Gå til innhold

Gode råd hvordan jeg skal tåle avvisning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dere noen gode tips til en gammel ungkar hvordan jeg skal takle avvisning på en grei måte uten at det ødelegger selvtilliten? 

Anonymkode: 30702...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har dere noen gode tips til en gammel ungkar hvordan jeg skal takle avvisning på en grei måte uten at det ødelegger selvtilliten? 

Jeg lurer på det samme. Følger denne tråden. 

Ser du på deg selv som kjekk? Damer avviser menn som ikke er ekstra kjekk veldig ofte, selv om damen er gjennomsnittlig. 

Anonymkode: dcf77...0b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm..... Vanskelig å rangere meg selv. Jeg har mistet alt hår så er en ''balding''. Holder meg i god form med fysisk aktivitet, så du kan vel kalle meg slank. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker

Tenk på at det ikke er noe feil med deg selv om du ikke er den perfekte matchen til alle damer. Det skal mye til for at det skal klaffe for begge.

Vil ellers anbefaler at dere føler an stemningen litt før dere evt inviterer på en kaffe (eller hva dere nå gjør). Om praten flyter, hun er blid og imøtekommende så kan dere spørre. Virker hun heller interessert i å komme seg videre, eller ikke viser noe interesse tilbake, så la være. I det første tilfellet kan dere fortsatt få et avslag, men da vil det sannsynligvis gis på en hyggelig måte. I det siste vil dere kunne oppfattes som plagsomme, og da kan det bli et veldig negativt avslag, som også er tøffere å motta. Husk uansett å være blid og høffelig når dere får avslag.

Anonymkode: 883c5...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det der er vanskelig uansett kjønn. Jeg har aldri vært lett å sjekke opp. Det har handlet om at jeg suger på å plukke opp om en mann prøver å flørte og i hvilken arena det skjer i.

Men de gangene jeg har forstått at de har vært interessert har de spurt meg rett ut om jeg vil gå på date. Da har vi gjerne kjent hverandre en liten stund/møttes i naturlige settinger.

De jeg har avvist har jo vært fordi jeg ikke har følt rett kjemi og det er jo ikke noe en kan styre.

Jeg har ikke vært mye singel da så ofte har avvisning vært nettopp pga det.

Det jeg har beundret mest er de som edru har kommet rett bort til meg og sagt rett ut at de synes jeg virker som en fin dame og om jeg vil bli med ut på et glass vin eller noe en dag. Hadde jeg vært singel hadde jeg takket ja da menn som er trygge på seg selv er veldig tiltrekkende.

Møtte kjæresten på datingapp. Jeg likte han fordi han var direkte, åpen, ærlig og ikke spilte noe spill. Vi ble raskt trygg på hverandre. Han finnes ikke sjalu eller usikker. Han vet hva han vil ha og han beviser alt han sier med handling. 

Han er litt lubben og grå i håret, og jeg finner han ekstremt sexy og kjekk. Selv er jeg slank, veltrent og fått høre hvor vakker jeg er siden jeg gikk i barnehagen. Jeg har aldri vært opptatt av utseendet mitt, men folk som møter meg og de rundt meg har alltid vært det. Han ser meg for hvem jeg er. Forbi det ytre. Og jeg skal gifte meg med den mannen♥️

Anonymkode: 1f66f...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...