AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:38 #81 Del Skrevet tirsdag kl 14:38 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg er ganske lei av det synet på flyplassen altså, der vakter står og med makt dytter norske menn på flyene til Filipinene og Thailand. Ikke snakk om å slippe unna, det brukes rå makt og de må bare dra seg dit. De får ikke komme tilbake til Norge heller, uten å ha et vielses-bevis og en dame fra utlandet med seg. For gift med utenlandske damer, det skal de!!! Hensynsløse Norge som bruker makt overfor de stakkars norske mennene, som må gifte seg med utenlandske damer mot sin vilje. 😙 Anonymkode: ac912...4db Tårer for norske menn utsatt for tvangsekteskap 😢 Anonymkode: 43d94...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet i går, 08:33 #82 Del Skrevet i går, 08:33 AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 1.58): Tror nok det vil ordne seg for deg. Du opptrer på en vanlig, normal måte, og sånne menn liker vi kvinner. Det er noe annet med de som må syte og klage gjennom hundrevis av tråder om hvor fæle kvinner er. Så er det slik at disse mennene ikke ser på de "vanlige" norske kvinnene som særlig aktuelle, det skal være de peneste damene, gjerne de som er mest mulig "bimbo". Men det blir naturlig nok masse klaging og sutring når disse typer damer ikke er interessert. Da klamprer man i vei så tastaturet gløder. Anonymkode: a885d...fef Tja kanskje noen men det er store forskjeller blant folk som finner kone i utlandet. Jeg selv fant en kone i utlandet tilfeldig, jeg er 33 år og hun 32 år med stedatter. Nå har jeg giftet meg med henne og jeg så ikke etter noen perfekte om det var her eller i utlandet. Jeg ville ha ei som var søt, snill, trofast, klar for å slå seg ned med familielivet. Det er en del som jeg har sett som meg som er introvert som sliter med å komme i kontakt med kvinner i dagliglivet og ikke har noe suksess på apper. Jeg har selv høy utdannelse, høy lønn og ser gjennomsnittlig bra ut. Eneste manglet i livet var min kjærlighet og familie som jeg har drømt om. Nå har jeg funnet det og fått meg kone og stedatter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:55 #83 Del Skrevet i går, 08:55 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis du tror norske kvinner generelt er mer kravstore enn utenlandske kvinner generelt, kan du umulig ha møtt særlig mange utenlandske kvinner. Nå hater jeg i utgangspunktet å generalisere over folkegrupper og jeg synes det er 100% legitimt å stille akkurat de kravene man vil til den man skal dele livet med. Det sagt, ut i fra mine egne erfaringer og erfaringer fra folk jeg kjenner, vil jeg gjerne utfordre deg til å date en kvinne fra f.eks. Øst-Europa, Sør-Europa, Midt-østen eller Sør-Amerika, og se om du fortsatt synes norske kvinner er "altor kravstore". Dersom du konsekvent mislykkes i kjærlighetslivet og du er den eneste fellesnevneren, kan det hende det er på tide å seg selv i speilet og innse at det ikke er damene som er problemet. Hvis du oppfattes som en taper eller en drittsekk i Norge, er sjansen stor for at du vil bli oppfattet som det samme på et hvilket som helst annet kontinent. Anonymkode: c654e...bec Dette. Jeg er fra Øst-Europa, og satt og måpte de første årene over at menn på date forventet å få pengene tilbake for en kaffekopp på 20 kroner, at menn regelrett "glemte" bursdagen til kona, at kona måtte bære tunge poser med mat, pusse opp osv som høygravid "fordi likestilling", og at menn mener samboerskap, eventuelt særboerskap/pulevenner er godt nok for et forhold med dama de "elsker". Anonymkode: f2933...5e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:56 #84 Del Skrevet i går, 08:56 stian42 skrev (22 minutter siden): Tja kanskje noen men det er store forskjeller blant folk som finner kone i utlandet. Jeg selv fant en kone i utlandet tilfeldig, jeg er 33 år og hun 32 år med stedatter. Nå har jeg giftet meg med henne og jeg så ikke etter noen perfekte om det var her eller i utlandet. Jeg ville ha ei som var søt, snill, trofast, klar for å slå seg ned med familielivet. Det er en del som jeg har sett som meg som er introvert som sliter med å komme i kontakt med kvinner i dagliglivet og ikke har noe suksess på apper. Jeg har selv høy utdannelse, høy lønn og ser gjennomsnittlig bra ut. Eneste manglet i livet var min kjærlighet og familie som jeg har drømt om. Nå har jeg funnet det og fått meg kone og stedatter. Du har en KONE nå. Er det spesiell grunn til at du ikke fridde til noen norske damer du datet i løpet av livet? Anonymkode: f2933...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 21 timer siden #85 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du har en KONE nå. Er det spesiell grunn til at du ikke fridde til noen norske damer du datet i løpet av livet? Anonymkode: f2933...5e5 Jeg datet noen damer og var i et langt forhold før som hun avsluttet brått. Men problemet er å treffe noen og å få sjansen til å gå på date. Datingapper er så og si håpløse her for å få date. Når man er introvert, som ikke treffer så mange andre ute og jobber i et mannsdominert yrke. Hadde vært enklere og bedre om det var mange damer i yrket. Men så fikk jeg masse oppmerksomhet av utenlandske damer, så da tenkte jeg at jeg ville satse på det. Så dermed har jeg fått meg kone fra andre siden av jorden. nå drar jeg på tur dit i julen igjen og gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 21 timer siden #86 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette. Jeg er fra Øst-Europa, og satt og måpte de første årene over at menn på date forventet å få pengene tilbake for en kaffekopp på 20 kroner, at menn regelrett "glemte" bursdagen til kona, at kona måtte bære tunge poser med mat, pusse opp osv som høygravid "fordi likestilling", og at menn mener samboerskap, eventuelt særboerskap/pulevenner er godt nok for et forhold med dama de "elsker". Anonymkode: f2933...5e5 Jeg forstår deg i det. Jeg har aldri forstått meg på dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 21 timer siden #87 Del Skrevet 21 timer siden Nå kjenner jeg personlig kun til en mann som til slutt endte med å gifte seg med en 20 år yngre dame fra Filippinene. Han nærmet seg selv 50 og prøvde seg konsekvent på damer i 20-30 årene. Var svært fortvilet over at ingen ville ha han, men ingen selvinnsikt på at det kanskje hadde hjulpet å prøve å møte noen på sin egen alder. Det var han faktisk ikke interessert i. Nå er jo sikkert ikke dette tilfellet for alle menn som finner seg damer i utlandet, men det ga veldig mening at han opplevelse var at det var vanskelig å møte noen i Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #88 Del Skrevet 21 timer siden Snickersogtwist skrev (På 18.11.2024 den 23.39): Altfor kravstore? I mange tilfeller føler jeg at damene her ikke forventer noe mer av mennene enn hva de gjør av seg selv. Bare fordi vi ikke ønsker å adoptere voksne tenåringer med manglende boevne som skal ha en pokal for å klare å holde en jobb og ta ut av oppvaskmasinen, så vil det ikke si at vi er kravstore. Mannfolka er bortskjemte, dårlig tilpasset og dårlig rustet til voksen tilværelsen, det er problemet. Jeg tror du har uendelig mange problemer du burde jobbe med... Anonymkode: 0eb3c...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #89 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 11.58): Jeg er så lei av å høre denne visa! Ja, de har kanskje litt mer utfordringer, men det er langt fra umulig. Anonymkode: bdd80...0be Jeg skrev ikke at det var umulig. Jeg skrev at de har endel odds mot seg. Anonymkode: 16b58...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 20 timer siden #90 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette. Jeg er fra Øst-Europa, og satt og måpte de første årene over at menn på date forventet å få pengene tilbake for en kaffekopp på 20 kroner, at menn regelrett "glemte" bursdagen til kona, at kona måtte bære tunge poser med mat, pusse opp osv som høygravid "fordi likestilling", og at menn mener samboerskap, eventuelt særboerskap/pulevenner er godt nok for et forhold med dama de "elsker". Anonymkode: f2933...5e5 Jeg synes det er gøy å pusse opp og kunne fint bære poser selv om jeg var høygravid. Til gjengjeld skiftet mannen bæsjebleier og stryker skjortene sine selv. Vi gjør fine ting for hverandre også, fordi vi vil, ikke fordi det er manne- og koneting. Mange av oss trives godt med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #91 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det sagt, ut i fra mine egne erfaringer og erfaringer fra folk jeg kjenner, vil jeg gjerne utfordre deg til å date en kvinne fra f.eks. Øst-Europa, Sør-Europa, Midt-østen eller Sør-Amerika, og se om du fortsatt synes norske kvinner er "altor kravstore". Jeg tror du har helt rett. Norske menn som er i kategorien "døgenikter" vil få seg et sjokk om de dater damer fra de landene du nevner, men jeg tror vi fint kan føye til øst-asia på lista også. Det er en myte (tror jeg) at asiatiske damer egentlig er så underdanige og føyelige. Da har jeg mer inntrykk av at mange "likestilte" norske damer er mye mer føyelige på hjemmefronten selv om de overkompenserer med å late som de er supersterke i sosiale sammenhenger. Men når det gjelder disse kravene, så snakker dere epler mot pærer her. Det som mange norske menn fortviler over er at norske damer har veldig mange overfladiske krav om alt fra høyde til høyskolegrad, hva slags bil man har, hva slags venner man har, særboerskap , riktige fritidsinteresser osv. I tillegg vil mange av dem gjerne holde datingen veldig overfladisk og ikke for ofte. Mange utenlandske damer virker på meg mindre opptatt av det og mer opptatt av hvordan de blir behandlet. Men der er de ofte veldig kravstore, ja. 😅 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er fra Øst-Europa, og satt og måpte de første årene over at menn på date forventet å få pengene tilbake for en kaffekopp på 20 kroner, at menn regelrett "glemte" bursdagen til kona, at kona måtte bære tunge poser med mat, pusse opp osv som høygravid "fordi likestilling", og at menn mener samboerskap, eventuelt særboerskap/pulevenner er godt nok for et forhold med dama de "elsker". Litt nysgjerrig på historien om han/de du datet som hadde glemt bursdagen til kona si.. 🙃 Jeg tror ikke den 20-kroningen hadde vært det jeg var mest bekymret over. Det som er rart er at min erfaring er at det er nettop norske damer som krangler om å få lov til å spleise og skal "klare sjæl" alt mulig. Andre tråder på KG bekrefter at veldig mange damer synes det er nedlatende å bli holdt ut stolen for, eller døra, eller bli tilbudt å avlastes for de posene. Anonymkode: c1550...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 19 timer siden #92 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror du har uendelig mange problemer du burde jobbe med... Anonymkode: 0eb3c...c07 Meget mulig, skal se om jeg ikke får tatt tak i det der når jeg er ferdig med å klikke vekk alle «liker» notificationene fra alle som kan relatere seg til utsagnet men ellers; takk for ditt konstruktive bidrag til diskusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #93 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror du har helt rett. Norske menn som er i kategorien "døgenikter" vil få seg et sjokk om de dater damer fra de landene du nevner, men jeg tror vi fint kan føye til øst-asia på lista også. Det er en myte (tror jeg) at asiatiske damer egentlig er så underdanige og føyelige. Da har jeg mer inntrykk av at mange "likestilte" norske damer er mye mer føyelige på hjemmefronten selv om de overkompenserer med å late som de er supersterke i sosiale sammenhenger. Men når det gjelder disse kravene, så snakker dere epler mot pærer her. Det som mange norske menn fortviler over er at norske damer har veldig mange overfladiske krav om alt fra høyde til høyskolegrad, hva slags bil man har, hva slags venner man har, særboerskap , riktige fritidsinteresser osv. I tillegg vil mange av dem gjerne holde datingen veldig overfladisk og ikke for ofte. Mange utenlandske damer virker på meg mindre opptatt av det og mer opptatt av hvordan de blir behandlet. Men der er de ofte veldig kravstore, ja. 😅 Litt nysgjerrig på historien om han/de du datet som hadde glemt bursdagen til kona si.. 🙃 Jeg tror ikke den 20-kroningen hadde vært det jeg var mest bekymret over. Det som er rart er at min erfaring er at det er nettop norske damer som krangler om å få lov til å spleise og skal "klare sjæl" alt mulig. Andre tråder på KG bekrefter at veldig mange damer synes det er nedlatende å bli holdt ut stolen for, eller døra, eller bli tilbudt å avlastes for de posene. Anonymkode: c1550...54c Jeg synes du har helt rett i dette. Jeg har filippinsk kone og fra min erfaring så er de ikke underdanige. De har sine meninger og du får høre det . Men de er mer jordnære og uten overfaldiske krav og setter pris på en gentleman. Anonymkode: 745ea...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #94 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 22.33): så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. Anonymkode: 56c7e...42e Selvfølgelig. Jenter fra Thailand, Filippinene osv gifter seg med Norske menn av opportunisme. Det er selvsagt. Men mange menn bryr seg ikke om dette. De er bare glad til. Noen forsøker å overtale seg selv om «ekte kjærlighet», at disse jentene har sex med dem fordi de faktisk har lyst og andre selvbedrag. Men flertallet er helt inneforstått med realitetene. Anonymkode: cb1af...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #95 Del Skrevet 19 timer siden Snickersogtwist skrev (9 minutter siden): Meget mulig, skal se om jeg ikke får tatt tak i det der når jeg er ferdig med å klikke vekk alle «liker» notificationene fra alle som kan relatere seg til utsagnet men ellers; takk for ditt konstruktive bidrag til diskusjonen Jeg tror ikke at du skal ta mange likes alt for tungt. Anonymkode: 16b58...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #96 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 22.33): Begynner å hoppe i et antall single menn som kommer ingen vei i Norge og må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer. Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Ikke for å generalisere, men Thailand og spesielt Filippinene er fattigere land enn Norge, så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. Anonymkode: 56c7e...42e Det viktigste med ekteskap er at begge gifter seg frivillig. Har aldri hørt om norske menn som blir tvunget til å gifte seg med asiatiske kvinner. Det er kanskje mer forventet å kunne bidra økonomisk, men etter noen år i Norge jobber vel de fleste damer. Anonymkode: eddbc...f67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #97 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Selvfølgelig. Jenter fra Thailand, Filippinene osv gifter seg med Norske menn av opportunisme. Det er selvsagt. Men mange menn bryr seg ikke om dette. De er bare glad til. Noen forsøker å overtale seg selv om «ekte kjærlighet», at disse jentene har sex med dem fordi de faktisk har lyst og andre selvbedrag. Men flertallet er helt inneforstått med realitetene. Anonymkode: cb1af...e0c Det er ikke alle som har samme definisjon av kjærlighet. Men å tro ag det ikke er kjærlighet i ekteskap blir jo bare spekulasjoner. Anonymkode: eddbc...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #98 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Selvfølgelig. Jenter fra Thailand, Filippinene osv gifter seg med Norske menn av opportunisme. Det er selvsagt. Men mange menn bryr seg ikke om dette. De er bare glad til. Noen forsøker å overtale seg selv om «ekte kjærlighet», at disse jentene har sex med dem fordi de faktisk har lyst og andre selvbedrag. Men flertallet er helt inneforstått med realitetene. Anonymkode: cb1af...e0c Selvsagt er det mer attraktivt med en partner som har mer ressurser, det er det for alle damer. Ikke lur deg til å tro at damer her ikke tenker det samme. Samtidig gir det mer muligheter. En annen grunn er at Norske menn kan gi de hvite barn og gener som de synes er veldig attraktivt, kjendis faktor og flere muligheter. Det å være hvit er skjønnhets standarden i Asia som er sett på som veldig attraktivt, litt samme som at damer her vil ha høye og mørke / brune menn. Bare dette er mer innvirkende, de har hvitningskremer . Sånn som vi har tanning og bruningskremer. De vil ikke være i sola osv. Det er noen som også liker vestlige menn fordi de godtar at de ikke er husmødre og gir de muligheten til å jobbe mer og mennene kan bidra i hjemmet. En annen ting er at vestlige menn godtar alenemødre, det er det veldig veldig få som gjør i sørøst Asia. Så det er mange damer der som ser sin mulighet til å finne vestlige menn som vil godta dette og ta ansvar for deres barn. Familier lever sammen der og det er ikke bare at det kan være mannen ikke godtar en alenemor men gjerne familien eller moren til mannen. Kona mi var alenemor og jeg har fått høre en del om hvordan det er der i kulturen rundt dette. Det er veldig mange flere grunner enn det du nevner for at de vil ha norske og vestlige menn. Verden er ikke så simpel som du skal få det til å høres ut som. Det er også veldig mange som virkelig finner kjærligheten, hvorfor skulle det ikke stemme. Jeg tror du bare har stereotypen som blir vist i media i hodet om de som er veldig mye eldre enn jentene. Det er veldig mange som ikke er i den sjangeren. Meg selv inkludert. Anonymkode: 745ea...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 15 timer siden #99 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 12.09): Nå er det ikke for kjærlighet at de drar til Asia for å finne seg en kone, men for en hushjelp, kokk og disse tingene... Og det er nok der du skiller deg fra de, for du ser faktisk etter akkurat kjærlighet og det kan virke som du også har respekt for kvinner Du er ikke mye konsekvent i den omtale av kjønn.... husk at det er en vesentlig forskjell på jenter og kvinner. Anonymkode: b3c83...869 Vel, det er dine fordommer som snakker. Ingen av de jeg kjenner har valgt asiatisk kone med slike kriterier… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 15 timer siden #100 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 12.09): Og det er nok der du skiller deg fra de, for du ser faktisk etter akkurat kjærlighet og det kan virke som du også har respekt for kvinner Anonymkode: b3c83...869 Selvsagt har jeg respekt for kvinner :). Jeg ønsker meg en kjæreste som også blir min beste venn, ei som digger meg like mye som jeg beundrer henne. Ei som jeg kan digge like mye som hun beundrer meg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå