AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Føler kjæresten snakker så mye om eksene. Nylig falt det utsagn som « x og jeg er ganske like der - vi elsker å bare reise bort». Jeg ble tankefull og han kommenterte det. Noen meninger ? Jeg synes han tar min kjærlighet for gitt og jeg vurderer å bare forsvinne stille ut av forholdet uten å si så mye. Anonymkode: 35162...86d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Du får teste hvordan han reagerer når du forteller om hyggelige ting du og din eks gjorde... Kanskje pipen får en annen lyd. Ikke godta å bli behandlet dårlig. Si fra. Det er helt idiotisk å trekke inn ekser og hva man har gjort sammen med dem i tide og utide, sånt fører bare til dårlig stemning. Skjønner han ikke det, så er han ikke mye smart. Anonymkode: a9177...297 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Foreslå å reise litt? Anonymkode: 43366...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Dette fikk jeg dårlige vibber av. Har du lest deg opp på triangulation?det er en dessverre, altfor canlig, manipuleringstaktikk som skaper usikkerhet. Anonymkode: e4321...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Høres nesten ut som om han ønsker seg litt sjalusi. Er du lite sjalu naturlig? Kan være han savner det og for han er det veldig vanlig så han prøver å 'terge' det frem. Det betyr ikke at det er din feil, han må skjerpe seg. Anonymkode: f4c93...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Si i fra tydelig at du ikke vil høre om ekser? Elementær voksenopplæring. Eventuelt så kan du si noe lengtende om din egen eks som et svar. Type ja, jeg og Petter hadde det også så koselig og fint i Paris Anonymkode: 4275a...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Det hadde jeg ikke brukt tid på. Han der er ikke voksen Anonymkode: 39731...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Føler kjæresten snakker så mye om eksene. Nylig falt det utsagn som « x og jeg er ganske like der - vi elsker å bare reise bort». Jeg ble tankefull og han kommenterte det. Noen meninger ? Jeg synes han tar min kjærlighet for gitt og jeg vurderer å bare forsvinne stille ut av forholdet uten å si så mye. Anonymkode: 35162...86d Det munnen renner over med, er det tankene er fylt med. Han tenker tydeligvis mye å eksene... just saying... gjør det du vil med den informasjonen Anonymkode: 347f3...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Kan du ikke bare si det da? Rett ut? Si at det er irriterende å hele tiden høre han bable om eksene sine, som om det var alt livet hans dreide seg om. Eksene. Enten har han lite å fortelle og få kompiser å dele bruddstykker fra livet om, så han må ty til ekskjæreste-historier, eller så prøver han bevisst å gjøre deg sjalu, og forsøker å få seg selv til å fremstå som populær blant damene. Det er en vanlig teknikk når man er usikker på om man får beholde kjæresten, fordi når man snakker om ekser, vil kjæresten få inntrykk av at "oi, så populær han er blant damer, jeg må være heldig som har kapret han. Best å holde godt på denne fyren!" Snakk med han om saken og spør hvorfor han gnåler sånn om ekser, og om han synes det er spennende og morsomt å høre deg snakke om det samme, ekser. Spør om han vil du skal begynne og gnåle om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Hvorfor bryr du deg? Fortid er fortid. Anonymkode: 283bd...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå