Gå til innhold

Positivt overrasket over Temu, beste nettbutikken jeg har handlet i.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Illuminatum skrev (På 19.11.2024 den 12.16):

Du kjenner sikkert til hvilke kjemikalier som er brukt i produksjonen av klærne?

Vi vasser i eksos og annet dritt utslipp daglig, hiver i oss E stoffer så det holder, røyker,snuser og drikker alkohol. Er ikke de kjemikaliene det som tar oss! 

Anonymkode: 48f24...e3a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forstår du ikke at totalbelastningen blir større jo flere som handler? Spesielt de som spontankjøper dritt de uansett ikke hadde kjøpt på butikken i Norge.

Anonymkode: 526af...bd2

De frakter ikke en pakke i slengen. Temu-pakkene blir srndt med fly som allerede skal avgårde med andre forsendelser og evt  passasjerer.

Anonymkode: 1c9e7...9f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lit spesielt skinn i dette belte da!

462544500_565942162697520_8960423972656914889_n.jpg

Anonymkode: 26dc0...b1c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva00 skrev (På 18.11.2024 den 22.07):

🤭å si de høyt på temu hatende kvinneguiden skal du ha honnør for !!😂🍿🍿🍿

Jeg får kreft av de temu hatende damene 

🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

lit spesielt skinn i dette belte da!

462544500_565942162697520_8960423972656914889_n.jpg

Anonymkode: 26dc0...b1c

Mine luktet litt smegma, men gikk bort med rens 😃

Anonymkode: a9698...6e8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

De frakter ikke en pakke i slengen. Temu-pakkene blir srndt med fly som allerede skal avgårde med andre forsendelser og evt  passasjerer.

Anonymkode: 1c9e7...9f9

Om du fortsetter tankerekka litt til klarer du kanskje å komme til poenget selv. Let me know!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å handle alle julegavene mine der i år. Hvorfor? Fordi det er billig, enkelt, og jeg slipper å kaste bort penger på overprisede ting i norske butikker

Anonymkode: c2dd1...7bb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fortsetter tankerekka litt til klarer du kanskje å komme til poenget selv. Let me know!

Om du fortsetter tankerekka di - hvordan kommer varene du bruker seg til Norge? 

Anonymkode: 63d5c...5a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ender med å aldri få noe rabatter og greier der jeg,selv om jeg har spunnet hjulet. Fått dobbelt opp av topp premie,og 2-3000 "til fri bruk - bare logg inn her" Jeg logger inn,så er alt borte. De voucherene som er der bare setter før prisen opp,og slasher ned prisen til det den opprinnelig var. 

Drit irriterende. Men sån ellers er Temu helt OK. 

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (2 timer siden):

🫠

Så bra!

Anonymkode: 2e405...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragebaiting på høyt nivå, og folk biter på. Dessverre.
Til de som kjøper fra Temu: skynd dere mens dere kan, for Temu taper penger nå for å klare å selge så billige varer. Forretningsplanen deres er å få flest mulig mest mulig avhengige av kjøpehysteriet, for så å skru opp prisene litt etter litt. Det Temu gjør er egentlig å selge dop, og mange her er på god vei til å bli junkies. God bedring!

Anonymkode: 5b35f...cec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fortsetter tankerekka di - hvordan kommer varene du bruker seg til Norge? 

Må jeg si det enda en gang? Eller kanskje du kan lese mine tidligere innlegg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Margit777 skrev (3 timer siden):

🫠

Hater man temu fordi man har gode argumenter mot å bruke det? Den er grei.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det kommer ikke opp noen lyspærer på den linken når man bruker PC, Temu er faktisk så snikete at man må bruke mobilen.

Hvis du har byttet ut pærene i frontlyktene fra halogen til LED så bør du være oppmerksom på at det er ulovlig i følge kjøretøyforskriften, det finnes ikke LED pærer i Norge som er godkjent for å bruke i lykter som er laget for halogen og det er det gode grunner for.

Lysbildet blir helt feil for motgående trafikk, blir du stoppet av politiet eller SVV så vil du få mangellapp og må vise bilen hos SVV.

Men det er kanskje verdt å betale noen tusenlapper for å spare noen kroner på å kjøpe noe som er både ulovlig og farlig for andre trafikkanter?.

Anonymkode: f8f78...f45

Blåser i dette. Pærene blender IKKE. Og viktigst for meg, jeg ser mye bedre. Kan være forskjellen på liv og død, med feks en mørkkledd person på veien. 

Anonymkode: cd5e2...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Til de som kjøper fra Temu: skynd dere mens dere kan, for Temu taper penger nå for å klare å selge så billige varer. Forretningsplanen deres er å få flest mulig mest mulig avhengige av kjøpehysteriet, for så å skru opp prisene litt etter litt. Det Temu gjør er egentlig å selge dop, og mange her er på god vei til å bli junkies. God bedring!

Som å si at alle som kjøper seg en øl er alkoholikere.. Det finnes selvfølgelig personer som blir avhengig av alt mulig, men det gjelder heldigvis veldig få. 

Anonymkode: cd5e2...5f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det som kjennetegner de som bruker minst mulig på samme produkt, er jo at de løpende orienterer seg. I det gjenstandene jeg kjøper på Temu er rimeligere et annet sted, så kjøper jeg de heller der. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det noen steder? 

Så fint at akkurat du gjør det, det betyr ikke at flertallet er like hegnet som deg. Et eksempel er jo hun i emnet som hadde ni kjoler derfra og skulle ha enda fler til jul.

Og du eier hva, to bukser og to gensere og that's it? Brukes på jobb og fritid,  sommer som vinter og til pent i tillegg? 

Anonymkode: 6e412...2ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Ekornes har da to møbelfabrikker på Sunnmøre. Hva som produseres hvor aner jeg ikke.

Ekornes har ingen produksjon i Kina, de har i USA, Thailand og Litauen i tillegg til til noen fabrikker i Norge, en i Lillestrøm og de andre i Møre og Romsdal.

Anonymkode: e7ebe...72f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke da bedre å droppe å kjøpe gaver enn å bare gi bort dritt?

Anonymkode: 9b18a...ae2

Kanskje problemet ditt ligger i forventningene dine, ikke i gaven

Anonymkode: c2dd1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...