AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #41 Del Skrevet 3 timer siden Hadde beholdt pengene ja. Hva ellers skulle jeg gjort? Levert en ussel 50-lapp til politiet liksom?🤣 Hadde jeg funnet flere tusen kroner hadde jeg nok gjort et forsøk på å finne eieren. Anonymkode: ee125...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #42 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er fattig så jeg hadde beholdt kontanter som jeg hadde funnet, men hvis jeg ikke var fattig så hadde jeg ikke beholdt pengene. Anonymkode: 41782...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #43 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde beholdt pengene ja. Hva ellers skulle jeg gjort? Levert en ussel 50-lapp til politiet liksom?🤣 Hadde jeg funnet flere tusen kroner hadde jeg nok gjort et forsøk på å finne eieren. Anonymkode: ee125...b2a Du bryter loven hvis du finner noe som du har grunn til å regne med at den som har mistet det vil ha tilbake, og beholder det selv. Det er det samme som å stjele på butikken. Anonymkode: 22c18...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 3 timer siden #44 Del Skrevet 3 timer siden Har aldri funnet penger, men opplevd at butikker har gjort feil. Eksempel, jeg kjøpte 3 puter på Jysk, oppdaget etterpå at de kun hadde tatt betalt for 2. Jeg gikk tilbake og sa ifra. Betalte for pute nr 3. Fikk da rabatt for ærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #45 Del Skrevet 3 timer siden Fant en 100-lapp på fortauet utenfor et par pubber på Grønland for en tid tilbake. Plukket den opp og kikket meg godt rundt for å se om det var noen i umiddelbar nærhet som savnet den - om noen lette ville jeg selvsagt ha gitt den til vedkommende. Vurderte å gå inn på nærmeste pub med den, men det virket jo også litt rart å gjøre... Tenkte jeg fikk gi den til en tigger. Passet seg ikke sånn, men fikk plutselig bruk for kontanter, som jeg vanligvis ikke har, da jeg skulle oppbevare bagasjen en gang, så kom til nytte - ga bort resten til en tigger... ... naturlig å beholde relativt små beløp man finner uten mulighet for å finne eier, synes jeg. Er det snakk om større beløp ville jeg levert til politiet. Anonymkode: 1781a...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 1 time siden #46 Del Skrevet 1 time siden Jeg fant faktisk 2000kr i snøen et år, fikk helt vondt i magen av de som hadde mistet de. Men å finne eieren var jo håpløst. Så de ble med hjem ja. Bikkja snusa frem en 500lapp i snøen et år også, da var jeg fattig student og veldig takknemlig for funnet. Men så fant jeg en tlf med lommebok og en god del penger i, de ble selvfølgelig levert til eier og jeg fikk en gave som takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #47 Del Skrevet 59 minutter siden Anjatapinjata skrev (17 minutter siden): Jeg fant faktisk 2000kr i snøen et år, fikk helt vondt i magen av de som hadde mistet de. Men å finne eieren var jo håpløst. Så de ble med hjem ja. Bikkja snusa frem en 500lapp i snøen et år også, da var jeg fattig student og veldig takknemlig for funnet. Men så fant jeg en tlf med lommebok og en god del penger i, de ble selvfølgelig levert til eier og jeg fikk en gave som takk😊 "2000kr funnet. Den som har mistet- ta kontakt med meg for å få de tilbake. Oppgi kjennetegn" 🤣 Anonymkode: 41782...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå