AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:14 #61 Del Skrevet tirsdag kl 11:14 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Begynner å hoppe i et antall single menn som kommer ingen vei i Norge og må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer. Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Ikke for å generalisere, men Thailand og spesielt Filippinene er fattigere land enn Norge, så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. Anonymkode: 56c7e...42e Jeg er gift med en kvinne fra Filippinene. Føler på ingen måte at jeg har blitt "dyttet vekk fra Norge" eller at "må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer" passer for meg. Jeg er like feminist som norske kvinner flest, og på ingen måte noen bitter incel som hater vesten. Jeg elsker både Norge og nordmenn, kvinner og menn. Anonymkode: 61e77...beb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:15 #62 Del Skrevet tirsdag kl 11:15 Sorry å måtte si det, men jeg kjenner ikke en eneste oppegående mann som har måtte dra til utlandet og Asia for å finne dame. Anonymkode: 05bc0...da7 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:17 #63 Del Skrevet tirsdag kl 11:17 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå er det ikke for kjærlighet at de drar til Asia for å finne seg en kone, men for en hushjelp, kokk og disse tingene... Og det er nok der du skiller deg fra de, for du ser faktisk etter akkurat kjærlighet og det kan virke som du også har respekt for kvinner Du er ikke mye konsekvent i den omtale av kjønn.... husk at det er en vesentlig forskjell på jenter og kvinner. Anonymkode: b3c83...869 I tillegg har jeg sett et mønster - menn som ikke vil gifte seg med sin norske kjæreste, som ikke gir gaver, kjøper blomster eller husker bursdagen, skryter sånn av sin nye, thailandske KONE (som de da HAR giftet seg med, og som de gir gaver til, kjøper blomster til og feirer bursdagen til). Hadde ikke den norske kjæresten vært like god kone hvis de faktisk giftet seg med disse norske kjæresten og gitt dem ordentlig oppmerksomhet? Anonymkode: f2933...5e5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:18 #64 Del Skrevet tirsdag kl 11:18 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sorry å måtte si det, men jeg kjenner ikke en eneste oppegående mann som har måtte dra til utlandet og Asia for å finne dame. Anonymkode: 05bc0...da7 Jeg kjenner tre slike menn, altså oppegående menn med asiatiske koner. Fellesnevneren er at kona er jevnaldrende, mannen har tilrettelagt for at hun skulle lære seg norsk og ta utdanning/få utdanning fra hjemlandet godkjent, og mennene i huset gjør også husarbeid. Anonymkode: f2933...5e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:29 #65 Del Skrevet tirsdag kl 11:29 Det er et stigma blant nordmenn og vesten generalt sett om asiatere. Stereotypisk så blir asiatiske menn sett på som nerder med potteklipp og briller. Mens kvinnfolkene er fattige 'golddiggers' fra sørøst-asia som gifter seg med hvite menn for penger. Anonymkode: 56c7e...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet tirsdag kl 11:29 #66 Del Skrevet tirsdag kl 11:29 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Begynner å hoppe i et antall single menn som kommer ingen vei i Norge og må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer. Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Ikke for å generalisere, men Thailand og spesielt Filippinene er fattigere land enn Norge, så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. Anonymkode: 56c7e...42e Jepp og mange lærer på den verste måten. Jeg tror mange asiatiske damer ikke aner hva de går til. Sier ikke at alle menn er utspekulerte men en del er det dessverre. Har hørt om Thai damer som gar blitt tvunget til masse dritt eks prostitusjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:35 #67 Del Skrevet tirsdag kl 11:35 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fordi norske kvinner er altfor kravstore. Anonymkode: 56c7e...42e Jeg har akkurat de preferansene jeg ønsker å ha, og velger den som passer meg. Jeg gjør som jeg selv vil😊 Anonymkode: 1645b...86f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet tirsdag kl 11:41 #68 Del Skrevet tirsdag kl 11:41 Adrenalina1 skrev (12 timer siden): Nei.Norske menn er skurker. 🙈😆 ..Født og oppdratt til det av norske damer da i så fall. Rart at folk ikke blir lei av denne tullete kjønnskampen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:43 #69 Del Skrevet tirsdag kl 11:43 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Begynner å hoppe i et antall single menn som kommer ingen vei i Norge og må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer. Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Ikke for å generalisere, men Thailand og spesielt Filippinene er fattigere land enn Norge, så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. Anonymkode: 56c7e...42e Ja, de har nok sine krav, på samme måte som norske damer har. Forskjellen er at i slike land lever de fleste menn opp til disse kravene. Her hjemme når de ikke opp Anonymkode: 7847a...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:43 #70 Del Skrevet tirsdag kl 11:43 Så nordmenn bør bør vise mer hensyn og gifte seg med visse menn de ønsker å dytte ut? Anonymkode: cdf2a...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:44 #71 Del Skrevet tirsdag kl 11:44 Tått skrev (3 minutter siden): 🙈😆 ..Født og oppdratt til det av norske damer da i så fall. Rart at folk ikke blir lei av denne tullete kjønnskampen. Den begynner å bli ganske kjedelig Anonymkode: 7847a...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:44 #72 Del Skrevet tirsdag kl 11:44 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har akkurat de preferansene jeg ønsker å ha, og velger den som passer meg. Jeg gjør som jeg selv vil😊 Anonymkode: 1645b...86f Tipp topp tommel opp Anonymkode: 7847a...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:45 #73 Del Skrevet tirsdag kl 11:45 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg kjenner tre slike menn, altså oppegående menn med asiatiske koner. Fellesnevneren er at kona er jevnaldrende, mannen har tilrettelagt for at hun skulle lære seg norsk og ta utdanning/få utdanning fra hjemlandet godkjent, og mennene i huset gjør også husarbeid. Anonymkode: f2933...5e5 Jeg kjenner begge deler. Det er selvfølgelig de som ferierer der nede og blir forelsket som man blir her i livet. De som integrerer og er vanlige, oppegående menn. Men jeg kjenner også de som drar ned dit for å finne seg en kone og de tilfellene er jo nærmest menneskehandel. Finne ei fattig, ung dame i Thailand for å ta med hjem? Det er jo ikke greit. Anonymkode: 4d6b9...85e 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:45 #74 Del Skrevet tirsdag kl 11:45 Tått skrev (3 minutter siden): 🙈😆 ..Født og oppdratt til det av norske damer da i så fall. Rart at folk ikke blir lei av denne tullete kjønnskampen. Menn oppdrar altså ikke gutter? Bare damer gjør det? Da er det på tide at menn begynner å delta i oppdragelsen av sine egne barn!!! Anonymkode: f2933...5e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet tirsdag kl 11:45 #75 Del Skrevet tirsdag kl 11:45 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den begynner å bli ganske kjedelig Anonymkode: 7847a...ad2 Og ekstremt ødeleggende..både på personlig plan og for hele samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:47 #76 Del Skrevet tirsdag kl 11:47 Tått skrev (1 minutt siden): Og ekstremt ødeleggende..både på personlig plan og for hele samfunnet. Bare å slutte med det Anonymkode: 7847a...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:51 #77 Del Skrevet tirsdag kl 11:51 Ja, jeg er ganske lei av det synet på flyplassen altså, der vakter står og med makt dytter norske menn på flyene til Filipinene og Thailand. Ikke snakk om å slippe unna, det brukes rå makt og de må bare dra seg dit. De får ikke komme tilbake til Norge heller, uten å ha et vielses-bevis og en dame fra utlandet med seg. For gift med utenlandske damer, det skal de!!! Hensynsløse Norge som bruker makt overfor de stakkars norske mennene, som må gifte seg med utenlandske damer mot sin vilje. 😙 Anonymkode: ac912...4db 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet tirsdag kl 12:02 #78 Del Skrevet tirsdag kl 12:02 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, de har nok sine krav, på samme måte som norske damer har. Forskjellen er at i slike land lever de fleste menn opp til disse kravene. Her hjemme når de ikke opp Anonymkode: 7847a...ad2 Alle kvinner som er i forhold er i forhold med en mann som har nådd opp. Det er ikke store krav. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:03 #79 Del Skrevet tirsdag kl 12:03 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis de er under 180cm, ikke har en spesielt godt betalt/spennende jobb, er over middels keitete i sosiale relasjoner så har de endel odds mot seg uansett hvor mye de dusjer og er høflige. Kjønnsmarkedet kan være nokså brutalt. Anonymkode: 16b58...6a2 Jeg vet om menn som er lavere enn meg (jeg er 156 cm) som har flere barn, som er godt gift i en helt vanlig by med en helt vanlig kvinne. Men det er kanskje problemet, kvinnen er helt normal. Dere som ‘ikke blir valgt’ vil jo kun ha disse såkalte insta-babes’ene. Da jeg hadde barnehagebarn, såg jeg fedre i alle former og farger. Og det var sannelig ikke alle som hadde armer og bein heller. Det samme nå på foreldrenemøtene på skolen. Fedrene er helt ordinære menn. Det kjøttmarkedet du beskriver er tøft for alle, men selv bedrevet kjøtt blir valgt! Anonymkode: b3c83...869 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:45 #80 Del Skrevet tirsdag kl 13:45 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fordi norske kvinner er altfor kravstore. Anonymkode: 56c7e...42e Hvis du tror norske kvinner generelt er mer kravstore enn utenlandske kvinner generelt, kan du umulig ha møtt særlig mange utenlandske kvinner. Nå hater jeg i utgangspunktet å generalisere over folkegrupper og jeg synes det er 100% legitimt å stille akkurat de kravene man vil til den man skal dele livet med. Det sagt, ut i fra mine egne erfaringer og erfaringer fra folk jeg kjenner, vil jeg gjerne utfordre deg til å date en kvinne fra f.eks. Øst-Europa, Sør-Europa, Midt-østen eller Sør-Amerika, og se om du fortsatt synes norske kvinner er "altor kravstore". Dersom du konsekvent mislykkes i kjærlighetslivet og du er den eneste fellesnevneren, kan det hende det er på tide å seg selv i speilet og innse at det ikke er damene som er problemet. Hvis du oppfattes som en taper eller en drittsekk i Norge, er sjansen stor for at du vil bli oppfattet som det samme på et hvilket som helst annet kontinent. Anonymkode: c654e...bec 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå