AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #1 Del Skrevet 18. november 2024 Begynner å hoppe i et antall single menn som kommer ingen vei i Norge og må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer. Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Ikke for å generalisere, men Thailand og spesielt Filippinene er fattigere land enn Norge, så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. Anonymkode: 56c7e...42e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #2 Del Skrevet 18. november 2024 Alle har sin vei i livet, at vi finner noen om vi søker det, er det viktigste. Noe forhold er av økonomisk bakrunn, men menn har jo også muligheten til å ta gode valg for seg å vente til de har utviklet kjærlighet med ei også, uansett hvor hun er fra. Det er jo mye svindel og lignende i verden, eller folk som av ulike grunner vil utnytte andre, å vi kan lære måter å passe oss for akkurat de tilfellene. De som havner verst ut er de som aktivt har lyst på resultatet du kun får når det er svindel og søker noen langt utenfor normal fornuft. Anonymkode: 43d94...61b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Del Skrevet 18. november 2024 1. De må ikke gifte seg med utenlandske damer, det er ingen som tvinger dem. 2. Hvis de ikke kommer noen vei i Norge, kan en god start være å gå i seg selv og se litt på hvorfor. 3. Selvfølgelig vil det for mange av disse utenlandske damene handle om økonomisk trygghet, akkurat som at det ikke akkurat handler om den store kjærligheten for mange av mennene de gifter seg med (og så lenge begge parter er innforstått med dette, er det i og for seg greit nok). 4. Dette er på ingen måte noe nytt fenomen... Anonymkode: fdd58...33b 14 4 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 18. november 2024 #4 Del Skrevet 18. november 2024 De er ganske mange også så langt ser 2024 ut som at det kommer 1000 kvinner fra Filipinene og Thailand, det kommer sikkert enda flere fra mindre vanlige land (Brasil/russland etc) Siden det kommer veldig mye mer menn enn kvinner til Norge (Kanskje med unntak etter Ukraina krigen startet) er det jo en overvekt av menn i Norge så kanskje ikke så rart egentlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #5 Del Skrevet 18. november 2024 Jaja, da håper jeg de mennene er gode menn for disse damene og at de bruker hodet angående hvilke dame de bringer hjem. Det finnes mange flotte damer i utlandet også, og det finnes mange gode parforhold med slik bakgrunn også, men alt er ikke helt fantastisk her heller fordi mennesker er mennesker. Et eksempel: For en del år siden var det en mann jeg kjente som importerte dame. Det virket som de var rett for hverandre, og han var skikkelig forelsket. Så gikk det noen år. Når hun fikk norsk statsborgerskap snudde alt og hun forsvant ut av livet hans så fort hun kunne.. Med andre ord: Norske eller utenlandske damer spiller ingen rolle. Man må ha hodet med seg når man velger den ene man vil bygge et liv med. Hverdagen kommer for alle. Vær realistisk og smart. Anonymkode: bdd80...0be 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #6 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Begynner å hoppe i et antall single menn som kommer ingen vei i Norge og må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer. Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Ikke for å generalisere, men Thailand og spesielt Filippinene er fattigere land enn Norge, så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. Anonymkode: 56c7e...42e Hvorfor kommer de ingen vei i Norge? Anonymkode: 2d270...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #7 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor kommer de ingen vei i Norge? Fordi norske kvinner er altfor kravstore. Anonymkode: 56c7e...42e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #8 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi norske kvinner er altfor kravstore. Anonymkode: 56c7e...42e Med tanke på utseende eller sosial status? Anonymkode: 2d270...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #9 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med tanke på utseende eller sosial status? Sosial status vil jeg si. Anonymkode: 56c7e...42e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #10 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi norske kvinner er altfor kravstore. Anonymkode: 56c7e...42e Eller at mennene ikke orker å gjøre en innsats for å få seg dame. Anonymkode: c4a38...9f8 27 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #11 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi norske kvinner er altfor kravstore. Anonymkode: 56c7e...42e For kravstore? 🤣 De mennene som drar til utlandet for å finne ei, er de mennene som nekter å utvikle seg. Anonymkode: b3c83...869 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #12 Del Skrevet 18. november 2024 Bare hyggelig at folk finner kjærligheten over landegrensene. Anonymkode: ba55b...dac 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 18. november 2024 #13 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi norske kvinner er altfor kravstore. Anonymkode: 56c7e...42e Altfor kravstore? I mange tilfeller føler jeg at damene her ikke forventer noe mer av mennene enn hva de gjør av seg selv. Bare fordi vi ikke ønsker å adoptere voksne tenåringer med manglende boevne som skal ha en pokal for å klare å holde en jobb og ta ut av oppvaskmasinen, så vil det ikke si at vi er kravstore. Mannfolka er bortskjemte, dårlig tilpasset og dårlig rustet til voksen tilværelsen, det er problemet. 21 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #14 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller at mennene ikke orker å gjøre en innsats for å få seg dame. Anonymkode: c4a38...9f8 Trodde det var det som var greia. Men å dra til utlandet er også et stort steg. Jeg snakker ikke med noen menn, føler ikke jeg har bidratt i å velge bort menn jeg ikke kjenner en gang. De fleste damer vet ikke om dere. Så syns det er urimelig å si valgt bort av norske damer som en helhet. Det er snakk om de dere har prøvd dere på, men det vet dere vel. Jeg pirker bare på hvordan samtalen blir tatt opp, som at norske kvinner er skurker. Anonymkode: 43d94...61b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #15 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har dette blitt "Incel-guiden"? Anonymkode: 6b22e...e7c Ja, det har virkelig det. Anonymkode: 43d94...61b 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #16 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg leste under covid at utenlandske menn får norsk kone fra NAV etter at de har vært i landet i 5 år. Anonymkode: c32a0...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 18. november 2024 #17 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Trodde det var det som var greia. Men å dra til utlandet er også et stort steg. Jeg snakker ikke med noen menn, føler ikke jeg har bidratt i å velge bort menn jeg ikke kjenner en gang. De fleste damer vet ikke om dere. Så syns det er urimelig å si valgt bort av norske damer som en helhet. Det er snakk om de dere har prøvd dere på, men det vet dere vel. Jeg pirker bare på hvordan samtalen blir tatt opp, som at norske kvinner er skurker. Anonymkode: 43d94...61b Nei.Norske menn er skurker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #18 Del Skrevet 18. november 2024 Ok Anonymkode: b9553...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #19 Del Skrevet 18. november 2024 Nå er vel jeg kravstor da, som er langvarig singel kvinne. Og jeg har mange langvarig single venninner. Men vil vel si at ingen av oss har veldig høye krav. Flertallet av oss har jo vært i langvarig forhold før. Men vi vil ha en oppegående ærlig mann, som gir noe av seg selv. Noe selvfølgelig jeg gjør og. Og ikke minst vi vil ha en som ønsker seriøst forhold. Og jeg har noen venninner som har gått på norsk kurs, og det alle disse thai damene prater om, er hvor utrolig dumme mennene deres er, og at de skal gå fra de, med en gang de kan. Og jeg er heller singel resten av livet, istedenfor å måtte kjøpe meg kjærlighet. Anonymkode: b0f7e...23c 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #20 Del Skrevet 18. november 2024 Blir verre nå som alle damer skal ta mastergrad. Anonymkode: 0fe87...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå