AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:40 #21 Del Skrevet tirsdag kl 15:40 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er det virkelig noen som "gløder"? Er ikke det bare en Hollywood-floskel? Anonymkode: 64aae...4ea Nei det er noen som gløder. De ser ut som sunnheten selv har entret kroppen dere og spretter rundt som fjellgeit med overskudd tytende ut av øra. Jeg unner dem det!! Anonymkode: 20b8e...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:02 #22 Del Skrevet tirsdag kl 17:02 Graviditet er det verste. Både å bli gravid, og forbli gravid. Jeg har vært gravid 10 ganger (eller er det 11?) og har to barn. Flere runder IVF, medisiner, sprøyter, stimulering, uttak, innsett… De graviditetene som har blitt barn har vært kjipe. Kvalm fra rundt 3+2, og til fødsel. Evig oppkast. Får lavt blodtrykk, så jeg blir så uendelig svimmel. Klarer knapt å gå. Med mindre jeg befant meg under vann (med kroppen) kjentes det ut som om jeg ikke fikk puste, helt fra start. Bekkensmerter ut av en annen verden. Om jeg knapt kunne gå fra før så kunne jeg det hvertfall ikke etter at bekkenet klikka. Fødselen av første tok tre dager, og jeg hadde morkakerester som ble betente. Andre ungen slutta å røre på seg, så ble igangsatt, den fødselen tok 3 timer! Men ungene mine er så bra! Det er så gøy å følge dem! Og det er en grunn til at vi prøver på en tredje 🤭 Det er grusomt å være gravid, men det er verdt det, jeg lover! Anonymkode: eecb5...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:54 #23 Del Skrevet i går, 05:54 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men du ville jo følt akkurat det samme for den tredje? Så hvorfor blir dette barnet valgt bort? Anonymkode: a2683...0b5 Velge bort? Det eksisterer ikke et barn 3, ei barn 4,5,6,7,8,9,10. Man velger ikke bort noe som ikke eksisterte i utgangspunktet. AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kanskje fordi hun neste døde begge gangene og de to barna hun allerede har bør ha sin mor? Anonymkode: 20b8e...bf5 Takk ❤️ AnonymBruker skrev (15 timer siden): Leste du ikke at hun nesten døde i de to fødslene hun har vært gjennom? Anonymkode: 75349...2db Takk ❤️ Anonymkode: cdff8...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:06 #24 Del Skrevet i går, 06:06 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg synes ikke det, men jeg er i et ekstremt mindretall. De aller aller fleste mødre liker å være mamma ❤️ Anonymkode: 6057c...76f Neida. Vi er flere sjø. Men det snakkes ikke så høyt om det. Jeg synes heller ikke det var verdt det. Glad i mine barn. Men jeg har fint kunna hatt et liv uten barn å. Men heldigvis så fikk jeg barn tidlig i livet. Så jeg er litt over 40 og begge barna har flyttet ut. Og livet er meget bra no når jeg bare kan konsentrere meg om meg selv. Livet til barna er fult opp så det er ikke så ofte dem trenger noe av meg. Anonymkode: 25116...ed3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:54 #25 Del Skrevet i går, 06:54 Jeg synes ikke det var verdt det, men de fleste gjør nok det. Det går nok bra. Anonymkode: 5bbbd...a8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:42 #26 Del Skrevet i går, 08:42 Jeg har aldri vært glad i babyer, men barseltiden for meg har vært sinnsykt fin. Du kommer nok til å synes det er verdt det når baby kommer ut ❤️ Anonymkode: c8bc2...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #27 Del Skrevet 20 timer siden Siste fødsel var ikke verdt det. Den var ikke verdt livet selv. Hadde jeg fått velge hadde jeg heller valgt ikke-eksistens. Men de sugne graviditeten med massiv kvalme var verdt det. Anonymkode: 955d7...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #28 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Siste fødsel var ikke verdt det. Den var ikke verdt livet selv. Hadde jeg fått velge hadde jeg heller valgt ikke-eksistens. Men de sugne graviditeten med massiv kvalme var verdt det. Anonymkode: 955d7...de1 Kan jeg spørre hva som skjedde? ❤️ Anonymkode: 5bbbd...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #29 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Neida. Vi er flere sjø. Men det snakkes ikke så høyt om det. Jeg synes heller ikke det var verdt det. Glad i mine barn. Men jeg har fint kunna hatt et liv uten barn å. Men heldigvis så fikk jeg barn tidlig i livet. Så jeg er litt over 40 og begge barna har flyttet ut. Og livet er meget bra no når jeg bare kan konsentrere meg om meg selv. Livet til barna er fult opp så det er ikke så ofte dem trenger noe av meg. Anonymkode: 25116...ed3 Du er heldig, jeg er rett over 40 og er stort sett alene med en på 5 år 😅 Kjenner livet bare svinner hen og blir helt oppslukt av ansvaret for et barn. Hadde kanskje følt det litt annerledes om vi var to om det og jeg greide å ha et liv utenom, men det gjør jeg ikke nå. Anonymkode: 6057c...76f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #30 Del Skrevet 19 timer siden Ja, det er verdt det. Alltid verdt det ♥️ Anonymkode: 78d13...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #31 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er heldig, jeg er rett over 40 og er stort sett alene med en på 5 år 😅 Kjenner livet bare svinner hen og blir helt oppslukt av ansvaret for et barn. Hadde kanskje følt det litt annerledes om vi var to om det og jeg greide å ha et liv utenom, men det gjør jeg ikke nå. Anonymkode: 6057c...76f Tenk alle som ville gitt hva som helst for å ha en 5-åring ♥️ Anonymkode: 78d13...a88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #32 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenk alle som ville gitt hva som helst for å ha en 5-åring ♥️ Anonymkode: 78d13...a88 Ja, og tenk på alle som ville gitt hva som helst for å være friske/slippe alvorlig sykdom/ha en støttende parter/xyz. Alltid noe man kan tenke på som kanskje ikke alltid er like relevant ❤️🥰❤️ Jeg tenker også mye på om jeg synes det å få barn har vært verdt det. Hadde nok hatt et like fint og kanskje bedre liv uten barn, men det kan jeg jo aldri vite. Og hvis jeg hadde valgt å være barnefri hadde jeg sikkert tenkt mye på det motsatte. Man vet aldri. Men derfor er det viktig å tenke selvstendig om man skal eller ikke skal ha barn. Anonymkode: fb494...e94 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14 timer siden #33 Del Skrevet 14 timer siden Ja, det er verdt det. Prøv å fokusere på at svangerskap og fødsel er veldig kortvarig i forhold til hele resten av livet med barnet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #34 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 15.00): Jeg synes ikke det, men jeg er i et ekstremt mindretall. De aller aller fleste mødre liker å være mamma ❤️ Anonymkode: 6057c...76f Synes du fortsatt ikke det er verdt det? Kan jeg spør hvor gamle barna/barnet ditt er? ❤️ Anonymkode: 34b34...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #35 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 14.34): Det er absolutt verdt det. Jeg takler ikke å være gravid, det er grusomt, konstant kvalm, trøtt,sliten, hormoner som herjer. Bekken som ødelegger deg osv, men her sitte jeg med barn nr 5 som er 4 uker gammelt😂 Anonymkode: c3f55...211 Oi, såpass ja! Da må du jo synes det er veldig verdt det når alt er over 🙂 Anonymkode: 34b34...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå