AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er usikker på om min mor skal fortsette å ha barna på overnatting eller sitte barnevakt. Hun er snill og god, men hver gang hun er her med ungene, eller ungene hos henne, så gjør hun så mye annet enn å passe på de. Hun kan finne på å bake, vaske vinduer eller være på kjøkkenet og lage mat. Jeg ønsker at siden jeg spør henne om å passe barna, så forventer jeg at hun skal det, og ikke gjøre mange andre ting. Er dette normal adferd for den generasjonen som er besteforeldre i dag? Eller forstår ikke den generasjon hvor fort barna kan skade seg? Anonymkode: 67607...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaraMus Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hvor gamle er barna? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Så fremt hun også har tilsyn med barna, så ja - ikke unormalt. Du fremstår latterlig utakknemlig og bør nok passe ungene selv. Anonymkode: ad0d1...09e 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden hun gar nok full kontroll, værre å ikke få gjort noenting fordi det er et barn der.. barn går ikke i stykker av å ikke bli oppvartet 24/7 Anonymkode: 2fb38...e7c 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Jeg husker enda hvor koselig det var når mormor passet oss. Hun bakte boller, stekte pannekaker, og vi koste oss. Hun må selvfølgelig følge med slik at ungene har det greit, og hun har kontroll på dem, men det forhindrer ikke at hun kan gjøre noe (slik alle husmødre har gjort gjennom tidene). Jeg ville vært strålende fornøyd med rene vinduer, og ferdiglaget mat. Anonymkode: a58fe...d3d 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Det er jo helt normalt, gjør du ingenting selv når barna er våkne? Anonymkode: 4341d...340 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Vel, nå er du et levende bevis på at dette fungerte supert i din oppvekst. Du lever og er uskadet. Hva er galt med lukten av nybakte boller? Anonymkode: 9819c...3f7 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Bestemor tilhører nok generasjonen før curlingforeldre... Anonymkode: d065f...175 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Dette må være tull? Du mener ikke seriøst at hun skal følge ungene dine med haukeblikk fordi du er hysterisk? 😅 Anonymkode: fd853...842 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Så når du har barna så gjør du ingen ting hjemme? Du sitter og ser på de frem til de skal legge seg? Underholder du de til de skal legge seg? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vel, nå er du et levende bevis på at dette fungerte supert i din oppvekst. Du lever og er uskadet. Hva er galt med lukten av nybakte boller? Anonymkode: 9819c...3f7 Veldig godt poeng 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden (endret) hææ, dette må være tull.. hva tror du husmødre før i tiden og ikke minst alenemødre gjør hver eneste dag ? Endret 6 timer siden av monican94 autocorrect 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Det er sånn det er, generasjon som ikke vant til at barna er midtpunktet alltid og at man kan ha to tanker i hodet samtidig og allikevel vise kjærlighet og omtanke Vet mine foreldre kvier seg for å passe min søsters barn for hun har så store forventninger og krav til hvordan det skal gjøres osv Anonymkode: f0adf...d2e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Dette må da være trolling. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Dette er da helt normalt å gjøre mens man passer barn? Anonymkode: 1011f...477 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Hva mener du? At vedkommende skal underholde barna i hele deres våkentid? Det er ikke sunt. Unger må lære seg at voksne mennesker må gjøre andre ting inne i mellom også + barn lå lære seg å underholde seg selv inne i mellom. Det betyr ikke at den voksne ikke passer på barna, selv om de gjør noe annet. Jeg er ikke besteforeldre, men som foreldre er jeg ikke med barna hele tiden mens de er hjemme heller. Jeg lager mat, jeg vasker klær, og jeg rydder. Noen ganger må jeg vaske også. Ja kanskje 4 åringen må sitte i stua å leke litt for seg selv mens jeg holder på med middag på kjøkkenet som er i samme etasje, eller jeg er inne på badet for å sortere klesvask. Jeg hører om det skjer noe. Og når det er sagt så hender det jeg lar babyen sitte alene i stua også, når jeg må på do eller for å hente meg mat. Ta og ro deg ned 10 hakk ts, og legg fra deg hysteriet. Vær glad for at du har noen som vil passe barna. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Altså jeg har samme problemet., men det er fordi min mor drikker. Det er utrygt. Men seriøst, du må skjerpe deg. Anonymkode: 900f6...055 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Hvor gamle er barna? Anonymkode: 9be51...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er usikker på om min mor skal fortsette å ha barna på overnatting eller sitte barnevakt. Hun er snill og god, men hver gang hun er her med ungene, eller ungene hos henne, så gjør hun så mye annet enn å passe på de. Hun kan finne på å bake, vaske vinduer eller være på kjøkkenet og lage mat. Jeg ønsker at siden jeg spør henne om å passe barna, så forventer jeg at hun skal det, og ikke gjøre mange andre ting. Er dette normal adferd for den generasjonen som er besteforeldre i dag? Eller forstår ikke den generasjon hvor fort barna kan skade seg? Anonymkode: 67607...fa3 Gjør du aldri husarbeid når du selv er med barna? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Hva gjør deg usikker? Så langt har du bare kommet med masse positive saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå