AnonymBruker Skrevet 19. november #1 Del Skrevet 19. november Jeg er en loser, type mann 23. Har knapt hatt sex. Jeg kan flørte, jeg kan danse, jeg får klint masse og jeg kommer så langt at damene kliner og lar seg fingre. Skjer hele tiden. Men derfra til å "komme i seng" der er det mørkt. Hva er knepet, liksom. Anonymkode: 802f7...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #2 Del Skrevet 19. november Vise at du ikke bare er ute etter sex først? Det er mange kvinner som ikke ønsker å ligge rundt, så her spørs det litt hva du er ute etter. Kun sex eller forhold? Anonymkode: c657c...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 19. november #3 Del Skrevet 19. november Du danser og kliner og fingrer, sier du. Ofte også, tydeligvis. Det skorter altså ikke på attraktiviteten, virker det som. Du er jo nesten i mål, tydeligvis. Har du forsøkt å foreslå "å gå et sted", "hjem til deg eller meg" og sånn? Det er jo ikke akkurat feil å hinte om mer når dere har tungene i hverandres munner og hånden nedi trusa. Dette fikser du! Damene vil jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #4 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vise at du ikke bare er ute etter sex først? Det er mange kvinner som ikke ønsker å ligge rundt, så her spørs det litt hva du er ute etter. Kun sex eller forhold? Anonymkode: c657c...c83 Damene lar han fingre dem og trådstarter sier at det er han som ikke har selvtilliten til å "gå hele veien". Så tviler på at det er damene som holder igjen. Anonymkode: 0a77b...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #5 Del Skrevet 19. november Med en mannehånd i trusa hadde jeg vært villig til å ta den helt ut. Foreslå at dere drar derfra sammen 😊 bruk «nash» for det det er verd. Hun skjønner hva det innebærer Anonymkode: d6aa5...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #6 Del Skrevet 19. november Har blitt fingrene av noen jeg ikke ville ligge med. Kanskje du må passe på hvem du kliner med? Snakker dere sammen først? Ser du an kjemi? Anonymkode: 25a77...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #7 Del Skrevet 19. november Ikke tenk på det som at damer "lar seg fingre" eller hva "knepet" er for å "komme i seng". Vær heller opptatt av å bli kjent med personen, invester og bruk tid. Anonymkode: 2a144...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #8 Del Skrevet 19. november Hvis du er en taper vet jeg ikke hva jeg er Anonymkode: 83da0...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #9 Del Skrevet 19. november Jeg ble nærmere 40 før jeg skjønte hvordan folk gjennomførte hockups på byen. Jeg har rett og slett ikke skjønt hintene, derav at jeg lenge trodde at jeg bare hadde blitt sjekket opp en gang på byen. Jeg hadde heller ikke skjønt at det var mulig å forhandle og at det var de siste 5 minuttene før stengetid folk avgjorde hvor de dro hen etterpå for å pule. Det kom litt sent for min del, for interessen for å ha sex med fremmede er ikke tilstede i dag. Om du vil ha noe mer enn spredte enkeltligg, finn deg en kjærest. Det er trolig flere unge kvinner som vil ligge om du knytter deg følelsesmessig til de. Sex involverer uansett følelser, så det er et selvbedrag å ha sex og si at det ikke involverer følelser. Mange ganger er det bare velbehagsfølelser, og delte opplevelser med ett annet menneske, men helt plutselig er det og dyp tilknytning og et menneske du vil huske resten av livet ditt. Det er egentlig ikke så nøye hvordan en starter med noen, men kommunikasjonen underveis bør være åpen og god, det er en hårfin balanse å virke som du har forledet noen med resultatet at du bryter tillita deres og å rett og slett ombestemme seg etter hvert. Å late som for å få sex er ikke bra. Anonymkode: 90715...411 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå