AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #41 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Gidder ikke ta det opp da forholdet er ganske ferskt og kanskje det har en logisk forklaring, vært sammen i 6 mnd men kjent hverandre i 3 år. Det jeg har lagt merke til er at han ofte sier han legger seg i 10 tiden men så er han aktiv både på snap og Facebook til klokka 3-4 på natta. Ser på snap at han er pålogget konstant, i flere timer etterpå. Når jeg spør dagen etter om han har sovet godt sier han ja, han sovnet tidlig og har sovet som en stein. Syns bare det er litt merkelig??? Jeg er ikke noe masete på han så skjønner ikke hvorfor han sier at han skal sove og i tillegg lyver om at han har lagt seg tidlig Anonymkode: 4d778...693 Det lyser alltid grønn selv om man ikke er på, på snap. Facebook kan man heller ikke stole helt på, noen kan se ut som om de er på uten å være det. Syns det er rart at du følger med på slikt Anonymkode: 9d6d3...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #42 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 22.47): Facebook er ikke til å stole på, men snap derimot 🤷🏻♀️ Hva sier han om du spør? Anonymkode: 858cb...852 Snap er helt upålitelig. Anonymkode: e84f4...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #43 Del Skrevet 2 timer siden Altså, googler du eller spørrer du Copilot så får man opp 30+ forskjellige grunner til at Facebook og Snapchat viser noen som aktiv selv om de ikke er det. Rødt flagg at du automatisk sier han lyver.. Anonymkode: 61e7a...106 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #44 Del Skrevet 1 time siden Om jeg får et varsel f.eks midt på natta, så blir jeg aktiv på sosiale medier selv om jeg sover søtt og ikke leser meldingen før neste morgen. Snapkartet er veldig kreativ noen ganger. Jeg og mannen var på et arrangement. Så spør han plutselig (in person) hvor i all verden jeg er, for på kartet så er jeg i en helt annen bygning på andre siden av gaten 😂 Anonymkode: 41f9b...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #45 Del Skrevet 1 time siden Du høres helt psycho ut... Anonymkode: 16dc7...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå