Gå til innhold

Han sa jeg hadde for små pupper for hans smak

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ingen mann skal måtte tvinges til å ligge med ekle kvinner! Aldri!!

Anonymkode: 2d510...feb

Når ble dette en tråd om å tvinge menn til å sex med en kvinne han synes er ekkel? 

Anonymkode: 33637...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ingen mann skal måtte tvinges til å ligge med ekle kvinner! Aldri!!

Hæ? Hvem har sagt at noen menn må det? Ingen. Ikke jeg heller, så jeg skjønner ikke hvor den setningen kommer fra en gang. Hvorfor snakker du om at menn liksom må tvinges? Det må de da så godt som aldri.  

Dette har ikke noe med ts å gjøre, så det er bare avsporing fra din side.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært en skikkelig mann hadde han visste at det bar var kvinner som hadde rett til omtale partners kropp negativt.

Anonymkode: f43ff...5fe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg og han jeg dater ekslusivt hadde litt av en prat i går. Vi drev og tullet, og plutselig så sier han "Altså puppene dine er fine, men jeg skulle ønske de var større. Jeg liker litt større pupper enn det du har". Jeg ble ganske overrasket over kommentaren. Videre sa han "ikke ta det feil, det er bare min referanse. Jeg synes større pupper er diggere".... Jeg ble veldig lei meg. Skjønner jo at han har preferanser, men dette ble bare sårt. Er det greit av han å si sånn til meg? Vi har allerde en dårlig periode (han løy om å ikke ha vært utro i tidligere forhold) , men jeg har valgt å gi han en sjanse til. Denne kommentaren hjelper absolutt ikke på usikkerheten jeg har på han, som vi jobber med å bygge opp igjen ... 

Anonymkode: 8da3b...1bb

Nei, det er ikke greit. Han sa det for å være slem. Det er ingen annen grunn til å si sånt. Hvishan foretrekker større bryster, må han nesten date noen med det. Jeg ville ikke satset på en som behandler deg slik. 

Anonymkode: 76d04...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 minutt siden):

Hæ? Hvem har sagt at noen menn må det? Ingen. Ikke jeg heller, så jeg skjønner ikke hvor den setningen kommer fra en gang. Hvorfor snakker du om at menn liksom må tvinges? Det må de da så godt som aldri.  

Dette har ikke noe med ts å gjøre, så det er bare avsporing fra din side.

I tusenvis av år har menn funnet seg i dette.

I dag er det en internasjonale mannsdagen, og nå er det på sin plass at menn kan ytre sin meninger om urett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde han vært en skikkelig mann hadde han visste at det bar var kvinner som hadde rett til omtale partners kropp negativt.

Ingen har rett til å omtale andres kropper negativt.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I dag er det en internasjonale mannsdagen, og nå er det på sin plass at menn kan ytre sin meninger om urett!

Hvilken urett har skjedd mot mannen her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff da. Stakkars deg. Ja vel. Øs det ut av deg i denne tråden. Meningsløse poster ropt ut i det blå.

Jeg gidder ikke høre på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, etter mange tiår med indoktrinering fra kvinnebevegelsen burde han vite dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, etter mange tiår med indoktrinering fra kvinnebevegelsen burde han vite dette.

Kvinnebevegelsen har aldri handlet om at menn oftere burde si at vi har fine pupper. Kvinnebevegelsen handler om rett til å bestemme over egen kropp, rett til utdannelse, rett til egen økonomi og stemmerett og rett til å ikke bli utsatt for vold, tvang og overgrep. Hva i alle verdens dager snakker du om? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg og han jeg dater ekslusivt hadde litt av en prat i går. Vi drev og tullet, og plutselig så sier han "Altså puppene dine er fine, men jeg skulle ønske de var større. Jeg liker litt større pupper enn det du har". Jeg ble ganske overrasket over kommentaren. Videre sa han "ikke ta det feil, det er bare min referanse. Jeg synes større pupper er diggere".... Jeg ble veldig lei meg. Skjønner jo at han har preferanser, men dette ble bare sårt. Er det greit av han å si sånn til meg? Vi har allerde en dårlig periode (han løy om å ikke ha vært utro i tidligere forhold) , men jeg har valgt å gi han en sjanse til. Denne kommentaren hjelper absolutt ikke på usikkerheten jeg har på han, som vi jobber med å bygge opp igjen ... 

Da skulle du svart at han har litt for lite intelligens og litt for korte sosiale antenner etter din smak , å deretter bye bye . 

Endret av NiceOrNothing
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å date 13åringer. 

Anonymkode: b6e42...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde svart at at personligheten hans er fin den, men at jeg foretrakk noen med en betydelig bedre personlighet.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne menn er gutter! De sier sånn og sier vi ikke skal ta oss nær av det, men de vet vi gjør det. Det er en måte å undertrykke og manipulere på. Ekte menn de holder seg for gode til å kommentere slikt til sin partner. 

Tenk om du hadde sagt: Altså pikken din kunne vært litt større asså. Jeg liker de litt større, men ikke tenk på det Altså, det er bare min preferanse 😳 

Man sier jo ikke sånn! 

Jeg har selv vært med en som kommentere min kropp mye, og andres kropper veldig ofte, og jeg holdt på å klikke innvendig.  Ble så såret og usikker på meg selv at fy! 

Ville nok revurdert hele forholdet om jeg var deg ja! 

Anonymkode: bc4aa...0f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at kvinner kan si noe tilsvarende om menns høyde 🤔🧐

Anonymkode: 6708b...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en komplett idiot. Jeg er en ganske vanlig fyr, tror jeg, og det kunne selvfølgelig aldri falt meg inn å si noe sånt til en dame jeg datet. En ting er preferansen i seg selv, men å si det der kan åpenbart ikke føre noe godt med seg. Det kan kun gjøre henne lei seg, usikker og/eller sint. Med rette. Ekstra minuspoeng for fjortis-oppfølgingen "ikke ta det feil" også.

Jeg hadde ikke giddet en dame som sa tilsvarende. Du avgjør selv hva du gjør, men det er på ingen verdens måte greit, og det er mer enn grunn nok til å gi opp fyren.

Anonymkode: bbd7f...9b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 14.03):

For en dust! move on..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 14.03):

Da skulle du svart tilbake med samme mynt om pikken hans ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (På 19.11.2024 den 14.17):

Gjør det slutt med fyren, og pass på å si at du dessverre ikke blir tilfredsstilt nok av så små peniser som han har. Seriøst. Gjør det.

Eller så små hjerner..

Anonymkode: 19b70...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...