to dager før termin. Synest det er en vesentsforskjell. Det blir jo bare et problem om TS føder før termin, men forstår jo at det er stressende.. Anonymkode: b2bb1...be2 Selvfølgelig er ikke dette greit. Tror du unger kommer på termindato? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #51 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ingen automatikk i at du skal være på barselhotell. Går fødselen fint så er det ikke usannsynlig at du kan reise hjem dagen etterpå. Så far til barnet kan jo stikke hjem å lufte eller kanskje svigerfamilie kan passe? Anonymkode: 4ff9c...610 Jo, det går i automatikk nå hvis ikke fødselen er veldig komplisert da må de bli værende på fødselavdelingen. Anonymkode: 2a0f4...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #52 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Min mor reiste på en måneds ferie på termindatoen min. Ferien ble bestilt etter at hun hadde fått vite om det. Måtte jo reise på hesteferie med stedatter må vite.. første barnebarn. Anonymkode: 3abfd...6ac Leit å høre. Dårlig gjort. Anonymkode: 2a0f4...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #53 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Leit å høre. Dårlig gjort. Anonymkode: 2a0f4...8b7 Og gjett når fødselen skjedde: på termin.. 🤪 Anonymkode: 3abfd...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #54 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Herregud for noen merkelige svar du får ts 😂 Moren din er ego, føler med deg. Mora til ei venninne skulle være tilgjengelig for å passe de to første under fødsel. Når hun ringer for å be henne komme (et par dager over) er mora i Hellas, men lillesøsteren på 18 år kunne visstnok passe barna. Det hadde ingen husket å spørre lillesøster om, for hun var på fest i en annen kommune. Så det endte med at jeg stilte opp på meget kort varsel. Noe så useriøst. Håper du finner noen andre ❤️ Anonymkode: d6010...1eb Herregud, noen folk mangler virkelig empati. Godt hun hadde deg:) Anonymkode: 2a0f4...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #55 Del Skrevet 4 timer siden PurpleTuliip skrev (1 time siden): Dette innlegget var jo og til stoooor hjelp til TS… NAAAT 🙄 Ikke når man først har skaffet seg hund, og er gravid, selvfølgelig. Men er jo likevel et viktig budskap til de som ikke er der ennå, men i samme situasjon. Anonymkode: bd823...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 4 timer siden #56 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Var du ikke på barselhotellet i to dager etterpå? Det tror jeg er prosedyren her etter en normal fødsel. En mer komplisert betyr flere dager. Anonymkode: 2a0f4...8b7 Man blir jo ikke låst inne. Da vi var på barselhotellet var jeg hjemme og var litt sammen med de andre barna våre som var med barnevakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #57 Del Skrevet 4 timer siden Min mor lovet å passe min eldste sønn når jeg skulle føde nummer to, men dro på ferie. 5 timer unna med bil. Hun kom hjem en uke etter jeg hadde født. Så ja. Det kan jeg svare ja på. Anonymkode: d68b4...1b6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 4 timer siden #58 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Min mor reiste på en måneds ferie på termindatoen min. Ferien ble bestilt etter at hun hadde fått vite om det. Måtte jo reise på hesteferie med stedatter må vite.. første barnebarn. Anonymkode: 3abfd...6ac Hun har sikkert lest på kvinneguiden at nybakte foreldre ikke ønsker besøk før det har gått et par måneder. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 4 timer siden #59 Del Skrevet 4 timer siden (endret) millak skrev (51 minutter siden): Jeg leste noen av dine tidligere innlegg og jeg kom frem til at du må ha det ganske vondt med deg selv 😔Det beste du kan gjøre for deg selv nå AlexandraX, er å skaffe deg hjelp IRL i stede for å forpeste Internett med negativitet, for det kommer det ikke noe kontruktivt ut av verken for seg eller andre. Og vent med å få barn til du har jobbet med indre konflikter! SLUTT å gå ut ifra at en kvinne skal ha barn Endret 4 timer siden av AlexandraX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #60 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror vi foretrekker å høre med familie eller venner. ☺️Vi har som sagt akkurat flyttet hit så det blir litt kort varsel å banke ned dørene for å få hundepass nå. Anonymkode: 2a0f4...8b7 Men hva er da problemet om du har andre du kan spørre? Jeg tolket det som om du ikke visste hva du skulle gjøre med hunden mens du var på sykehuset, og om du ikke har familie og venner som har anledning der og da så må du faktisk banke på dører til naboer. Hunden må jo få mat og tur. Men mammaen gir deg unødvendig stress, og det syns jeg du kan si til henne. Mest sannsynlig går det greit men man vet aldri når fødsel starter eller hvor lang tid det tar. Anonymkode: 28f7f...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå