AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei! Jeg har begynt å date en mann i Sverige. Vi har vært på to «normale» dates i september, før jeg så har jeg reist ned til han to helger, hvor jeg har bodd hos han fredag-søndag. Merker jeg syntes det er vanskelig å evaluere hvor seriøst det er, da vi ikke har snakket om dette. Det er jo litt spesielt mtp avstand og at det går noen uker mellom hver gang vi sees. Når tenker dere det er naturlig å være ekslusiv, evt snakke om hva «dette» kan være, muligheter for flytting osv? Skjønner det er individuelt så derfor litt spent på hva dere hadde tenkt:-) Anonymkode: 47a4b...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden På en måte blir det jo ganske seriøst med en gang, fordi du bor hos ham og dere er mye sammen når dere er sammen. Lærer hverandre å kjenne på en annen måte enn om dere hadde møttes oftere, men kortere. Dere burde nok snakke litt sammen om hvor seriøst dere tenker at dette er, om ikke annet så for å samkjøre forventningene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hadde langdistanse med en amerikaner som bor i New York, vi var egentlig eksklusive fra første stund (møttes på en bar i London, tilfeldig på ferie), da vi tok praten om ekslusivitet viste det seg at begge hadde tatt for gitt at vi ikke ville date eller ligge med andre. Jeg bodde hos han 2 uker, omvendt osv. Her ble det slutt fordi han ville jeg skulle flytte dit da han ikke har ønske om å bo i Norge, mens jeg er låst her da jeg har et barn 50/50. Hadde følt det luksus om vedkommende bodde i Sverige om man virkelig er forelsket 😊 Så ta praten om ekslusivitet du, og ser ingen hindringer med nabolandet selv om jeg forstår du helst skulle hatt han i samme by. Anonymkode: ef75d...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå