AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Var skeptisk etter all kritikk i media, og her inne. Har nå gjort 3 kjøp, og over all forventning. Super kvalitet på alt, bortsett fra noen sokker. Jeg klaget på dem, og det tok et kvarter så fikk jeg mail fra Klarna, pengene var refundert. Hvilken norsk nettbutikk klarer dette? Eller i hele tatt er villige til det? Én uke etter kjøpet oppdaget jeg at LED pærene jeg kjøpte til bilen (langt bedre lys enn de gamle fra Biltema) var blitt 30 kroner billigere. Husket jeg hadde lest noe om prisgaranti, og oppdaget at det bare var et lite trykk på en "knapp" på orderen, og vipps, jeg fikk en kontokreditt på differansen. På ett minutt, uten diskusjon. Norske nettbutikker har sannelig mye å lære. Skjønner nå at alle disse kommentarene om "søppel" kommer fra totalt uvitende mennesker, som aldri har handlet der. Jeg er ingen tilhenger av kinesisk kommuniststyre, eller spesielt pro Kina. Men isolert sett, Temu er faktisk helt topp. Anonymkode: cd5e2...5f5 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Ok... Anonymkode: 9b18a...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Selv handlet mye fra temu. Bare fornøyd. Mye flotte varer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Temu er topp for skamløse massekomsumenter som ikke bryr seg om at de bidrar i aller høyeste grad til utslipp (ingen TRENGER å bestille noe som helst helt fra Kina) og til plasthavet i verden. Anonymkode: 526af...bd2 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Dette er min erfaring også! Og jeg, som "aldri" kjøper meg klær, har faktisk kjøpt meg klær der, og er kjempefornøyd! Holder fasongen vask etter vask, størrelsen var helt rett! Anonymkode: 05f98...75b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Helt enig! Masse fint og billig. Anonymkode: e0678...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Det er greit å bli utsatt for potensielt kreftfremkallende stoffer så lenge du får de småpengene tilbake? Ok. Tror du ikke har fått med deg de viktigste grunnene til at folk ikke handler på Temu. Anonymkode: 3fadc...886 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden 🤭å si de høyt på temu hatende kvinneguiden skal du ha honnør for !!😂🍿🍿🍿 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Åh, folk er så innmari naive. Å handle på temu får deg rett og slett til å fremstå som litt enkel; jeg pleier å sammenligne det med å røyke eller være «avhengig» av Pepsi Max. Anonymkode: 18736...e1b 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var skeptisk etter all kritikk i media, og her inne. Har nå gjort 3 kjøp, og over all forventning. Super kvalitet på alt, bortsett fra noen sokker. Jeg klaget på dem, og det tok et kvarter så fikk jeg mail fra Klarna, pengene var refundert. Hvilken norsk nettbutikk klarer dette? Eller i hele tatt er villige til det? Én uke etter kjøpet oppdaget jeg at LED pærene jeg kjøpte til bilen (langt bedre lys enn de gamle fra Biltema) var blitt 30 kroner billigere. Husket jeg hadde lest noe om prisgaranti, og oppdaget at det bare var et lite trykk på en "knapp" på orderen, og vipps, jeg fikk en kontokreditt på differansen. På ett minutt, uten diskusjon. Norske nettbutikker har sannelig mye å lære. Skjønner nå at alle disse kommentarene om "søppel" kommer fra totalt uvitende mennesker, som aldri har handlet der. Jeg er ingen tilhenger av kinesisk kommuniststyre, eller spesielt pro Kina. Men isolert sett, Temu er faktisk helt topp. Anonymkode: cd5e2...5f5 Temu er helt grei å handle hos, stort sett. Men er du en av de mange tullingene som kjører rundt med feile lyspærer og blender motgående trafikk? Anonymkode: 65e69...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åh, folk er så innmari naive. Å handle på temu får deg rett og slett til å fremstå som litt enkel; jeg pleier å sammenligne det med å røyke eller være «avhengig» av Pepsi Max. Anonymkode: 18736...e1b Ikke om du har to helt like varer og prisen er mye lavere på temu. Bare et lite eksempel. Kjøpte sist nå en gps sporingsbrikke fra temu. Med produsentmerke. Helt identiske i en norsk nettbutikk kostet det doble. Anonymkode: 24781...846 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke om du har to helt like varer og prisen er mye lavere på temu. Bare et lite eksempel. Kjøpte sist nå en gps sporingsbrikke fra temu. Med produsentmerke. Helt identiske i en norsk nettbutikk kostet det doble. Anonymkode: 24781...846 Kan du vise link? Anonymkode: 65e69...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Varene på biltema, clasern, ikea etc er også fra Kina de også (ihvertfall all elektronikk). Kjøp norske ledlys da om du ønsker. Norske biler også. Anonymkode: 9eeea...c76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Åh, folk er så innmari naive. Å handle på temu får deg rett og slett til å fremstå som litt enkel; jeg pleier å sammenligne det med å røyke eller være «avhengig» av Pepsi Max. Anonymkode: 18736...e1b Helt enig! Anonymkode: 20a34...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke om du har to helt like varer og prisen er mye lavere på temu. Bare et lite eksempel. Kjøpte sist nå en gps sporingsbrikke fra temu. Med produsentmerke. Helt identiske i en norsk nettbutikk kostet det doble. Anonymkode: 24781...846 Jo, da også. Men du driter vel i norske arbeidsplasser, klimaet og norsk næringsliv. Så lenge du kan handle billig fra Kina så kan det være det samme med resten av verden. Hårspenner for the win. Anonymkode: 1c610...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Det kommer nok helt an på hva man kjøper. Jeg har kjøpt leker til katten som man skal lade eller som går på batteri, og de har kommet frem til meg stykkevis og delt, eller så har de blitt ødelagt etter 5 minutt. Kjøpte en stoffveske i mykt kosestoff med leopardmønster, men innerlommen var revnet når jeg mottok vesken, så den får jeg ikke brukt. Jeg kunne reklamert og fått en ny veske, men da hadde jeg allerede brukt "gratis reklamasjon- pengene igjen returen" på en katteleke til 68 kroner Nå har jeg en veske til 250 kr som jeg ikke kan bruke innerlommen på😕 Kjøpte et par artige figurer som jeg skulle ha på juletreet, men da jeg mottok de så var de bare en flat plastbrikke og de gikk i søpla. Har kjøpt en flaskekost, skojern og bursdagskort som var bra. Nå er det slutt på temu-kjøret, for 75% av det jeg har kjøpt har vært dårlig kvalitet og så får jeg så dårlig samvittighet når jeg tenker på miljøet. Anonymkode: b6e54...04c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Kjøpt 9 lekre kjoler der, og skal nå bestille julekjoler + Anonymkode: 230f0...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Varene på biltema, clasern, ikea etc er også fra Kina de også (ihvertfall all elektronikk). Kjøp norske ledlys da om du ønsker. Norske biler også. Anonymkode: 9eeea...c76 Jo flere privatpersoner som bestiller derfra, jo flere fly fra Kina til Norge med pakker. Anonymkode: 526af...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjøpt 9 lekre kjoler der, og skal nå bestille julekjoler + Anonymkode: 230f0...980 Hvem trenger 9 kjoler? Anonymkode: 526af...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette er min erfaring også! Og jeg, som "aldri" kjøper meg klær, har faktisk kjøpt meg klær der, og er kjempefornøyd! Holder fasongen vask etter vask, størrelsen var helt rett! Anonymkode: 05f98...75b Du kjenner sikkert til hvilke kjemikalier som er brukt i produksjonen av klærne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå