Gå til innhold

Dokumentasjon etter nedbetaling av forbrukslån?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Eh jo, 150 000 kr innbetalt på kort tid, spesielt når du i utgangspunktet tok opp forbrukslån, virker jo sketchy. 

Jeg skjønner ikke problemet med å bare dokumentere det de spør om når du faktisk har dokumentasjon og ditt på det rene. Dette handler nok om hvitvaskingsloven. At de ikke har nevnt paragrefene til deg, betyr vel ikke så mye?

Men altså, visst du heller vil bli meldt videre så gjør du jo som du vil. 

Anonymkode: 5dc51...953

Skal jeg da ta screenshot av mine transaksjoner inn på kontoen min da? Jeg har ikke noen komplett enkel dokumentasjon på et sted over alle de små innbetalingene fra de ulike låntakerne som gikk til betaling av lånet.

Alt rapporteres jo inn til Skattemyndighetene, så helt greit at banken rapporterer videre.

Anonymkode: 340a9...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahaha, trodde du at du hadde funnet en bra måte å hvitvaske penger på nå? 

Anonymkode: 044f0...905

🙄 Alt innberettes til skattemyndighetene hvert år, så det hadde vært en fryktelig dårlig hvitvaskingsmetode da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

🙄 Alt innberettes til skattemyndighetene hvert år, så det hadde vært en fryktelig dårlig hvitvaskingsmetode da... 

Jaha? Denne skjønner jeg ikke?? Hva har skatt med hvitevasking og gjøre? Ts låner penger. Ts tilbakebetaler lånet med narkopenger. Ts har da legitime penger fra lånet. Vipps penga er hvitevasket og har da absolutt ikke noe med skatt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jaha? Denne skjønner jeg ikke?? Hva har skatt med hvitevasking og gjøre? Ts låner penger. Ts tilbakebetaler lånet med narkopenger. Ts har da legitime penger fra lånet. Vipps penga er hvitevasket og har da absolutt ikke noe med skatt å gjøre.

Alle de pengene jeg betalte lånet med kommer fra penger lånt ut via crowdlending som jeg fikk tilbake. Alt dette er grundig dokumentert til skattemyndighetene av låneformidleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...