AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Moren min tilbød seg å passe hunden min under fødselen, så jeg belaget meg på det. I dag fikk jeg vite at hun skal reise bort over jul og ikke kommer hjem før to dager før termin. Det er godt jeg fant ut av det nå, men det betyr at jeg må stresse med å finne noen andre til å passe hunden, siden en fødsel kan skje når som helst før termin. Dette er mitt første barn. Hadde deres mor gjort noe sånt? Anonymkode: 2a0f4...8b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Nei, det hadde hun ikke gjort. Men det hjelper ikke deg. Jeg håper du finner andre som kan passe hunden. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hvis det hadde vært snakk om å passe barn under fødsel hadde jeg vært rasende på dine vegne. Hund er også dårlig gjort, men mer overkommelig. Naboen kan i verste fall gå tur og gi mat? Anonymkode: d6a5d...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Vår hund var hjemme alene ved begge fødslene. Nå gikk fødslene mine raskt, og hunden var ikke alene enn lengre enn en vanlig arbeidsdag, men i verste fall hadde mannen måtte reist hjem og kommet tilbake, eller vi hadde ringt til noen naboer eller slektninger for hjelp til lufting og mat etc. Men det er jo klart, at man vet jo aldri hvordan det blir. Anonymkode: 0c450...be6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Ja, min mor hadde gjort dette, hun er meget egosentrisk og det er din mor også, dessverre. Har sympati med deg! Anonymkode: 8f7f2...4d3 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Håper du kjenner noen naboer eller venner dere kan droppe hunden av hos når du kjenner fødselen starter Anonymkode: 8513e...da7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde ikke reist bort to dager før datters termin uansett om hun hadde hund eller ikke. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, min mor hadde gjort dette, hun er meget egosentrisk og det er din mor også, dessverre. Har sympati med deg! Anonymkode: 8f7f2...4d3 Selvom det er veldig trist, så takker jeg for støtten- jeg er ikke helt alene om å ha en sånn mor. Anonymkode: 2a0f4...8b7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vår hund var hjemme alene ved begge fødslene. Nå gikk fødslene mine raskt, og hunden var ikke alene enn lengre enn en vanlig arbeidsdag, men i verste fall hadde mannen måtte reist hjem og kommet tilbake, eller vi hadde ringt til noen naboer eller slektninger for hjelp til lufting og mat etc. Men det er jo klart, at man vet jo aldri hvordan det blir. Anonymkode: 0c450...be6 Var du ikke på barselhotellet i to dager etterpå? Det tror jeg er prosedyren her etter en normal fødsel. En mer komplisert betyr flere dager. Anonymkode: 2a0f4...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Ikke hele verden handler om deg og din graviditet Deal with it 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis det hadde vært snakk om å passe barn under fødsel hadde jeg vært rasende på dine vegne. Hund er også dårlig gjort, men mer overkommelig. Naboen kan i verste fall gå tur og gi mat? Anonymkode: d6a5d...b2c Jeg tenker å finne noen som kan passe henne men de må bli kjent med henne først sånn at hun blir trygg først, så de kan passe henne noen dager. Kjenner ikke naboene her, vi har akkurat flyttet hit. Anonymkode: 2a0f4...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Hvor lenge skal hun være hjemme? ungen kan komme mange uker for tidlig , eller 14 dager på overtid. Anonymkode: 3bc3a...47f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Hva med mannen din? Menn må også ta ansvar 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Hun hadde ikke gjort det, men det er fordi alle hennes barn kom før termin. Og hennes mor hadde det på samme vis. Anonymkode: 31a2f...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Du må gjøre er reelt forsøk om å bli kjent med naboene slik at de kan lufte hunden din dersom du føder før din mor kommer hjem. selv om du og baby er på sykehuset/barselhotellet i et par dager, så er jo din mann hjemme så jeg ser ikke problemet? Utfordringen er vel om fødselen tar veldig lang tid fra du kommer inn på sykehuset, men det er jo akkurat der du må høre med noen naboer. Anonymkode: 28f7f...1f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Var du ikke på barselhotellet i to dager etterpå? Det tror jeg er prosedyren her etter en normal fødsel. En mer komplisert betyr flere dager. Anonymkode: 2a0f4...8b7 Det er ingen automatikk i at du skal være på barselhotell. Går fødselen fint så er det ikke usannsynlig at du kan reise hjem dagen etterpå. Så far til barnet kan jo stikke hjem å lufte eller kanskje svigerfamilie kan passe? Anonymkode: 4ff9c...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AlexandraX skrev (9 minutter siden): Ikke hele verden handler om deg og din graviditet Deal with it Men du skjønner vel at det er normalt å bry seg mer om at ens egen datter skal føde, og for det andre om det man har lovet? Hun setter jo datteren sin i en vanskelig situasjon midt i en sårbar tid. Ufølsomt og uvitende skrevet av deg. Anonymkode: 8f7f2...4d3 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Det er ganske vanlig å gå over tiden med førstefødte, så kanskje moren din tenker hun har god tid om hun er hjemme to dager før fødselen. Kan jo være barnet ditt kommer 11 dager over termin, som det kommer på termindato eller mot formodning før. Anonymkode: 5bb4d...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Nei, moren min kunne aldri gjort noe slikt. Hun passet veldig på at hun var tilgjengelig da jeg skulle føde i tilfelle jeg skulle trenge hjelp. Du har dessverre ikke verdens beste mor. Og jeg forstår ikke hvordan hun kunne tilby seg å passe hunden når hun er borte så tett opp til termin. Var jeg deg ville jeg funnet en annen hundepasser, og også hatt en annen hundepasser som ekstra i tilfelle hun plutselig ikke kan selv når hun er tilbake i landet.. Anonymkode: 0e4ad...f8d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ganske vanlig å gå over tiden med førstefødte, så kanskje moren din tenker hun har god tid om hun er hjemme to dager før fødselen. Kan jo være barnet ditt kommer 11 dager over termin, som det kommer på termindato eller mot formodning før. Anonymkode: 5bb4d...6cf Vanlig ja, men skjer ikke alltid. Jeg kjenner flere som fødte før termin med første. Anonymkode: 0e4ad...f8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå