AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Jeg bruker ever clean med lavendel, og den er helt super mtp lukt. Siden jeg fjerner klumper med en gang blir det minimal drittlukt som forsvinner idét jeg tar de bort. Det siste døgnet har det stinket noe ekstremt motbydelig av dritten til katten, og i sted når han var på do hoppet jeg ut av sengen og løp bort og fjernet dritt med en gang, men det luktar nå så sterkt at jeg må sette opp vinduet. Katten spiser det samme foret som han har gjort i flere måneder. Han er utekatt. Anonymkode: 59b8c...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Høres ut som han er syk eller har spist noe ute som han ikke tålte. Er jo ikke normalt at det stinker så ille. Ville sett an om det bedrer seg innen et døgn til, ellers hadde jeg dratt til veterinær. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Kattedrit er på topp 3 av verste stinkende drit i verden🤢 Kanskje han har spist mus/fugl ute? Anonymkode: 640df...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Når jeg vet at han har spist mus eller fugl har det ikke luktet så ille, så dette er rart🤔 Ts Anonymkode: 59b8c...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Min spiser fugler og mus ute, aldri luktet noe verre av avføringen av det. Eneste gangen det har luktet veldig, var når han var yngre og fikk skikkelig diaré. Fant aldri ut hva det kom av, men han hadde nok spist på noe han ikke tålte. Det gikk over når han hadde tømt seg Endret 18 timer siden av Svett.svele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Når fikk han ormekur sist? Anonymkode: 82d9d...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Du vet aldri hva katten din får i deg så lenge han er utekatt. Kanskje noen naboer har gitt han noe dårlig våtfôr? Anonymkode: 7d1e3...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Ville gitt ormkur om det er en stund siden. Utekatter bør få 3-4 ganger i året Anonymkode: 6f805...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når fikk han ormekur sist? Anonymkode: 82d9d...840 For et par måneder siden Ts Anonymkode: 59b8c...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville gitt ormkur om det er en stund siden. Utekatter bør få 3-4 ganger i året Anonymkode: 6f805...d09 Dyrlegen sa han skulle få ormekur én gang om våren og én gang om høsten Ts Anonymkode: 59b8c...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden I stedet for å søke råd på et nettforum kontakter du veterinær og forhører deg! Anonymkode: 8ab46...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå