ariel01 Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei. I sommer ble det slutt med min eks, som jeg hadde datet av og på gjennom noen måneder. På mange måter synes jeg i ettertid at jeg burde sett bruddet komme, da kontakten var ustabil og forholdet hadde en rekke utfordringer. Likevel var det noe helt annet som gjorde at det tok slutt - og dette er noe som heller ikke kommer til å endre seg i nær tid. Samtidig var det veldig tungt da det traff der og da. Nå som tiden har gått, har jeg kommet et godt stykke videre. Mange uker før det ble slutt beslutta jeg at jeg endelig skulle ta meg sammen og gå ned de 10 kg jeg har ønsket å ta av meg i mange år. Jeg er nå i ferd med å få det til, og skal bare ned 3 til, før jeg har nådd mitt mål. Jeg er mye mer tilfreds i egen kropp nå og kjenner på en stolthet over å endelig lykkes med å få til den endringen jeg har lengtet etter siden jeg var tenåring. Etter et par måneders stillhet etter bruddet ble kontakten mellom oss noe økt, og vi kan nå være sammen som venner. Det er likevel ikke ofte vi snakkes og ses sjelden ettersom vi bor i ulike byer, noe som er greit for å unngå at det utvikler seg følelser som ikke kan få sitt utspring i et forhold. Jeg må likevel innrømme at jeg tar meg selv i å lure på hva han tenker om meg nå som jeg er en del slankere, og om dette vil endre måten han tenker om meg. Jeg tenker ikke slik nødvendigvis fordi jeg vil tilbake i noe forhold med ham, men fordi jeg søker en viss tilfredshet i å vise at jeg klarer meg fint på egenhånd - og at ting egentlig går stadig bedre. Han bor utenombys, og jeg har flere venner der han bor. Straks på nyåret skal jeg opp og besøke en av venninnene mine der, og jeg tar meg jevnlig i å lure på hvordan det vil kjennes å se ham igjen - og kanskje om det møtet vil gjøre noe med ham, kanskje spesielt nå som jeg føler at jeg har en annen selvtillitt i egen kropp. Jeg tenker at dette likevel er feil fokus. Jeg vil gjerne ha ham ut av hodet mitt, men vet ikke helt hvordan. Det har straks vært slutt i 4 måneder og jeg vil videre. Hva kan jeg gjøre for å kutte de emosjonelle båndene med ham? Tar gjerne imot tips! Hilsen K22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ikke fokuser så mye på hva han vil, hva han ønsker og hva han tenker. Det som er viktig er hva du vil, hva du ønsker og hva du tenker. Vært stolt av deg selv, kos deg meg hvordan du er og skap ditt eget liv. Uansett om han sikler etter deg eller overser deg så har det ingen betydning. Han kan jo ha fått seg ny dame, og det er helt greit det også. Ikke la din selvfølelse henge på hva en person som er uviktig i ditt liv muligens tenker. Og følg denne: Slutt er slutt -(beste råd)! Anonymkode: 7b3fb...426 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Det blir aldri bra. Du var ikke god nok for han. Hvis du nå plutselig er god nok, vil du kunne leve med det? Jeg tviler. Anonymkode: 57c9c...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariel01 Skrevet 6 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 6 timer siden Dere har nok helt rett. Jeg har fallt til ro med at det er slutt, er liksom bare disse tankene som fortsetter å hjemsøke meg. Om ikke annet har dette funka som motivasjon og vilje til å kjøre på. Men jeg får kanskje sette en strek nå - og heller være opptatt av hva jeg tenker om meg enn hva han tenker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden ariel01 skrev (21 minutter siden): Hei. I sommer ble det slutt med min eks, som jeg hadde datet av og på gjennom noen måneder. På mange måter synes jeg i ettertid at jeg burde sett bruddet komme, da kontakten var ustabil og forholdet hadde en rekke utfordringer. Likevel var det noe helt annet som gjorde at det tok slutt - og dette er noe som heller ikke kommer til å endre seg i nær tid. Samtidig var det veldig tungt da det traff der og da. Nå som tiden har gått, har jeg kommet et godt stykke videre. Mange uker før det ble slutt beslutta jeg at jeg endelig skulle ta meg sammen og gå ned de 10 kg jeg har ønsket å ta av meg i mange år. Jeg er nå i ferd med å få det til, og skal bare ned 3 til, før jeg har nådd mitt mål. Jeg er mye mer tilfreds i egen kropp nå og kjenner på en stolthet over å endelig lykkes med å få til den endringen jeg har lengtet etter siden jeg var tenåring. Etter et par måneders stillhet etter bruddet ble kontakten mellom oss noe økt, og vi kan nå være sammen som venner. Det er likevel ikke ofte vi snakkes og ses sjelden ettersom vi bor i ulike byer, noe som er greit for å unngå at det utvikler seg følelser som ikke kan få sitt utspring i et forhold. Jeg må likevel innrømme at jeg tar meg selv i å lure på hva han tenker om meg nå som jeg er en del slankere, og om dette vil endre måten han tenker om meg. Jeg tenker ikke slik nødvendigvis fordi jeg vil tilbake i noe forhold med ham, men fordi jeg søker en viss tilfredshet i å vise at jeg klarer meg fint på egenhånd - og at ting egentlig går stadig bedre. Han bor utenombys, og jeg har flere venner der han bor. Straks på nyåret skal jeg opp og besøke en av venninnene mine der, og jeg tar meg jevnlig i å lure på hvordan det vil kjennes å se ham igjen - og kanskje om det møtet vil gjøre noe med ham, kanskje spesielt nå som jeg føler at jeg har en annen selvtillitt i egen kropp. Jeg tenker at dette likevel er feil fokus. Jeg vil gjerne ha ham ut av hodet mitt, men vet ikke helt hvordan. Det har straks vært slutt i 4 måneder og jeg vil videre. Hva kan jeg gjøre for å kutte de emosjonelle båndene med ham? Tar gjerne imot tips! Hilsen K22 Ikke gjør det. Det er bare dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Det er jo ikke så lenge siden, skjønner godt du har disse tankene. Ikke noe farlig det, bare ikke la det bli altoppslukende. Hvis han ser deg, så tenker han sikkert faen hvorfor lot jeg henne gå, og det skal du bare kose deg med. Den ultimate "hevn" er jo å ha det bra, og å være over dem. Det er der du er. Og det er det han vil se, om dere møtes. Men prøv som sagt ikke og tenk for mye på det hele turen. Anonymkode: 8bb27...671 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden ariel01 skrev (20 minutter siden): Hei. I sommer ble det slutt med min eks, som jeg hadde datet av og på gjennom noen måneder. På mange måter synes jeg i ettertid at jeg burde sett bruddet komme, da kontakten var ustabil og forholdet hadde en rekke utfordringer. Likevel var det noe helt annet som gjorde at det tok slutt - og dette er noe som heller ikke kommer til å endre seg i nær tid. Samtidig var det veldig tungt da det traff der og da. Nå som tiden har gått, har jeg kommet et godt stykke videre. Mange uker før det ble slutt beslutta jeg at jeg endelig skulle ta meg sammen og gå ned de 10 kg jeg har ønsket å ta av meg i mange år. Jeg er nå i ferd med å få det til, og skal bare ned 3 til, før jeg har nådd mitt mål. Jeg er mye mer tilfreds i egen kropp nå og kjenner på en stolthet over å endelig lykkes med å få til den endringen jeg har lengtet etter siden jeg var tenåring. Etter et par måneders stillhet etter bruddet ble kontakten mellom oss noe økt, og vi kan nå være sammen som venner. Det er likevel ikke ofte vi snakkes og ses sjelden ettersom vi bor i ulike byer, noe som er greit for å unngå at det utvikler seg følelser som ikke kan få sitt utspring i et forhold. Jeg må likevel innrømme at jeg tar meg selv i å lure på hva han tenker om meg nå som jeg er en del slankere, og om dette vil endre måten han tenker om meg. Jeg tenker ikke slik nødvendigvis fordi jeg vil tilbake i noe forhold med ham, men fordi jeg søker en viss tilfredshet i å vise at jeg klarer meg fint på egenhånd - og at ting egentlig går stadig bedre. Han bor utenombys, og jeg har flere venner der han bor. Straks på nyåret skal jeg opp og besøke en av venninnene mine der, og jeg tar meg jevnlig i å lure på hvordan det vil kjennes å se ham igjen - og kanskje om det møtet vil gjøre noe med ham, kanskje spesielt nå som jeg føler at jeg har en annen selvtillitt i egen kropp. Jeg tenker at dette likevel er feil fokus. Jeg vil gjerne ha ham ut av hodet mitt, men vet ikke helt hvordan. Det har straks vært slutt i 4 måneder og jeg vil videre. Hva kan jeg gjøre for å kutte de emosjonelle båndene med ham? Tar gjerne imot tips! Hilsen K22 Det du føler er normalt ! Og det tar tid. Noen ganger år. Men du er på rett vei. Fantastisk at du har gått ned😃 Så bra for deg og selvtilliten. Du er så ung. Det kommer flere - trust me😂!! Om en stund vil han ikke ha sjangs på deg en gang. Bare forsett å gjør deg selv glad du og treff andre mennesker. Dette går over en dag. Ikke ha dårlig samvittighet for at du forsatt tenker på han. Helt normalt. Håper han ser deg og angrer bittert 😆 Anonymkode: bb27a...646 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariel01 Skrevet 5 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det du føler er normalt ! Og det tar tid. Noen ganger år. Men du er på rett vei. Fantastisk at du har gått ned😃 Så bra for deg og selvtilliten. Du er så ung. Det kommer flere - trust me😂!! Om en stund vil han ikke ha sjangs på deg en gang. Bare forsett å gjør deg selv glad du og treff andre mennesker. Dette går over en dag. Ikke ha dårlig samvittighet for at du forsatt tenker på han. Helt normalt. Håper han ser deg og angrer bittert 😆 Anonymkode: bb27a...646 Tusen takk! Det er godt å høre at det ikke er rart at jeg fremdeles tenker på ham 😄 Jeg tør ofte ikke å ta det opp med venninnene mine for jeg orker ikke å høre at jeg burde vært ferdig med det for lengst 🙈 Jeg håper også han angrer bittert. Det ville vært veldig tilfredsstillende 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor tror du han skal tenke noe spesielt? 7 kg er ikke så mye. Ikke sikkert han legger merke til det Anonymkode: 956ea...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Det er en dårlig ide å være venner med en eks, spesielt når du ikke er ferdig med han. Vil du kommer over han må du nesten kutte kontakten med han, ihvertfall for en periode. Anonymkode: 97754...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden ariel01 skrev (2 timer siden): Tusen takk! Det er godt å høre at det ikke er rart at jeg fremdeles tenker på ham 😄 Jeg tør ofte ikke å ta det opp med venninnene mine for jeg orker ikke å høre at jeg burde vært ferdig med det for lengst 🙈 Jeg håper også han angrer bittert. Det ville vært veldig tilfredsstillende 🤭 Vet du..de angrer ofte når det er for sent Har skjedd ekstremt ofte. Men det skal ikke du vente på nå. Han fikk sin sjangs. Anonymkode: bb27a...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Vel, det er åtte år siden det ble slutt mellom meg og eks, er blitt godt gift i mellomtiden, og jeg tenker stadig på at jeg håper jeg ikke treffer på han, fordi jeg har gått opp i vekt. 😅 Burde jo overhodet ikke bry meg om hva han mener og synes, men som du skjønner, selv etter alle disse årene "betyr" han noe for meg. Anonymkode: 1f2b3...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå