Gå til innhold

Ny kjæreste lyver om at han sover?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 22.47):

Facebook er ikke til å stole på, men snap derimot 🤷🏻‍♀️ Hva sier han om du spør?

Anonymkode: 858cb...852

Snap er helt upålitelig. 

Anonymkode: e84f4...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, googler du eller spørrer du Copilot så får man opp 30+ forskjellige grunner til at Facebook og Snapchat viser noen som aktiv selv om de ikke er det.

Rødt flagg at du automatisk sier han lyver..

Anonymkode: 61e7a...106

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får et varsel f.eks midt på natta, så blir jeg aktiv på sosiale medier selv om jeg sover søtt og ikke leser meldingen før neste morgen.

Snapkartet er veldig kreativ noen ganger. Jeg og mannen var på et arrangement. Så spør han plutselig (in person) hvor i all verden jeg er, for på kartet så er jeg i en helt annen bygning på andre siden av gaten 😂

Anonymkode: 41f9b...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg forstår deg 100 %. Jeg følte at min samboer og far til mine barn plutselig oppførte seg litt merkelig. Det var det som gjorde at jeg begynte å følge med. Man kan si at jeg har blitt en ekspert på området, ufrivillig.

Aktiv status kan man ikke alltid stole på. Så kan man stole 100 % på at Snap-score øker.

Øker med poeng når man enten åpner en Snap man har mottatt, sender en Snap, det er helt sikkert. Dersom man åpner en video som går over flere runder, si fire runder, øker også poengsummen med fire poeng.

Den følelsen du har er helt legitim, og det er utrolig rart at han skal drive på å snappe på nettene. Min uro viste seg å være sann, utro svin.

til alle som sier at du ikke er oppegående som sjekker, dere hadde også gjort det om dere følte at det var ugler i mosen. Man får ingen svar av å sjekke hvorvidt poengsummen går opp eller beveger seg, annet enn at man vet at en person er aktiv i snappingen sin.

dette var vel det som var vanskeligst for meg, at jeg ikke visste hvem det var. I tillegg er det vanskelig å snakke med den det gjelder om det, da man allikevel ikke vil få ekte og ærlige svar.

jeg dater nå en fyr, og har dessverre dratt denne med meg videre. Jeg ser nå at han hver morgen enten mottar eller sender en Snap, som i tillegg blir prioritert over det å åpne mine. Det gjør meg selvsagt veldig urolig. Jeg er kjæresten hans, så hvorfor prioriteres andre, og da alltid en til to stykk hver eneste morgen. Jeg forstår deg i alle fall 100 prosent, så ikke tenk at det er noe galt med deg. 

Jeg tenker at jeg ikke høres helt bra ut. Det er som sagt vanskelig når man ikke har noe konkret å gå etter annet enn at man vet at de holder på. Aktiv status er det litt verre med, men allikevel så er den heller ikke så upålitelig at den aldri stemmer.

Anonymkode: f9feb...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

til alle som sier at du ikke er oppegående som sjekker, dere hadde også gjort det om dere følte at det var ugler i mosen. Man får ingen svar av å sjekke hvorvidt poengsummen går opp eller beveger seg, annet enn at man vet at en person er aktiv i snappingen sin.

Jeg er i mot å sjekke andres mobiler, og hadde blitt forbanna om typen hadde sjekket min. Men om jeg hadde vært 75% sikker på at han var utro, så må jeg innrømme at jeg hadde sjekket likevel. Og hvis det hadde vist seg at han hadde vært utro, og han hadde blitt sur for at jeg sneik, så hadde jeg sagt; "Ja, huff så slem jeg er. Du får dumpe meg da :D"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei, jeg forstår deg 100 %. Jeg følte at min samboer og far til mine barn plutselig oppførte seg litt merkelig. Det var det som gjorde at jeg begynte å følge med. Man kan si at jeg har blitt en ekspert på området, ufrivillig.

Aktiv status kan man ikke alltid stole på. Så kan man stole 100 % på at Snap-score øker.

Øker med poeng når man enten åpner en Snap man har mottatt, sender en Snap, det er helt sikkert. Dersom man åpner en video som går over flere runder, si fire runder, øker også poengsummen med fire poeng.

Den følelsen du har er helt legitim, og det er utrolig rart at han skal drive på å snappe på nettene. Min uro viste seg å være sann, utro svin.

dette var vel det som var vanskeligst for meg, at jeg ikke visste hvem det var. I tillegg er det vanskelig å snakke med den det gjelder om det, da man allikevel ikke vil få ekte og ærlige svar.

jeg dater nå en fyr, og har dessverre dratt denne med meg videre. Jeg ser nå at han hver morgen enten mottar eller sender en Snap, som i tillegg blir prioritert over det å åpne mine. Det gjør meg selvsagt veldig urolig. Jeg er kjæresten hans, så hvorfor prioriteres andre, og da alltid en til to stykk hver eneste morgen. Jeg forstår deg i alle fall 100 prosent, så ikke tenk at det er noe galt med deg. 

Jeg tenker at jeg ikke høres helt bra ut. Det er som sagt vanskelig når man ikke har noe konkret å gå etter annet enn at man vet at de holder på. Aktiv status er det litt verre med, men allikevel så er den heller ikke så upålitelig at den aldri stemmer.

Anonymkode: f9feb...109

I følge Snapchat selv, så øker ikke snap ved sendte snaps, men når vedkommende åpner snappen du har sendt.

Anonymkode: 4a734...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så usunt forhold noen her har til sosiale medier ass😅🙈

Logg av. Ta en «some» pause. Dere har åpenbart ikke godt av det.

Anonymkode: a0e83...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (På 18.11.2024 den 22.49):

Sjekk heller om snapscoren stiger.

Hvorfor det?...

Hva er vitsen med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Ved å lese denne tråden blir jeg enda mer sikker på at sosiale medier ødelegger livene våre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han lytter på musikk eller lydbok når han sover og den appen lurer mobilen til å tro at han er "på" de andre appene dersom de ikke er avsluttet?

Anonymkode: f61a4...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en kjæreste som jeg ikke bodde sammen med og var relativt needy, og for å få litt fred og spille litt med gutta boys så sa jeg at jeg gikk tidlig å la meg. 

Som nevnt før i tråden ikke vær en sosial media kjerring/psycho å la han gjøre som han vil på kvelden, ellers går du nok rett ut døra som min gjorde.

Herregud for en ting å mase om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er i mot å sjekke andres mobiler, og hadde blitt forbanna om typen hadde sjekket min. Men om jeg hadde vært 75% sikker på at han var utro, så må jeg innrømme at jeg hadde sjekket likevel. Og hvis det hadde vist seg at han hadde vært utro, og han hadde blitt sur for at jeg sneik, så hadde jeg sagt; "Ja, huff så slem jeg er. Du får dumpe meg da :D"

Og hva om det viser seg at han IKKE er utro?  Ville du sagt det samme da "ja huff så slem jeg er, du får dumpe meg da" ? Da er det jo tross alt kun du som bryter tillit i forholdet...? 

Hva om han han var 75 % sikker på at du er utro? Er grensen din for å sjekke hverandres mobiler på "75 % sikker" ? 

Anonymkode: acb55...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan stå som pålogget både på snapp og face selv om en sover.

Sjekket bare for moroskyld nå. Gubben ligger å sover etter nattevakt. Tlf ligger i laderen her i stua står som pålogget. 

Så han kan nok sove selv om det står

Anonymkode: c1051...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (28 minutter siden):

Hvorfor det?...

Hva er vitsen med det? 

Det er et sikrere tegn på at han fortsatt har vært aktiv. 

Men en annen som svarte meg sa at snapscoren stiger når noen åpner snappen, og ikke når den ble sendt, så det er ikke en sikker måte å sjekke det på, det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...