AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Hei, noen helsesykepleiere som kan si ca hva dere har utbetalt i året? Med alle tilegg osv før skatt. Vurderer ta videreutdanning i helsesykepleie, men lurer veldig på om det er økonomisk gunstig da jag fort vill ende opp med mye dagjobbing og ergo miste store deler av tileggene jeg har i dag. Anonymkode: 36dad...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg gikk ned minst 25 000 i året når jeg gikk fra vanlig sykepleier og over til å være helsesykepleier. Tjener nå 588 000 kr, med 8 års ansiennitet. Har 8 000 i kompetansetillegg, men thats it. Savner muligheten for å ta ekstravakter. Savner å ha fri formiddager. Savner langvakter. Lett å tenke at man får mye fri med dagjobb, men det føles som mer jobb. Ellers er jobben fin, flott å kunne flekse (dog innenfor noen smale rammer), og det er jo godt å vite at alle helger, røddager og juleaften er fri. Forutsigbart! Lønnsmessig var det en stor nedtur. Anonymkode: 93215...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Du kan forresten bare se på lønnstabellen til KS om du ikke skal jobbe i Oslo da. Sjeldent med tillegg i yrket, det er isåfall småpenger for ekstra kompetanse. Helsesykepleier får ikke masterlønn, bare spesialsykepleierlønn. Noen ytterst få steder gir uttelling for masteren, og det bør du avtale med arbeidsgiver før du starter studiet. Mange studiesteder vil avskaffe muligheten fot å hoppe av etter 90 stp i løpet av de neste årene, så det er også viktig å passe på dersom du ikke ønsker/trenger master. Anonymkode: 93215...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå