AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hver dag etter jobb drikker jeg 2.5 halvlitere med Cider. Mengden er ikke så stor, men nå får jeg sug etter den alkoholen, og hvis jeg ikke får den får jeg en knute i magen etter alkohol. Noen som har det på samme måte, og kan dere gi meg noen råd? Anonymkode: d9383...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Er det noe du jakter etter?Alt greit hjemme? Anonymkode: 0a45f...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noe du jakter etter?Alt greit hjemme? Anonymkode: 0a45f...f59 Bruker det som selvmedisering for uro og angst. Godt med alkohol for den gir meg noen timers ro før uroen og angsten kommer tilbake. Anonymkode: d9383...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det noe du jakter etter?Alt greit hjemme? Anonymkode: 0a45f...f59 Alt bra hjemme bortsett for kronisk angst. Har prøvd anti-depressiva, som dessverre ikke har hatt effekt på meg. Bruker Sobril for de verste toppene. Men den stanser ikke suget etter alkohol. Anonymkode: d9383...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alt bra hjemme bortsett for kronisk angst. Har prøvd anti-depressiva, som dessverre ikke har hatt effekt på meg. Bruker Sobril for de verste toppene. Men den stanser ikke suget etter alkohol. Anonymkode: d9383...2b1 Har du prøvd micrdosering mot angst? Anonymkode: 0a45f...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg får sug etter alkohol veldig lett. Det er i vanskelige perioder vedvarende. Jeg lever heller med suget enn med å drikke alkohol. I ditt tilfelle løser du mye med å finne ut av og dempe angsten på andre måter. Anonymkode: 97d5e...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hver dag etter jobb drikker jeg 2.5 halvlitere med Cider. Mengden er ikke så stor, men nå får jeg sug etter den alkoholen, og hvis jeg ikke får den får jeg en knute i magen etter alkohol. Noen som har det på samme måte, og kan dere gi meg noen råd? Anonymkode: d9383...2b1 Prøvd mitragyna spesiosa? Anonymkode: 0a45f...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Hadde et år hvor jeg pusset opp en leilighet for en tid tilbake, da begynte det med at jeg tok meg noen øl i helgene og pusset opp, etter hvert ble det øl onsdag, torsdag, fredag etc. ettersom jeg pusset opp hver kveld etter jobb. Dette var en svært lykkelig periode i livet mitt pga at jeg koste meg med oppussinga og endelig eide leilighet, men jeg innså etter hvert hvor lett det var å bli avhengig av alkohol, hvis man ikke er forsiktig. Dette suget som du sier var der. Du er på en farlig vei her, jeg anbefaling er at du rett og slett slutter å drikke. Anonymkode: d7997...7e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvd mitragyna spesiosa? Anonymkode: 0a45f...f59 Demper suget,et "sunt" alternativ.Funker fjell. Anonymkode: 0a45f...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Bruker det som selvmedisering for uro og angst. Godt med alkohol for den gir meg noen timers ro før uroen og angsten kommer tilbake. Anonymkode: d9383...2b1 Du forskyver et problem,ta tak i det. Anonymkode: 0a45f...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Alt bra hjemme bortsett for kronisk angst. Har prøvd anti-depressiva, som dessverre ikke har hatt effekt på meg. Bruker Sobril for de verste toppene. Men den stanser ikke suget etter alkohol. Anonymkode: d9383...2b1 Hvilke typer anti-depressiva (eller andre medisiner mot angst) har du prøvd? Hvis det er noen typer du ikke har forsøkt så langt, så ville jeg prøvd ut dem før jeg selvmedisinerte med alkohol. Du vil bli tilvent alkoholen etterhvert og trenge mer og mer for å føle deg ok, pluss at alkohol forverrer angst. Dette er ikke en god løsning. Anonymkode: f435a...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Det er så tøft av deg å skrive dette. TS, jeg beundrer deg. Har selv vokst opp med en alkoholiker far. Har sett hans kamp gjennom år. Lykke til i kampen. Å be om hjelp er en styrke. Klem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Slutt mens leiken er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøvd mitragyna spesiosa? Anonymkode: 0a45f...f59 Hva er det? TS Anonymkode: d9383...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Capazitet skrev (48 minutter siden): Slutt mens leiken er god Ja det er akkurat det jeg ønsker, men trenger noe som tar bare suget littegran. Anonymkode: d9383...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Helene skrev (1 time siden): Det er så tøft av deg å skrive dette. TS, jeg beundrer deg. Har selv vokst opp med en alkoholiker far. Har sett hans kamp gjennom år. Lykke til i kampen. Å be om hjelp er en styrke. Klem. Takk💖. Anonymkode: d9383...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du forskyver et problem,ta tak i det. Anonymkode: 0a45f...f59 Det er det jeg vil, vet at jeg er ute på den farlig vei. Anonymkode: d9383...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DanielF Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Iskaldt vann, styrt det ned. Jeg bor på fjell så en har tur opp bakken eller en form for hard benøvelse hjelper meg å få mye blod ut av hode, blir som regel rusa på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke typer anti-depressiva (eller andre medisiner mot angst) har du prøvd? Hvis det er noen typer du ikke har forsøkt så langt, så ville jeg prøvd ut dem før jeg selvmedisinerte med alkohol. Du vil bli tilvent alkoholen etterhvert og trenge mer og mer for å føle deg ok, pluss at alkohol forverrer angst. Dette er ikke en god løsning. Anonymkode: f435a...03d Akkurat nå går jeg på Efexor, håper den vil virke mot angsten. Har prøvd mange flere uten resultat. Anonymkode: d9383...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor drikker du ikke opp den 3.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå