Gå til innhold

Når dere men. sier at dere vil ha en søt dame, hva legger dere i det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Altså hver gang jeg overhører dere snakke om damer, hører jeg at dere vil bli sammen med en søt dame. Hva mener dere med det? Er det væremåte, er det visuelt? Hva er det dere egentlig ser for dere?

Anonymkode: 8fa0f...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er vel menn som foretrekker at damene er yndige og pike aktige.noen ganger er det litt rødt flagg for de blir intimidert av modne damer som har autoritet da. 

Anonymkode: e49a4...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er av den søte sorten og blir ofte sjekket opp av menn jeg overhodet ikke vil ha inn i livet mitt. Slike som garantert vil ha meg på kjøkkenet og tror jeg vil gjøre alt for dem fordi jeg er så "snill og søt".

Anonymkode: dc79c...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså hver gang jeg overhører dere snakke om damer, hører jeg at dere vil bli sammen med en søt dame. Hva mener dere med det? Er det væremåte, er det visuelt? Hva er det dere egentlig ser for dere?

Anonymkode: 8fa0f...35b

Jente aktig.

Anonymkode: 1cbf7...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syns det var direkte ekkelt om en av mine kompiser skulle sagt de ønsket seg en 'søt jente'. Er noe veldig 'barn' over det. Spørs selvfølgelig hvor gamle disse mennene er. Forskjell på om han er 22 og 45. Har forøvrig selv aldri villet ha en søt jente, jeg liker kvinner med litt bein i nesa. Ikke at de ikke kan være søte, det bare er ikke det første adjektivet jeg hadde brukt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...