Baktus2024 Skrevet 19. november #41 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Norske kvinner omtaler menn som enten gjerningsmann eller gammel gris?? Du er jo helt på bærtur. Og til dette med sympatitog for undertrykte kvinner i islamske regimer: Vi har etter hvert et stort antall muslimer i Norge, og jenter/kvinner blant dem ønsker lite innblanding fra etnisk norske kvinner. Vi er ikke velkomne til å "prakke" på dem vårt levesett, veldig mange holder god distanse til oss. En datter av en kollega av meg hadde en del venner fra klassen som var muslimske. Disse jentene dro det så langt at de forsøkte å få min kollegas datter til å gå med hijab ute blant folk. Anonymkode: a885d...fef jeg snakker om sympatien for de kvinnene i islamske regimer som ikke er praktiserende muslimer, som blir behandlet dårligere i sine respektive hjemland enn det Shabana Rehman ble av muslimer i norge… den eneste gangen norske jenter har voldsomt med konstruert sympati med asiatiske jenter er når de kommer med en middelaldra norsk mann.. da er det den gamle grisen og den fattige jenta.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #42 Del Skrevet 19. november Baktus2024 skrev (11 minutter siden): jeg snakker om sympatien for de kvinnene i islamske regimer som ikke er praktiserende muslimer, som blir behandlet dårligere i sine respektive hjemland enn det Shabana Rehman ble av muslimer i norge… den eneste gangen norske jenter har voldsomt med konstruert sympati med asiatiske jenter er når de kommer med en middelaldra norsk mann.. da er det den gamle grisen og den fattige jenta.. Jeg mener du har et feil inntrykk. Kjenner selv et par der han har møtt henne i utlandet, og de ser ut til å ha det bra sammen. Har ingen fordommer mot dem, så lenge dama blir behandlet bra, og det ikke er åpenbar stor aldersforskjell. Det er ikke greit å kjøpe seg et menneske som ikke ser annen utvei for å komme ut av fattigdommen. Så lenge det ikke handler om det, så er forholdet helt ok. Jeg ser ikke den store vitsen med å gå i tog her i Norge, tror ikke det kommer mye konstruktivt ut av det. Når ikke en gang de som har fått alle muligheter her i landet bryr seg med å endre livsstil, så tviler jeg på at det vil komme noe som helst endring ellers i verden om norske kvinner skulle gå i tog. Anonymkode: a885d...fef 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #43 Del Skrevet 19. november Jeg synes mer synd på disse utenlandske damene enn på disse norske mennene, for å si det sånn... Anonymkode: 0969a...461 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #44 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg ser ikke den store vitsen med å gå i tog her i Norge, tror ikke det kommer mye konstruktivt ut av det. Når ikke en gang de som har fått alle muligheter her i landet bryr seg med å endre livsstil, så tviler jeg på at det vil komme noe som helst endring ellers i verden om norske kvinner skulle gå i tog. Anonymkode: a885d...fef Woow du høres bitter ut... Anonymkode: ac087...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 19. november #45 Del Skrevet 19. november Moro hvordan (noen få) menn drar til Thailand pga kvinners urimelig høye krav og med tanken om at vi «skylder sex og forhold til norske menn», kommer hjem nesten utelukkende med damer langt over egen liga, og etterlater minst en thai-mann til et sexløst liv. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #46 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Woow du høres bitter ut... Anonymkode: ac087...d95 Hvorfor skulle jeg være bitter? Er du så naiv at du tror det kommer noe som helst ut av at norske kvinner skal gå i tog her i Norge? Vi har massevis av muslimer blant oss som gir totalt beng i om vi ber dem droppe hijab, burka osv. Ta deg en tur på Grønland, eller rundt i Oslo øst. Anonymkode: a885d...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 19. november #47 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har dette blitt "Incel-guiden"? Anonymkode: 6b22e...e7c Du har en veldig vid definisjon på hva som er en Incel, ikke sant? Må du tåle litt diskusjon uten å dra incel kortet quinde. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 19. november #48 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes mer synd på disse utenlandske damene enn på disse norske mennene, for å si det sånn... Anonymkode: 0969a...461 Ja jeg har også hørt at alle utenlandske kvinner er svake individer uten egen vilje og som domineres og misbrukes av sin norske partner (Mest her på KG). Jeg synes mest synd på folk som deg som har et så snevert syn på verden og tydeligvis ikke skjønner hva de er. De aller fleste kvinner som kommer til Norge er flyktninger eller familiegjenforening med tidligere flyktninger (Ukraina/Syria/Afghanistan), er det ikke synd på dem da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #49 Del Skrevet 19. november NakenPanda skrev (2 minutter siden): Ja jeg har også hørt at alle utenlandske kvinner er svake individer uten egen vilje og som domineres og misbrukes av sin norske partner (Mest her på KG). Jeg synes mest synd på folk som deg som har et så snevert syn på verden og tydeligvis ikke skjønner hva de er. De aller fleste kvinner som kommer til Norge er flyktninger eller familiegjenforening med tidligere flyktninger (Ukraina/Syria/Afghanistan), er det ikke synd på dem da? Det er synd på damer som havner på krisesenter fordi mennene som hentet dem, viste seg å være noe dritt. Jeg var nummeret før å havne på krisesenteret selv, men jeg er svært sterk psykisk, så jeg slapp. Men det var altså like før. Hilsen tidligere "postordrebrud" med 25 års fartstid i Norge. Anonymkode: f2933...5e5 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #50 Del Skrevet 19. november Bimbo skrev (2 timer siden): Moro hvordan (noen få) menn drar til Thailand pga kvinners urimelig høye krav og med tanken om at vi «skylder sex og forhold til norske menn», kommer hjem nesten utelukkende med damer langt over egen liga, og etterlater minst en thai-mann til et sexløst liv. I det store bildet så tapper Norge fattige land for menn via innvandring. For den globale datingpoolens skyld burde vel Norsk menn hente langt flere utenlandske kvinner? Anonymkode: 16b58...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 19. november #51 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er synd på damer som havner på krisesenter fordi mennene som hentet dem, viste seg å være noe dritt. Jeg var nummeret før å havne på krisesenteret selv, men jeg er svært sterk psykisk, så jeg slapp. Men det var altså like før. Hilsen tidligere "postordrebrud" med 25 års fartstid i Norge. Anonymkode: f2933...5e5 Det er ikke det som skjer normalt, ca 2/3 kvinner på krisesenter er innvandrere og er dermed sterkt overrepresentert, og nasjonene er stort sett ikke de som norske menn "importerer". Det er mye muslimske kvinner som havner der. De aller fleste giftermål ender ikke på et krisesenter, og det var bra at du unngikk det ut fra egen styrke som forteller mer om deg en din eks partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. november #52 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kombinasjonen av feminisme (menn skal gjøre alt som kvinner gjør) med kvinnelig biologi (menn skal tjene mer enn kvinner, være sterke ledertyper, …) er nok ganske tøff for mange menn. Anonymkode: 16b58...6a2 Det var en typisk forenkling som underbygger innlegget mitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #53 Del Skrevet 19. november Katten.2.0 skrev (7 minutter siden): Det var en typisk forenkling som underbygger innlegget mitt. Ok, jeg tenker at det er en ganske presis beskrivelse som forklarer problemet for de som primært ønsker å få underbygd egne meninger. Anonymkode: 16b58...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #54 Del Skrevet 19. november ashley jackson skrev (7 timer siden): Jeg skulle ønske det fantes et lignende alternativ for norske damer som ikke klarer å finne seg mann. Jeg vey ikke hvordan det er nå, men for 15-20 år siden var Tyrkia et populært område for dem. Anonymkode: fdd58...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #55 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis de er under 180cm, ikke har en spesielt godt betalt/spennende jobb, er over middels keitete i sosiale relasjoner så har de endel odds mot seg uansett hvor mye de dusjer og er høflige. Kjønnsmarkedet kan være nokså brutalt. Anonymkode: 16b58...6a2 Jeg er så lei av å høre denne visa! Ja, de har kanskje litt mer utfordringer, men det er langt fra umulig. Jeg kjenner flere menn som keitete og likevel fikk seg dame. Jeg kjenner flere menn på ca 170 som likevel fikk seg dame. Ingen av disse hadde spesielt godt betalte eller spennende jobber. En jeg kjenner som har to samboerskap bak seg er sosialt keitete, under 170, har lite hår på hodet, og hadde ikke en spesielt god jobb. Hvordan fikk disse seg dame? De gjorde det beste ut av det de hadde, var normale og hyggelige og gjorde en innsats for å bli kjent med damer! De gikk også etter normale og gode damer, men styrte unna dem som virket veldig overfladiske. Det gjør ikke noe å bli avvist eller bomme 99 ganger hvis du møter drømmedama som liker deg på gang nr 100. Anonymkode: bdd80...0be 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. november #56 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ok, jeg tenker at det er en ganske presis beskrivelse som forklarer problemet for de som primært ønsker å få underbygd egne meninger. Anonymkode: 16b58...6a2 Det er en typisk forenkling av hva feminisme er og hvordan biologi utspiller seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #57 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Anonymkode: 56c7e...42e Hvorfor er dette noe som påvirker deg? Anonymkode: 8db25...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #58 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er så lei av å høre denne visa! Ja, de har kanskje litt mer utfordringer, men det er langt fra umulig. Jeg kjenner flere menn som keitete og likevel fikk seg dame. Jeg kjenner flere menn på ca 170 som likevel fikk seg dame. Ingen av disse hadde spesielt godt betalte eller spennende jobber. En jeg kjenner som har to samboerskap bak seg er sosialt keitete, under 170, har lite hår på hodet, og hadde ikke en spesielt god jobb. Hvordan fikk disse seg dame? De gjorde det beste ut av det de hadde, var normale og hyggelige og gjorde en innsats for å bli kjent med damer! De gikk også etter normale og gode damer, men styrte unna dem som virket veldig overfladiske. Det gjør ikke noe å bli avvist eller bomme 99 ganger hvis du møter drømmedama som liker deg på gang nr 100. Anonymkode: bdd80...0be Dette! Mine barn er med i en stor idrettsklubb her vi bor (en mellomstor by). Pappaer er svært aktive i idrettsmiljøet. De fleste av dem er gift/samboer med barnas mor, noen få er single, mens noen andre igjen er i nye forhold. Blant dem som er gift/samboere, er disse: * rundt 10 stykker overvektige - da snakker jeg ikke om "chubby", men kraftig overvekt/fedme * to stykker er uføre * mange er under 180, de aller fleste faktisk (vi bor i nord, der mange menn er lave) * de fleste har vanlige jobber - snekker, rørlegger, lærer, sykepleier, vaktmester, elektriker og så videre Det som skiller disse mennene fra kronisk single menn på stedet, er: * konene er ingen "babes" med andelepper, undervektige kropper og lignende * pappaer er deltakende i alt som har med barn å gjøre, og deler rettferdig med kona/samboer * de er hensynsfulle, høflige og trygge. Disse kronisk single mennene jeg kjenner, løper gjerne etter veldig pene, unge jenter. Samtidig har de noen dinosaurholdninger, som at dama MÅ stille opp på analsex, at husarbeid er hennes oppgave alene, at hun skal se smashing ut 24/7 og ikke eldes. Når de så ikke får det de leter etter, blir de bitre og hatske. Mens de andre mennene ser barna vokse opp, har solid kjernefamilie, masse sex med kona og et hyggelig fellesskap. Anonymkode: f2933...5e5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #59 Del Skrevet 19. november remix2020 skrev (11 timer siden): Vel, jeg tror ikke noen norske menn tvinges til å finne kjærligheten utenfor Norge, men de fleste jeg kjenner som har giftet seg med asiatiske damer, lever i et meget godt ekteskap. Jeg er singel mann og over 50. Kunne fint ha giftet meg med asiatisk dame, men jeg hadde ikke valgt ei på 25. Bedre å velge ei som er nærmere min egen alder. Nå kommer ikke jeg til å reise til Asia for å finne meg kone. Håper fremdeles det er mulig å finne min siste kjærlighet her i Norge, uavhengig av hvilket etnisk opphav hun har. Nå er det ikke for kjærlighet at de drar til Asia for å finne seg en kone, men for en hushjelp, kokk og disse tingene... Og det er nok der du skiller deg fra de, for du ser faktisk etter akkurat kjærlighet og det kan virke som du også har respekt for kvinner Baktus2024 skrev (7 timer siden): det er jo engang blitt slik at eneste begrepene norske jenter omtaler norske norske menn som er gjerningsmann eller gammel gris..og denne tåredryppende stakkarsliggjøringen av thaier og asiatiske kvinner gir jeg null øre for..norske jenter har ikke gått en cm i sympatitog for undertrykte kvinner i islamske regimer.. Du er ikke mye konsekvent i den omtale av kjønn.... husk at det er en vesentlig forskjell på jenter og kvinner. Anonymkode: b3c83...869 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #60 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Begynner å hoppe i et antall single menn som kommer ingen vei i Norge og må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer. Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Ikke for å generalisere, men Thailand og spesielt Filippinene er fattigere land enn Norge, så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. Anonymkode: 56c7e...42e Jeg er gift med en kvinne fra Filippinene. Føler på ingen måte at jeg har blitt "dyttet vekk fra Norge" eller at "må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer" passer for meg. Jeg er like feminist som norske kvinner flest, og på ingen måte noen bitter incel som hater vesten. Jeg elsker både Norge og nordmenn, kvinner og menn. Anonymkode: 61e77...beb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå