AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei, bør jeg bekymre meg, eller skal jeg bare la det gå? Første gang kjæresten min og jeg skulle sove sammen, sa han noe som såret meg. Mens jeg kledde av meg, kommenterte han: "Exen min har stor rumpe." Det fikk meg til å føle meg utilstrekkelig, for hvorfor tenkte han på eksens kropp når han hadde meg? Jeg prøvde å la det gå, men i starten snakket han mye om eksene sine, nesten hver dag. Til slutt fikk jeg nok og sa fra hvordan jeg følte det, og han sluttet heldigvis med det. Men en episode på bursdagen min stakk litt ekstra. Vi var i en klesbutikk, og jeg plukket ut noen truser jeg likte. Da jeg spurte om hans mening, pekte han på en og sa "Nei, den får du ikke lov til å kjøpe," fordi den minnet ham om en han hadde brukt å ligget med før. Jeg ble såret igjen – hvorfor husker han en annen jente sine truser? I tillegg har han et problem med å lyve. Han lover stadig å slutte, men gjør det likevel. Likevel er han veldig snill mot meg og får meg til å føle meg spesiell. Han sier hver dag at jeg er den eneste for ham, og at han elsker meg for alltid. Men de små tingene som stadig minner ham om tidligere forhold, irriterer meg. Jeg vet at man ikke kan slette hukommelsen sin, men hvorfor må han alltid påpeke det? Jeg føler at når man har funnet sin "one and only," så burde de andre jentene falme i bakgrunnen. Det sårer meg litt at det ikke virker sånn for ham. Så jeg spør: Burde jeg bekymre meg, eller skal jeg bare la det gå? Kanskje jeg overreagerer? Hva tenker dere? Anonymkode: f7735...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Mye sammenligning med x så kunne jeg blitt mer irritert enn såret tror jeg. Det med trusene, kunne jeg ha ledd av og vist han mange truser i butikken han ikke kunne gå med pga det minnet deg om x her og x der. Er det mye så er det turn off. Desto verre er det med lygingen, at han gjør det ofte. Anonymkode: 535e5...0d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Han har et hevdelsesbehov. Det er barnslig!!! det er tydeligvis viktig for ham å fortelle at han har hatt damer før deg. Han er umoden. Ta en prat og be han slutte, eller gå videre. Lyvingrn vitner også om umodenhet, du kan ta med det i samme prat. Kommunikasjon er eneste løsning her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hadde aldri giddet det der. Dump han. Anonymkode: c1f53...306 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Neste gang han sammenligner deg med en eks, så sier du at han har mye mindre penis enn eksen din, men at du syns dere har bedre sex til tross for. Da virker det legit, og ikke som at du sier noe for å såre han. Så får du se, hvordan han takler sin egen medisin. Anonymkode: 9d0f6...c3d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, bør jeg bekymre meg, eller skal jeg bare la det gå? Ingen av delene. La han gå. Livet er for kort til å la en mann trykke deg ned. En kjæreste skal bygge deg opp. Så enkelt. Du skal ikke en gang måtte be om det. Anonymkode: cbe50...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Kom deg unna Anonymkode: 8839a...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Han her er giftig TS. Dette kommer bare til å bli verre. Han er emosjonelt umoden og viser ingen tegn til refleksjon rundt empati for deg. Denne fyren vil bli et mareritt for deg... Anonymkode: 4b4af...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan er han snill med deg når han lyver? Anonymkode: 3698c...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå