Gå til innhold

Han sa jeg hadde for små pupper for hans smak

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Bestill en "sleeve" fra en eller annen sex-sjappe og gi den til han i overraskelsespresang, pent innpakket i fint gavepapir. Film ham mens han pakker den ut og del videoen her med oss, takk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Derfor involverer jeg meg kun med sosial intelligente menn. For å slippe den type dumme problemstillinger 😅

Anonymkode: 37f31...901

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er pupper plutselig så jævlin "inn" igjen?

Anonymkode: 5fb2c...423

Har alltid vært inn

Anonymkode: fffb8...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er pupper plutselig så jævlin "inn" igjen?

Anonymkode: 5fb2c...423

"Plutselig"?! 🤣

Anonymkode: 1a7b4...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg og han jeg dater ekslusivt hadde litt av en prat i går. Vi drev og tullet, og plutselig så sier han "Altså puppene dine er fine, men jeg skulle ønske de var større. Jeg liker litt større pupper enn det du har". Jeg ble ganske overrasket over kommentaren. Videre sa han "ikke ta det feil, det er bare min referanse. Jeg synes større pupper er diggere".... Jeg ble veldig lei meg. Skjønner jo at han har preferanser, men dette ble bare sårt. Er det greit av han å si sånn til meg? Vi har allerde en dårlig periode (han løy om å ikke ha vært utro i tidligere forhold) , men jeg har valgt å gi han en sjanse til. Denne kommentaren hjelper absolutt ikke på usikkerheten jeg har på han, som vi jobber med å bygge opp igjen ... 

Anonymkode: 8da3b...1bb

"Altså pikken dine er fin, men jeg skulle ønske den var større. Jeg liker litt større pikk enn det du har. Ikke  ta det feil, det er bare min referanse. Jeg synes større pikk er diggere"....

Denne er det jo veldig lett å svare på, så får du se hvordan han tar svarer. 

Anonymkode: 184b6...8a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg og han jeg dater ekslusivt hadde litt av en prat i går. Vi drev og tullet, og plutselig så sier han "Altså puppene dine er fine, men jeg skulle ønske de var større. Jeg liker litt større pupper enn det du har". Jeg ble ganske overrasket over kommentaren. Videre sa han "ikke ta det feil, det er bare min referanse. Jeg synes større pupper er diggere".... Jeg ble veldig lei meg. Skjønner jo at han har preferanser, men dette ble bare sårt. Er det greit av han å si sånn til meg? Vi har allerde en dårlig periode (han løy om å ikke ha vært utro i tidligere forhold) , men jeg har valgt å gi han en sjanse til. Denne kommentaren hjelper absolutt ikke på usikkerheten jeg har på han, som vi jobber med å bygge opp igjen ... 

Uansett om han mener det eller ikke, dette er ikke noe man sier til en annen. Han viser utrolig lite empati, og dette sett i sammenheng med tidligere utroskap ? Run Forrest run !!!!

Du kan ikke være så naiv at du holder på med en slik mann videre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er definitivt nok en ting som teller i hans disfavør. 

Han har virkelig ikke mye igjen på tappekvotta før han er rett ut og adjø. Han har allerde dritti på draget mange ganger. Først var det at han hadde delt detaljer om sexlivet vårt til venner og kollegaer, så løgnen om å ikke ha vært utro, så denne kommentaren her. 

Hva slags kvaliteter har han egentlig som gjør at dere fremdeles er sammen?

Anonymkode: 1d523...2dc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

"Plutselig"?! 🤣

Anonymkode: 1a7b4...c7b

En periode skulle de være små, nå er det Pamela som er inn igjen, ser det på kjendiser også. 
-

Ts, jeg datet en i trettiårene som fortalte at han dumpet eksen 1 år inn i forholdet fordi han ikke klarte å forsone seg med at hun ikke hadde store pupper. Der mistet jeg interessen gitt. Dropp det her, så slipper du å oppleve det samme. Han er en dust. 

Anonymkode: 293c8...bde

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (4 timer siden):

Gjør det slutt med fyren, og pass på å si at du dessverre ikke blir tilfredsstilt nok av så små peniser som han har. Seriøst. Gjør det.

PurpleTuliip skrev (3 timer siden):

Hvorfor gidder du kaste vekk tid på denne tullingen? Han fremstår jo som en komplett tulling når han 1 lyger om tidligere utroskap 2 sier noe sånt om puppene dine. Som om du kan ønske deg de større ellernoe? For en skrue!

no Thanks, next. 

Tått skrev (3 timer siden):

Hva betyr " drev og tullet"? 

Edit: så du har svart på det allerede..fyren er grunn og umoden.

Fighter83 skrev (2 timer siden):

Hørtes ikke ut som en man bør beholde nei😅 Han hadde ikke trengt å si noe slikt! 

TomKrus skrev (38 minutter siden):

Uansett om han mener det eller ikke, dette er ikke noe man sier til en annen. Han viser utrolig lite empati, og dette sett i sammenheng med tidligere utroskap ? Run Forrest run !!!!

Du kan ikke være så naiv at du holder på med en slik mann videre.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En periode skulle de være små, nå er det Pamela som er inn igjen, ser det på kjendiser også. 
-

Ts, jeg datet en i trettiårene som fortalte at han dumpet eksen 1 år inn i forholdet fordi han ikke klarte å forsone seg med at hun ikke hadde store pupper. Der mistet jeg interessen gitt. Dropp det her, så slipper du å oppleve det samme. Han er en dust. 

Anonymkode: 293c8...bde

Det må da være lov å ha preferanser?

Eller skal en mann ukritisk feie over enhver kvinne?

Anonymkode: 2d510...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

jeg har valgt å gi han en sjanse til.

...

Anonymkode: 93f11...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Selvsagt skal man ha preferanser til hva man vil. Men hun kan ikke akkurat operere puppene sine større fordi en fyr prefererer større pupper. Da er hun ikke damen for han, og han ikke mannen for henne tenker jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Såklart det er lov å ha preferanser. Men nå har han valgt å date TS, og da trenger han ikke fortelle henne det han ikke liker med kroppen hennes. 

Anonymkode: 33637...9e9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klart en kan ha preferanser.

Du vet på barnehagen når en av tantene spør hvem som vil ha kaviar på brødskiva..? De ungene som roper ut at de ikke liker kaviar...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da hadde jeg svart:

Jeg forstår,gud skapet oss slik vi er. Jeg liker best større peniser. Din er litt liten😀

Anonymkode: 80b26...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom at dere satt og tullet ville jeg tatt dette med en liten klype humor. Ja så har han preferanser og han er ærlig om det. Hva så? Min mann og jeg kommer støtt og stadig med kommentarer som ikke alltid er positivt ladet men vi ler av det og så går livet videre. Du bør heller være glad for at du har en mann som kan spøke og tulle litt enn en som er døden nær og seriøs hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, det er jo det jeg sier. Hun kan si det samme til han. Pikken er for liten for hennes preferanser. Si det til han rett opp i trynet, som han gjorde. Vi er jo bare ærlige, ikke sant, og preferanser unnskylder alt.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (23 minutter siden):

Jo, det er jo det jeg sier. Hun kan si det samme til han. Pikken er for liten for hennes preferanser. Si det til han rett opp i trynet, som han gjorde. Vi er jo bare ærlige, ikke sant, og preferanser unnskylder alt.  

Ja, har ikke sagt noe annet. Men det er ikke sikkert at hun vet hvor stor pikken er.

TS sier at de drev og tullet. Det var nok da han fant ut at puppene var små, og han trakk i nødbremsen. Det er ingen skam å snu som det heter i fjellvettsreglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, har ikke sagt noe annet. Men det er ikke sikkert at hun vet hvor stor pikken er.

TS sier at de drev og tullet. Det var nok da han fant ut at puppene var små, og han trakk i nødbremsen. Det er ingen skam å snu som det heter i fjellvettsreglene.

Hun sa de tullet. Det betyr ikke seksuelt som du ser ut til å tro? Slik jeg tolker det, kan de ha sittet i sofaen og snakket tull bare fremfor tv-en.

Det som er en skam er å snakke nedsettende om kroppen til noen for å "snu" som du kaller det. Dater man, kan man finne på en greiere unnskyldning for å avslutte det hele, ikke begynne og snakke om at man ikke liker puppestørrelsen til vedkommende. 

Det er hundrevis av høflige og greie måter å avslutte på. Du er tydeligvis typen som mener det riktige er å begynne og kritisere kroppen til folk i den avslutningssituasjonen og kalle det "preferanser". Ufyselige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (14 minutter siden):

Hun sa de tullet. Det betyr ikke seksuelt som du ser ut til å tro? Slik jeg tolker det, kan de ha sittet i sofaen og snakket tull bare fremfor tv-en.

Det som er en skam er å snakke nedsettende om kroppen til noen for å "snu" som du kaller det. Dater man, kan man finne på en greiere unnskyldning for å avslutte det hele, ikke begynne og snakke om at man ikke liker puppestørrelsen til vedkommende. 

Det er hundrevis av høflige og greie måter å avslutte på. Du er tydeligvis typen som mener det riktige er å begynne og kritisere kroppen til folk i den avslutningssituasjonen og kalle det "preferanser". Ufyselige greier.

Ingen mann skal måtte tvinges til å ligge med ekle kvinner! Aldri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...