Gå til innhold

Han sa jeg hadde for små pupper for hans smak

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Dette høres jo ut som en person som ikke egentlig liker kvinner som person, kun som objekt. 

Anonymkode: ffc17...b07

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en kronidiot. Regner med du slang tilbake at tissen hans er mindre enn du foretrekker? Ghost i vei og kom deg videre, han der er søppel 

Anonymkode: 0a52e...182

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg og han jeg dater ekslusivt hadde litt av en prat i går. Vi drev og tullet, og plutselig så sier han "Altså puppene dine er fine, men jeg skulle ønske de var større. Jeg liker litt større pupper enn det du har". Jeg ble ganske overrasket over kommentaren. Videre sa han "ikke ta det feil, det er bare min referanse. Jeg synes større pupper er diggere".... Jeg ble veldig lei meg. Skjønner jo at han har preferanser, men dette ble bare sårt. Er det greit av han å si sånn til meg? Vi har allerde en dårlig periode (han løy om å ikke ha vært utro i tidligere forhold) , men jeg har valgt å gi han en sjanse til. Denne kommentaren hjelper absolutt ikke på usikkerheten jeg har på han, som vi jobber med å bygge opp igjen ... 

Anonymkode: 8da3b...1bb

Si penisen hans er i minste laget.

Anonymkode: 8b730...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan mene det han vil. Men du fortjener en som setter pris på kroppen din som den er.

Anonymkode: 8ac9e...6d2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts. Enig. Jeg vet jo selv at jeg har små pupper og at alle har preferanser, men den kommentaren der ble jeg bare lei meg av. 

Man må si det på en mer indirekte måte som ikke oser hevn. Jeg hadde sagt at jeg ikke forstår hvorfor han kom med en slik kommentar uten at jeg hadde spurt om hans mening. Så hadde jeg ventet på svaret og spurt om han trodde at jeg synes han var perfekt. Og når han da sier nei men spør hva jeg ville endret på så hadde jeg sagt at jeg kan ikke si det for da vil han kanskje bli såret. Så begynner han å fiske og da kan du begynne så smått begynne å hinte om penis. Og så vil han fikse mer og da kan du si noe slemt om penisen. Eller lukt. Eller noe annet han ikke kan fikse.

Anonymkode: 791e2...a93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jaja, jeg liker noen som er litt mer moden enn deg, du er egentlig litt for umoden guttevalp for meg, jeg liker helst skikkelig menn" 

Anonymkode: ea495...838

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts. Ironisk nok var det om hvordan kroppen forandrer seg og eldres. Forandres når den blir eldre. Siste jeg sa før kommentaren var "så er jo også sånn at pupper kan bli noe større ved fødsel og amming". Da laget han en sånn hmh- jeg liker det type -lyd meg munnen, så kom kommentaren. 

Hmmm, jeg kunne sett gjennom en slik dårlig kommentar i en slik setting. Pass bare på at det ikke blir hverdagskost. Dette er enda en ting som teller i hans disfavør. Jeg ville lagt meg det på minnet, og sett litt nøyere på hans verdier i livet. Hva liker han ved deg? Personlighet eller ytre?

Hvor mye har han igjen på tabbekvota?

Anonymkode: 1d523...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare ha avsluttet med han når du løy, skjønner ikke at du engang gadd å gi han en sjanse til. 

Anonymkode: c0507...58c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg og han jeg dater ekslusivt hadde litt av en prat i går. Vi drev og tullet, og plutselig så sier han "Altså puppene dine er fine, men jeg skulle ønske de var større. Jeg liker litt større pupper enn det du har". Jeg ble ganske overrasket over kommentaren. Videre sa han "ikke ta det feil, det er bare min referanse. Jeg synes større pupper er diggere".... Jeg ble veldig lei meg. Skjønner jo at han har preferanser, men dette ble bare sårt. Er det greit av han å si sånn til meg? Vi har allerde en dårlig periode (han løy om å ikke ha vært utro i tidligere forhold) , men jeg har valgt å gi han en sjanse til. Denne kommentaren hjelper absolutt ikke på usikkerheten jeg har på han, som vi jobber med å bygge opp igjen ... 

Og dette er en kommentar du aldri kommer til å glemme fra han! 

Og hvis du puppene blir større, så betyr det sannsynligvis at resten av kroppen din vil endrer seg. Så en viss usikkerhet vil du nok alltid ha med deg når det kommer til han. 

Her er det bare å gå videre før det blir verre. 

Anonymkode: dbfc3...e97

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man må si det på en mer indirekte måte som ikke oser hevn. Jeg hadde sagt at jeg ikke forstår hvorfor han kom med en slik kommentar uten at jeg hadde spurt om hans mening. Så hadde jeg ventet på svaret og spurt om han trodde at jeg synes han var perfekt. Og når han da sier nei men spør hva jeg ville endret på så hadde jeg sagt at jeg kan ikke si det for da vil han kanskje bli såret. Så begynner han å fiske og da kan du begynne så smått begynne å hinte om penis. Og så vil han fikse mer og da kan du si noe slemt om penisen. Eller lukt. Eller noe annet han ikke kan fikse.

Anonymkode: 791e2...a93

Ja dette er en fin måte å ta hevn på. Det er samtidig en elendig måte å bygge et forhold på.

Så da gjenstår det for TS å se om hun ønsker å gjøre det slutt, eller om hun ønsker å prøve litt til for å lage et forhold med denne typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville svart noe sånt «det går bra og jeg skjønner, jeg foretrekker jo større peniser enn det du har også…»

eller noe i den duren. Noe kan man faktisk holde for seg selv, men når han ikke klarer det, ville jeg blitt like barnslig

Anonymkode: 903fe...46c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, det er fristende å si noe som hevn, men ikke gå dit.

For det første så vet du ikke hvordan en så umoden mann kan komme til å reagere. Dette er tross alt en mann som er ufølsom nok til å være utro med eksen og gir deg kommentarer om din kropp som enhver oppegående mann vil vite man ikke sier.

Jeg ser hele fyren som et rødt flagg, fordi han er så umoden som han er. Når han er så umoden er det heller ingenting som tilsier at han ikke vil såre deg på lignende måter fremover og/eller være utro.

Du forteller at forholdet allerede har vært trøblete, og at dere nå forsøker å reparere det. Det er ikke verdt det, ikke når han viser de sidene han har.

Du fortjener bedre enn dette, Ts! Tro på det selv! ❤️

Anonymkode: 47f76...b4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke en grei kommentar! Høres virkelig ikke ut som en bra fyr, du kan finne bedre enn det der.

Anonymkode: 84159...608

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok en ufølsom kommentar og han høres litt umoden ut. Etter hva jeg forsto spriker det en del mellom «liv og lære også». Han har kanskje bevist at kroppen din er «innafor» allerede. 

Alle har vel kanskje et drømmebilde av de perfekte brystene? Hvor store? Form? Størrelse på både brystvorte og areola? 

Jeg tenker at en som er altfor opptatt av en slik detalj, fortsatt er på leting etter det perfekte mennesket og det fortsatt er en stund til denne personen er klar til å slå seg til ro. 

Anonymkode: 68c01...cce

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hmmm, jeg kunne sett gjennom en slik dårlig kommentar i en slik setting. Pass bare på at det ikke blir hverdagskost. Dette er enda en ting som teller i hans disfavør. Jeg ville lagt meg det på minnet, og sett litt nøyere på hans verdier i livet. Hva liker han ved deg? Personlighet eller ytre?

Hvor mye har han igjen på tabbekvota?

Dette er definitivt nok en ting som teller i hans disfavør. 

Han har virkelig ikke mye igjen på tappekvotta før han er rett ut og adjø. Han har allerde dritti på draget mange ganger. Først var det at han hadde delt detaljer om sexlivet vårt til venner og kollegaer, så løgnen om å ikke ha vært utro, så denne kommentaren her. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke bli elsket så høyt som du burde bli av han her. Det finns bedre kjærlighet der ute, å jeg håper du finner den.

Anonymkode: 1916d...47c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Ahh, men det er greit, jeg foretrekker større peniser også, but here we are!"

Anonymkode: e8f18...2f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hørtes ikke ut som en man bør beholde nei😅 Han hadde ikke trengt å si noe slikt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...