AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg og han jeg dater ekslusivt hadde litt av en prat i går. Vi drev og tullet, og plutselig så sier han "Altså puppene dine er fine, men jeg skulle ønske de var større. Jeg liker litt større pupper enn det du har". Jeg ble ganske overrasket over kommentaren. Videre sa han "ikke ta det feil, det er bare min referanse. Jeg synes større pupper er diggere".... Jeg ble veldig lei meg. Skjønner jo at han har preferanser, men dette ble bare sårt. Er det greit av han å si sånn til meg? Vi har allerde en dårlig periode (han løy om å ikke ha vært utro i tidligere forhold) , men jeg har valgt å gi han en sjanse til. Denne kommentaren hjelper absolutt ikke på usikkerheten jeg har på han, som vi jobber med å bygge opp igjen ... Anonymkode: 8da3b...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Nei, ikke greit i det hele tatt. Fyren er en umoden dust. Anonymkode: 33637...9e9 15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Virkelig en vinner. Gå videre og date noen andre eksklusivt du. Anonymkode: 302a3...304 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Høres ikke ut som en å satse på. Ikke greit å bare si sånt ut i løse luften. Tydelig at han ikke har tenkt på mottaker her, noe som kan vitne om mangel på empati. Anonymkode: 2b2fa...c74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Himmel og hav..for en ufølsom dust 😮 Dette hadde jeg ikke giddet å bruke mer tid på.. antar han ikke er 14 år? Anonymkode: 0ba21...6cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ville ha priset meg selv lykkelig over at jeg ikke hadde brukt mer tid på han. For du har ikke lyst å være sammen med en som har så lav sosial kompetanse. Du hadde kommet til å sitte på nåler hver gang dere var sammen med andre. Han der har ingen begrensninger på hva han sier til folk. Sannsynligvis blør han en del neseblod. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Selvsagt er det ikke greit å uoppfordret uttrykke en slik mening om noe så personlig. Mangler en antenne da vil jeg påstå. Anonymkode: d188b...e99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Han kan godt tenke det, men de fleste bra menn er såpass kompetente at de da holder kjeft. De holder da kjeft for at du ikke skal føle deg dårlig eller få dårlig selvtillit. De ønsker å bygge deg opp. Han her dusten bryter deg bare ned når han holder på slik… Anonymkode: 1d523...2dc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Gjør det slutt med fyren, og pass på å si at du dessverre ikke blir tilfredsstilt nok av så små peniser som han har. Seriøst. Gjør det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han kan godt tenke det, men de fleste bra menn er såpass kompetente at de da holder kjeft. De holder da kjeft for at du ikke skal føle deg dårlig eller få dårlig selvtillit. De ønsker å bygge deg opp. Han her dusten bryter deg bare ned når han holder på slik… Anonymkode: 1d523...2dc Ts. Enig. Jeg vet jo selv at jeg har små pupper og at alle har preferanser, men den kommentaren der ble jeg bare lei meg av. Anonymkode: 8da3b...1bb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Du skulle svart at han har litt for liten p*kk for din smak. Men seriøst, når han kan si slikt nå, tenk hvor hensynsløs han kam bli når forelskelsen er borte og hverdagen er kommet. Ta vare på selvrespekten og kom deg bort! Anonymkode: 9f9ce...922 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg og han jeg dater ekslusivt hadde litt av en prat i går. Vi drev og tullet, og plutselig så sier han "Altså puppene dine er fine, men jeg skulle ønske de var større. Jeg liker litt større pupper enn det du har". Jeg ble ganske overrasket over kommentaren. Videre sa han "ikke ta det feil, det er bare min referanse. Jeg synes større pupper er diggere".... Jeg ble veldig lei meg. Skjønner jo at han har preferanser, men dette ble bare sårt. Er det greit av han å si sånn til meg? Vi har allerde en dårlig periode (han løy om å ikke ha vært utro i tidligere forhold) , men jeg har valgt å gi han en sjanse til. Denne kommentaren hjelper absolutt ikke på usikkerheten jeg har på han, som vi jobber med å bygge opp igjen ... Anonymkode: 8da3b...1bb Du sier at dere "drev å tullet" - hva gikk denne tullingen ut på da? Jeg synes nemlig det er relevant i forhold til hvordan jeg hadde tolket kommentaren hans... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor gidder du kaste vekk tid på denne tullingen? Han fremstår jo som en komplett tulling når han 1 lyger om tidligere utroskap 2 sier noe sånt om puppene dine. Som om du kan ønske deg de større ellernoe? For en skrue! no Thanks, next. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts. Enig. Jeg vet jo selv at jeg har små pupper og at alle har preferanser, men den kommentaren der ble jeg bare lei meg av. Anonymkode: 8da3b...1bb Hils tilbake og si at penisen hans er litt for liten for din preferanse 🤷♀️ Ikke at den ikke er bra nok altså altså, du bare liker den litt større liksom 🙄 Er jeg forelska så bryr jeg meg ikke om sånt uansett hvilken preferanse jeg i utgangspunktet har så da er nok nok ikke interessert nok 😊 Anonymkode: c56fe...170 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Idiot. Alle har preferanser, men unødvendig å si sånt. Jeg synes for øvrig små pupper er penest. Anonymkode: fd44f...976 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Altså, seriøst! Beklager, men du må greie å føle på dette selv! Føler du at det var greit at han sa det til deg? Er du enig i det han sa? Synes du sånt er greit å si? Du skrev at du ble veldig lei deg. Da har du vel svaret ditt. Arh, jeg blir litt irritert på deg, beklager. Han er helt taktløs, det er sikkert. Mem hvorfor? Kanskje han tenker det er best å være helt ærlig nå, kanskje mangler han sosiale antenner, kanskje er han bare frekk, kanskje ønsker han å rakke ned på deg... Hvorfor konfronterte du han ikke? Anonymkode: 9dd01...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Du sier at dere "drev å tullet" - hva gikk denne tullingen ut på da? Jeg synes nemlig det er relevant i forhold til hvordan jeg hadde tolket kommentaren hans... Ts. Ironisk nok var det om hvordan kroppen forandrer seg og eldres. Forandres når den blir eldre. Siste jeg sa før kommentaren var "så er jo også sånn at pupper kan bli noe større ved fødsel og amming". Da laget han en sånn hmh- jeg liker det type -lyd meg munnen, så kom kommentaren. Anonymkode: 8da3b...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts. Ironisk nok var det om hvordan kroppen forandrer seg og eldres. Forandres når den blir eldre. Siste jeg sa før kommentaren var "så er jo også sånn at pupper kan bli noe større ved fødsel og amming". Da laget han en sånn hmh- jeg liker det type -lyd meg munnen, så kom kommentaren. Anonymkode: 8da3b...1bb Da kom jo ikke kommentaren helt ut av det blå, og jeg synes heller ikke at den var så negativ som du skal ha det til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg og han jeg dater ekslusivt hadde litt av en prat i går. Vi drev og tullet, og plutselig så sier han "Altså puppene dine er fine, men jeg skulle ønske de var større. Jeg liker litt større pupper enn det du har". Jeg ble ganske overrasket over kommentaren. Videre sa han "ikke ta det feil, det er bare min referanse. Jeg synes større pupper er diggere".... Jeg ble veldig lei meg. Skjønner jo at han har preferanser, men dette ble bare sårt. Er det greit av han å si sånn til meg? Vi har allerde en dårlig periode (han løy om å ikke ha vært utro i tidligere forhold) , men jeg har valgt å gi han en sjanse til. Denne kommentaren hjelper absolutt ikke på usikkerheten jeg har på han, som vi jobber med å bygge opp igjen ... Anonymkode: 8da3b...1bb Hva betyr " drev og tullet"? Edit: så du har svart på det allerede..fyren er grunn og umoden. Endret 4 timer siden av Tått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts. Enig. Jeg vet jo selv at jeg har små pupper og at alle har preferanser, men den kommentaren der ble jeg bare lei meg av. Anonymkode: 8da3b...1bb Husk at det er mange der ute som vil like puppene dine som de er, som vil like deg som du er. Som ikke bryr seg om at du ikke er perfekt (ingen er perfekt) fordi de liker deg. Ikke gå i den fella at du higer så mye etter kjærlighet at du lar noen bryte deg ned. Ikke aksepter flere slike kommentarer og at de skal bli vanlig i ditt liv. Hev hodet ditt, rett deg opp i ryggen og vær god mot deg selv og stolt av deg selv! Anonymkode: 1d523...2dc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå