Gå til innhold

Hensynsløs at visse menn blir dyttet vekk fra Norge og gifter seg i utlandet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir verre nå som alle damer skal ta mastergrad. 

Anonymkode: 0fe87...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hensynsløst, faktisk. Akkurat hvem er det du mener burde ta hensyn til dine behov og hvordan? 

Anonymkode: e5cd8...238

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel det eneste de får. Om de hadde brukt like mye penger på ei norsk dame som de til slutt må på ei fra Thailand så hadde han lett fått ei i Norge også. Men de vil ikke ha selvstendige damer, de vil ha en mor

Anonymkode: 27eb6...1f8

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo at en del mennesker genuint tenker som ts og andre menn her. At kvinner er for kravstore og at feminismen har ødelagt samfunnet (fordi kvinner ikke lengre er avhengig av menn). 

Ikke så sjokkerende som trist. 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begynner å hoppe i et antall single menn som kommer ingen vei i Norge og må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer. Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Ikke for å generalisere, men Thailand og spesielt Filippinene er fattigere land enn Norge, så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. 

Anonymkode: 56c7e...42e

Vel, jeg tror ikke noen norske menn tvinges til å finne kjærligheten utenfor Norge, men de fleste jeg kjenner som har giftet seg med asiatiske damer, lever i et meget godt ekteskap. 

Jeg er singel mann og over 50. Kunne fint ha giftet meg med asiatisk dame, men jeg hadde ikke valgt ei på 25. Bedre å velge ei som er nærmere min egen alder.

Nå kommer ikke jeg til å reise til Asia for å finne meg kone. Håper fremdeles det er mulig å finne min siste kjærlighet her i Norge, uavhengig av hvilket etnisk opphav hun har.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

remix2020 skrev (1 time siden):

Vel, jeg tror ikke noen norske menn tvinges til å finne kjærligheten utenfor Norge, men de fleste jeg kjenner som har giftet seg med asiatiske damer, lever i et meget godt ekteskap. 

Jeg er singel mann og over 50. Kunne fint ha giftet meg med asiatisk dame, men jeg hadde ikke valgt ei på 25. Bedre å velge ei som er nærmere min egen alder.

Nå kommer ikke jeg til å reise til Asia for å finne meg kone. Håper fremdeles det er mulig å finne min siste kjærlighet her i Norge, uavhengig av hvilket etnisk opphav hun har.

Tror nok det vil ordne seg for deg.

Du opptrer på en vanlig, normal måte, og sånne menn liker vi kvinner. Det er noe annet med de som må syte og klage gjennom hundrevis av tråder om hvor fæle kvinner er. Så er det slik at disse mennene ikke ser på de "vanlige" norske kvinnene som særlig aktuelle, det skal være de peneste damene, gjerne de som er mest mulig "bimbo". Men det blir naturlig nok masse klaging og sutring når disse typer damer ikke er interessert. Da klamprer man i vei så tastaturet gløder.

Anonymkode: a885d...fef

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi norske kvinner er altfor kravstore. 

Kanskje det er mennene som har store krav.

Anonymkode: a9cc2...95e

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (1 time siden):

Og "alle" jeg kjenner som har giftet seg med asiatiske (eller russiske,ukrainske, armenske etc) damer har mistet de i løpet av kort tid (krisesenter og politi og greier eller damene har reist hjem igjen til fattigdommen) eller i det øyeblikk de får varig opphold. De samme gjelder norske menn som har giftet seg med asiatiske menn. 

Unntakene er de som har møtt damene her i Norge ved en tilfeldighet og som har noenlunde nærhet i alder. Og en som møtte kona på en felles arbeidsplass i et tredjeland. 

Anonymkode: b02c3...634

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror nok det vil ordne seg for deg.

Du opptrer på en vanlig, normal måte, og sånne menn liker vi kvinner. Det er noe annet med de som må syte og klage gjennom hundrevis av tråder om hvor fæle kvinner er. Så er det slik at disse mennene ikke ser på de "vanlige" norske kvinnene som særlig aktuelle, det skal være de peneste damene, gjerne de som er mest mulig "bimbo". Men det blir naturlig nok masse klaging og sutring når disse typer damer ikke er interessert. Da klamprer man i vei så tastaturet gløder.

Anonymkode: a885d...fef

Jeg tror det ligger mye her. Som superordinær mann, som egentlig er litt sjenert og på ingen måte noen "Don Juan", har jeg aldri hatt noe særlig problem å møte damer som jeg matcher med, uavhengig av etnisitet. Høy "bimbofaktor" har aldri vært viktig for meg. Det betyr selvsagt ikke at jeg ikke stiller krav til hvem jeg vil date, men jeg ser først og fremst etter kvaliteter som gjør at vi fungerer sammen som et team.

Hun jeg er gift med er fra Midtøsten, men det er en tilfeldighet mer enn noe annet, da jeg jobbet utenlands i et internasjonalt miljø da vi møttes. De er for øvrig heller ikke kjent for å være noe mindre kravstore enn norske kvinner, som jeg egentlig ikke opplever som spesielt kravstore.

Endret av Jdz
Skrivefeil
  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Og "alle" jeg kjenner som har giftet seg med asiatiske (eller russiske,ukrainske, armenske etc) damer har mistet de i løpet av kort tid (krisesenter og politi og greier eller damene har reist hjem igjen til fattigdommen) eller i det øyeblikk de får varig opphold. De samme gjelder norske menn som har giftet seg med asiatiske menn. 

Unntakene er de som har møtt damene her i Norge ved en tilfeldighet og som har noenlunde nærhet i alder. Og en som møtte kona på en felles arbeidsplass i et tredjeland. 

Anonymkode: b02c3...634

Hvilke folk er det du er venn med, siden politiet og krisesenter er involvert? 

Anonymkode: 43d94...61b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snickersogtwist skrev (3 timer siden):

Altfor kravstore? I mange tilfeller føler jeg at damene her ikke forventer noe mer av mennene enn hva de gjør av seg selv. 

Burde man forvente mer av mannen enn seg selv?

Anonymkode: 16b58...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (2 timer siden):

Det verste er jo at en del mennesker genuint tenker som ts og andre menn her. At kvinner er for kravstore og at feminismen har ødelagt samfunnet (fordi kvinner ikke lengre er avhengig av menn). 

Ikke så sjokkerende som trist. 

Kombinasjonen av feminisme (menn skal gjøre alt som kvinner gjør) med kvinnelig biologi (menn skal tjene mer enn kvinner, være sterke ledertyper, …) er nok ganske tøff for mange menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Begynner å hoppe i et antall single menn som kommer ingen vei i Norge og må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer. Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Ikke for å generalisere, men Thailand og spesielt Filippinene er fattigere land enn Norge, så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. 

Norske kvinner har ikke noe ansvar ovenfor Norske ukjente menn.

Vi står fritt til å søke kjærlighet akkurat der, når og hvordan vi måtte ønske. Vær snill med hverandre og utvis sunn skepsis så går det nok bra, enten dama er Thai, Polsk eller trønder.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis de hadde tatt seg sammen og vært et minimums høflige og renslige og ikke tatt offerrollen hadde de fått seg dame i Norge også. 

Anonymkode: ac087...d95

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis de hadde tatt seg sammen og vært et minimums høflige og renslige og ikke tatt offerrollen hadde de fått seg dame i Norge også. 

Hvis de er under 180cm, ikke har en spesielt godt betalt/spennende jobb, er over middels keitete i sosiale relasjoner så har de endel odds mot seg uansett hvor mye de dusjer og er høflige.

Kjønnsmarkedet kan være nokså brutalt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flott at det finnes et alternativ for norske mannfolk som ikke finner seg dame i Norge! Hva klager du over, ts? Det er en vinn-vinn-situasjon. Den norske mannen får seg kone, hjem og barn. Thai-dama får sendt penger til sin fattige familie.

Jeg skulle ønske det fantes et lignende alternativ for norske damer som ikke klarer å finne seg mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

hvilken rett har du til å sette deg som dommer over andres kjærlighetsliv da ? deterda vel ingen som har noen plikt til å motivere sitt valg av kjærlighetspartner overfor hatefulle norske kvinner..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo engang blitt slik at eneste begrepene norske jenter omtaler norske norske menn som er gjerningsmann eller gammel gris..og denne tåredryppende stakkarsliggjøringen av thaier og asiatiske kvinner gir jeg null øre for..norske jenter har ikke gått en cm i sympatitog for undertrykte kvinner i islamske regimer..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (7 minutter siden):

norske jenter har ikke gått en cm i sympatitog for undertrykte kvinner i islamske regimer..

Har du lissom?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...